Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Spec4k0

Kneusje?! Weghalen Of Laten Staan? 400W Hps Kweek

Recommended Posts

Hey iedereen ,

 

 

Heb me vorige week een 1x1x2 tentje aangeschaft & heb er 7 plantjes in staan op deze moment , 5 in 30 potten & 2 in 2l potjes die ik later ga overpotten in 11l's.

 

heb hieboven 400w hangen & de lamp hangt ongeveer op een 40cm boven de plantjes.

 

Nu zit het zo , deze plantjes zijn vrijdag 19/8 ontkiemd onder de grond gestoken & zondag kwamen ze al boven piepen , maandag stonden ze mooi recht. Nu is het inmiddels vrijdag & 6 van de 7 plantjes staan mooi , maar er is 1 kneusje tussen die enkel lobblaadjes heeft?!

als je dat al zo kan noemen , vind het zelf maar raar nog nooit gezien dat ze zo een paar dagen bleven & zie er eigenlijk niet veel aan veranderen ...

 

Wat moet ik hiermee? Deruit flikkeren of nog een kans geven? zijn zaadjes van op wietzaadjes.nl , northern lights & critical + , en 1x candy kush.

 

Fotooooos :

wsqvzr.jpg

2aadlhd.jpg

 

Het Kneusje :

2yjzot2.jpg

 

Zo , wat zijn jullie meningen?

 

peace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geef hem nog een weekje ofzo misschien doet hij nog een inhaalbeweging.

 

Gebruik je enige vorm van wortel of groei stimulator?

 

Bij deze wens ik je deze ronde veel succes.

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey , momenteel gebruik ik enkel power feeding Grow van Greenhouse. Volgende week achter voeding en dan update ik de thread.

ik laat hem nog even staan :) jij al zoiets meegemaakt toevallig? & Bedankt zal het zeker nodig hebben! Heb er 3 ventilators staan op deze moment , klote hittegolf hier in Belgie -.-.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al wel eens een achterblijvertje gehad vroeger het is ongeveer een 50/50 kans dat ie een inhaalbeweging gaat doen en of je hem beu bent en wegflikkert ;-).

 

Inderdaad veels te warm en de lv begint ook inhuis te kruipen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb al wel eens een achterblijvertje gehad vroeger het is ongeveer een 50/50 kans dat ie een inhaalbeweging gaat doen en of je hem beu bent en wegflikkert ;-).

 

Inderdaad veels te warm en de lv begint ook inhuis te kruipen8

 

Ga hem nog dagje of 3-4 laten staanen als ik er geen verandering in zie komt er 1 van in de 2 liter potjes in die 30lpot te staan ;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zijn ondertussen 3 dagen later en heb het kneusje weggehaald & de mooiste van in men 2L potjes heb ik overgeplant, deze zit in Batmix van plagron., Het kneusje was niets maar dan ook niets verandert in deze 4 dagen. 4 van de 5 plantjes staan nu ondertussen 7 dagen en staan zeeer mooi , het plantje dat ik vandaag heb overgepot is iets kleiner maar staat ook zeer mooi is een 4tal daagjes boven de grond. So far so good :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men dames zijn morgen 2 weekjes boven grond hier wat foto's :

 

De 2 mooiste :

 

jb0f1k.jpg

30u7bxg.jpg

 

Tesamen :

 

2dujhoz.jpg

 

Peace :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie bladvorm van die grotere, andere staan er ook mooi bij kan met lamp aan niet zo goed blad kleur zien,

Maar kan het zijn dat de temp wat hoog is geweest denk dit maar omdat ik wat omhoogkrullende zijkantjes zie. (Kan me vergissen ;-) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer mooie bladvorm van die grotere, andere staan er ook mooi bij kan met lamp aan niet zo goed blad kleur zien,

Maar kan het zijn dat de temp wat hoog is geweest denk dit maar omdat ik wat omhoogkrullende zijkantjes zie. (Kan me vergissen ;-) )

 

Temp is idd ontzettend hoog geweest de voorlopige weken , hittegolf geweest, vanaf dit weekend veel beter weer.

Morgen ga ik proberen wat pics te nemen met lampen uit :)

 

thanks voor de feedback!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes staan er mooi bij, heb je de gehele pot ingewaterd? Waar geen water is geweest kan niks groeien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de ruimte hebt dan lekker laten staan. Sommige kneusjes worden de mooiste planten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes staan er mooi bij, heb je de gehele pot ingewaterd? Waar geen water is geweest kan niks groeien.

 

Dankje zijn ondertussen al heeeel wat gegroeid & jhaa heb voor ik ze geplant heb heel de grond goed ingewaterd :D ik ga zometeen wat update foto's nemen , zijn vandaag 28 dagen boven grond , binnen 2 dagen ga ik ze omschakelen naar 12/12.

 

:punk:

 

EDIT: Zoals beloofd hier de foto's , ik ga beginnen bij 1 plantje dat een verkleuring heeft aan de bladpunten , ik neem aan dat dit verbrande bladpunten zijn?

 

eqp107.jpg

 

En de andere :

 

2po1qno.jpg

11aaa9j.jpg

 

ben aan het twijfelen of ik ze nog een weekje 16/8 zou laten staan of zaterdag als ze 30 dagen zijn op 12/12 zetten.

Jullie opinies?

 

greetz :likken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

12/12.

 

Niet meer wachten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

12/12.

 

Niet meer wachten.

 

Okay dan zet ik ze overmorgen op 12/12. Weet je ook of ik gelijk heb bij de eerst foto dat het verbrande bladpuntjes zijn?

 

peace & thanks voor de hulp :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet meer wachten tot overmorgen, dat is echt nergens voor nodig, je bent nu al aan de late kant met 12/12. Het lijken me inderdaad verbrandde bladpuntjes, iets lager gaan in de voeding dus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok is goed dan zet ik ze nu 12/12 :) & Dat dacht ik al minder voeding it is :D Thanks voor de hulp man!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben aan het overwegen een klein kweekverslagje te maken , niet alles tot op in de detail uitgelegd en elke dag een update , maar zo om de 5 dagen ofzo een update , wat denken jullie? Doen? Ik wacht op jullie reacties :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sjit

 

Het topic is net aangemaakt :D kon niet meer wachten nu de dames 29 dagen oud zijn en net 12/12 staan moest ik echt wel een verslagje maken :D en hopelijk breng ik dit tot een goed eind :D

 

Terug te vinden in Indoor kweekverslagen :D

 

peace ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...