Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Iemand ervaring in grow buddy is een handige app. Waar je alles kunt op doen. BV je zet ze 2 weken geleden in bloei houd ie dat bij. Dan kan je overgaan naar flower en je log je in en je ziet direct in welke week plus dag (BV week 5 dag 3 ). Je kan noticies maken hoeveel voeding je geeft die dag zoveel water enzovoort. Merk je dat er iet mis is met je planten kan je kijken dat heb ik de laatste weken verandert zoals teveel water, de eerste keer die voeding meegegeven. Zo kan je terug zien of je probleem daar niet van komen. Ik vindt hem top maar toch in het achter hoofd denk ik kunnen de blauwe petten dit zien. Of kunnen ze de server onder druk zetten voor informatie over de grotere kwekerijen te geven. Ik doe het vroeger op papier. Maar dit vindt ik echt top buiten een paar bugfix dat er opstaan is wel vervelend maar met regelmaat komt er een update. Je kan hem gratis afhalen op Google play van Android en ook op de iPhone Appstore. Gewoon bij zoeken grow buddy. Wou dit en mijn eigen ervaringen even meedelen. Ik kweek puur voor eigen gebruik maar vraag me toch af of de Wouten dit kunnen vinden als ze echt willen

 

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze willen? nemen ze gewoon je iphone in beslag

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar dit is iets wat ik raar vindt. In America is er een schietpartij geweest tussen een terroristis koppel en het heeft maanden geduurd eer ze in de phone kosten kijken. Apple wou geen toestemming geven om de iPhone te kraken. Dus de FBI heeft hackers moeten inhuren voor hem te hacken. En het is hun gelukt na paar maand. Nu vraag ik me af als ik bij de flikken sta n ik wil mijn codes en Apple idee. Iet afgeven. Raken ze er zo makkelijk in? Kan je op de Nederlandse markt een bezieling op de iPhone zetten? Ik weet dat je de PCP toestellen zijn dat je kan kopen. In België kan je zelf binnenkort geen gsm van 25€ kopen die anoniem zijn. Je moet je naam opgeven dat gelinkt is aan dit nummer. Dankzij de de de aanvallen van de fucking kloote terroristen die deze toestellen maar al te graag gebruiken. Wat ik nu eigenlijk bedoel kan de iPhone en de Android zo makkelijk door de politie wachtwoorden afstaan. ? Ik twijfel er over om de app te gebruiken van grow buddy

 

Ik vroeg het me gewoon af. Als Iemand antwoorden of meningen hier heeft laat maar horen. De reden waar ik het ook om vraag is

Share this post


Link to post
Share on other sites

taps_per_miljoen_inwoners.jpg

:whistle:

 

 

. In Nederland zijn telecombedrijven en ISP's verplicht elke dag hun gegevens van hun klanten met bijbehorende telefoonnummers naar het ministerie te sturen. Bij het ministerie worden deze gegevens verzameld in het CIOT-systeem. In 2012 werd deze CIOT-database ruim 2,7 miljoen keer geraadpleegd

 

je hierin over inlezen maakt je paranoide :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kladblokje met ruitjes of lijnen en een kalender wat is hier mis mee?

 

Het anoniem zijn is al lang verleden tijd met de gewone technologische middelen.

Lees altijd de kleine lettertjes als je een app download wie weet waar je toestemming voor geeft en of je gegevens van je log worden verkocht aan de hoogste bieder.

 

En als je echt paranoïde bent, ga alvast anon pre paid simkaarten (zolang de Belgische voorraad strekt) stockeren wel 1x in het jaar herladen of ze vervallen, vergeet niet cash te betalen want pinnen laat ook een spoor na...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er ook niet van. Het zijn allemaal zaken die je niet digitaal HOEFT te doen. Al die handigheid heeft zijn prijs (privacy in dit geval).Hou het zelf bij op een excel sheetje. Dat ik uitprint :D Dat dan weer wel.

 

Iphone hacken is over het algemeen niet heel lastig. De beveiliging is zo goed als de gewoontes van de gebruiker. PW, geinstalleerde, apps, updates, encryptie ..... Kijk naar die gangstertjes in NL en BE in de coke/liquidatie handel. Die zijn gepakt met die crypto phones. PGP is wel solide, hun manier van gebruiken niet :D. Volgens mij is het meer een Juridisch verhaal dan een technisch verhaal.

 

Buiten dit alles. Ik weet niet hoe dat in BE werkt, heb er zelf wel is mee te maken gehad. Was wel in 2009. Kan veranderd zijn inmiddels, maar werd uitgenodigd om als verdachte gehoord te worden voor het begaan van een vorm computer criminaliteit. Ze verzochten me daarbij vrijwillig mijn login gegevens af te geven. (fucking sneaky, maar dat is een ander verhaal) Dat heb ik destijds op advies van mijn advocaat geweigerd omdat ik niet hoef mee te werken aan mijn eigen veroordeling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt mij wel een handige app

 

ik denk dat ik het wel op me laptop zet.

waarom zou dat onveiliger zijn als hier op het forum kweekverslagen bijhouden?

op me telefoon zou ik het niet zo snel zetten denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...