Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Drrr

Stekken In De Koelkast..

Recommended Posts

Ik doe dat al jaren..........

 

Een dagje in de groente la en het stekje is wat stugger en makkelijker te prikken.

Een maal op diepte een kwartslagje draaien voor extra stevigheid.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

perfecto, iemand anders die ze zelfs langer bewaart?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is handig, maar hoe zit het dan met lucht in het stammetje van de stek. Is het niet wenselijk om ze direct in het water te zetten ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zet ze natuurlijk wel in een glaasje water in de koelkast

12 a 24 uur,

werkt prachig bij slappe stekkies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik natuurlijk geen glas maar gewoon in zakje + drupje water in de groente la.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe dat al jaren..........

 

Een dagje in de groente la en het stekje is wat stugger en makkelijker te prikken.

Een maal op diepte een kwartslagje draaien voor extra stevigheid.

 

In de link staat tot 8 weken te bewaren. Weleens uitgeprobeerd?

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, OK. Duidelijk. Vind het een interessante optie. Kwak er een paar in de koelkast van de week. Kijken of ze het over 8 weken nog willen doen. Die krop sla ik na acht weken in plastic, in de koelkast wel over namelijk :D. Vraag het me af.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je doet een stek met een reden in de koelkast,

niet om het effect.

 

weken heb ik nog nooit van gehoord.

water lijkt me noodzakelijk omdat er anders lucht in het steeltje kan komen, maar dat blijkt dus persoonlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites