Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Harry van de bu

Balkonkweek 2016 1E Topic Ooit Voor Me

Recommended Posts

Hallo medegrowers en mensen van het goede leven !! Hierbij start ik mijn resterende verslag van mijn balkon kweek :):) ik heb nu 4 planten staan die al wat verder zijn en zelfs al bloeien:):) ik zal proberen wat foto's van een week of 2 geleden nog te upload3n gallery_46582_19038_4496064.jpg ik maak vandaag wel wat goede foto's tussen de wolken Door :):) vragen graag suggesties ook graag ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit, om welke soort(en) gaat het hier ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Dank je en er staat zeker weten een pp een kush nog een pp? En naar zeggen een haze maar daar heb ik mn twijfels bij :):( ieder geval allemaal vrouwtjes en ze beginnen nu wel allemaal te bloeien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand nog tips ze staan nu variërende bakken (groot genoeg voor mij ) met 50/50 mix aarde en Cocos en nu ze de bloei in gaan misschien verstandig een biologisch bloeivoeding toe te voegen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom geen mineraal ?

wat lekkere ghe ofzo .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

waarom geen mineraal ?

wat lekkere ghe ofzo .

:vape: ja weet ik eigenlijk ook niet tot ik laat me graag adviseren wat evt nog extra aan mn plantjes te geven en het liefst iets wat niet via Internet te bestellen is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kleine update zoals elke avond buisjes plaatsen rolgordijn en zwart doek eroverheen en dan vanavond als het donker is de zooi er weer vanaf :) gallery_46582_19038_735131.jpg gallery_46582_19038_1122927.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een overdreven gedoe met dat doek, het zijn niet voor niets buitenplanten? En dan haal je het doet er snachts weer af? Heb je tijd teveel ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een overdreven gedoe met dat doek, het zijn niet voor niets buitenplanten? En dan haal je het doet er snachts weer af? Heb je tijd teveel ofzo? Wel eens gehoord van verduisteren om zo een paar weekjes winst met oogsten te pakken en zo misschien wel wat rot en voor te zijn is idd 2 minuutjes werk per dag wauw

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie balkon-tuin Harry, ze staan er goed bij :-)!

 

Greetz red

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankjewel ben er ook zeer tevreden mee Tot nu toe en de bloei zit er lekker in dus verwacht eind september ook al wel wat te drogen te hebben hangen :):) ga ook de aankomende weken de voorbereidingen treffen om een binnen kweekte op te zetten dus daar wil ik ook een topic voor gaan bij houden

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

top harry, mooie planten lekker buds in aankomst , staan er mooi groen bij!wat wil je nog meer , laat die pindaknots maar zeuren

 

xl

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja maak meer ook niet druk om :) mn plantjes ook nog niet maar muschien een pk boostertje ofzo wil ik er nog wel tegenaan gooien weet alleen nog welke en wat als het maar bio is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een overdreven gedoe met dat doek, het zijn niet voor niets buitenplanten? En dan haal je het doet er snachts weer af? Heb je tijd teveel ofzo?

 

Das nou verduisteren, slimpie.

 

Mooi bezig, lekker balkonnetje! Doet me denken aan die kut planten uit me jeugd waardoor me fiets zomers niet in de tuin paste. Nu weet ik wel beter hehe.

 

Succes nog even!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een overdreven gedoe met dat doek, het zijn niet voor niets buitenplanten? En dan haal je het doet er snachts weer af? Heb je tijd teveel ofzo?

 

Das nou verduisteren, slimpie.

 

Mooi bezig, lekker balkonnetje! Doet me denken aan die kut planten uit me jeugd waardoor me fiets zomers niet in de tuin paste. Nu weet ik wel beter hehe.

 

Succes nog even! Dank je wel zal morgen als het weer het toelaat wat nieuwe foto's maken vandaag lekker alles een beetje gedraaid en geschoven zodat het voor mn gevoel weer wat beter staat :):) o ja het verduisteren is iets wat ik zeker elk jaar ga blijven doen is echt een aanrader voor je buitenwietjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig harry!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier weer een kleine update ze vinden het weer heerlijk de afgelopen dagen en je ziet het aandikken met de dag;) thc productie gaat als een malle nu en het ziet er allemaal voorlopig goed uit ;);)gallery_46582_19038_120694.jpg denk dat de pp nog een week of 3/4 moet nu de rest nog wat langer hopelijk ergens rond eind september

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er heel mooi bij Harry.

Lekker ouderwets verduisteren, helemaal niks mis mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die staan er heel mooi bij Harry.

Lekker ouderwets verduisteren, helemaal niks mis mee.

Dank je wel het is ook echt een genot om er mee bezig te zijn en met het weer van de afgelopen dagen mogen we niet echt klagen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo mensen van het goede leven hierbij een kleine update van mijn balkon kweek je eigenlijk gaat het supergoed en staat het er naar mijn idee prima bij !! We hebben natuurlijk mazzel met het weer en ik denk dat mijn timing met verduisteren niet veel beter had kunnen zijn hier een foto tje van een paar minuten geledegallery_46582_19038_3593382.jpg geef de dames nu om de dag een x aan liters water met een mix van pk 13/14 bio npk mest een beetje molasse en een beetje compostthee die ik van het afval van dit jaar heb getrokken verder heb ik diverse stekken van diverse soortjes weten te bemachtigen dit seizoen en eind van de maand gaat de selectie gebeuren van wat er in mijn binnentuintje komt deze winter kijk ook anders even in mn album daar staan al wel wat soortjes

 

Ziet er mooi uit, om welke soort(en) gaat het hier ? Staat ook een haze bij de grootste van allemaal zit een 100 procent haze lucht aan van hier tot aan de buren

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net maar weer een foto gemaakt in het prachtige september zonnetje!! Wat heb ik een mazzel zeg de afgelopen weken en het ziet er ook super uit hoe het weer de aankomende dagen wordt !! De plantjes genieten zichtbaar en kunnen met dit weer zeker nog ff blijven staan ;) de power plant is het verst en die ga ik vanaf zaterdag alleen nog maar water geven denk dat de eerst rond de 30e op de kop gaat !!!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...