Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
rinja

Weer Een Nieuwe Forumganger

Recommended Posts

Beste medeforummers,

 

Ik ben Rinja, 48 jaar.

 

Mijn vrouw heeft MS (progressief) met veel zenuwpijn. Daardoor gebruikt zij onder andere cannabis via een inhalator. Wietolie was geen succes.

Omdat ze veel pijn heeft en daardoor regelmatig verdampt, rijzen de kosten van de cannabis de pan uit. We halen de wiet namelijk bij de apotheek. Cannabis via de coffeeshop was geen succes; de kwaliteit wisselde nogal.

 

Daarom ben ik begonnen met mijn, eerste, buitenkweek. De automazar (autoflower) is intussen klaar en ligt lekker te drogen. Ik heb nu nog 3 channel + planten staan. Helaas werkt het weer niet echt mee. Ik zet de planten 's avonds binnen en bij slecht weer blijven ze binnen. Dan verlicht ik met TL, kleur 865 (6500 Kelvin).

 

Ik ben er achter gekomen dat je wiet niet zomaar kweekt, Ik heb intussen erg veel informatie via dit forum gevonden. Het valt mij op dat men elkaar erg helpt, daarom heb ik mij aangemeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom,

 

Jammer om te lezen over de ziekte van je vrouw..

MS is alles behalve een lachertje he..

Mijn moeder heeft ooit in een MS revalidatiecentrum gezeten en wat ik daar gezien heb was gewoon schrijnend..

 

Ik wens je veel succes met het kweken toe en blijf je vrouwtje verzorgen!

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je!

 

Nee, MS is zeker geen lacher. In 3 jaar tijd is mijn vrouw erg achteruit gegaan.

 

Naast een full time baan ben ik mantelzorger. Valt niet altijd mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...