Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
chalawan

Buitenkweek Royal Creamatic En White Dwarf

Recommended Posts

Beste leden,

 

Ik ben vrij nieuw in het wiet kweek wereldje en ben begin mei begonnen met het kweken van autoflowers.

 

Na het doorspitten van verschillende sites toch uiteindelijk besloten hier lid te worden aangezien dit gewoon het beste forum was wat ik kon vinden.

 

In mei 2016 ben ik begonnen met mijn eerste kweekje autflowers. Het waren er toen twee:

- 1 * Royal Creamatic

- 1 * White Dwarf (gratis zaadje van wieetzaadjes.nl)

 

De opstelling die ik destijds heb gebruikt was de volgende:

- 15 liter potten

- Plagron Batmix

- Plagron terra bloom

- tomaten kweektent voor beschutting gestabiliseerd met stoeptegels

- regenwater

- planten staan ongeveer 8-9 uur op het zuiden

 

Deze planten zijn reeds geoogst. Planten zijn allebei ongeveer een meter geworden. Helaas is de Royal Creamatic onderweg deels gesneuveld (met uitzondering van wat zijtakken) omdat ik in het begin stadium van de bloei op vakantie ging, en een vriend van me vergeten was de tomaten kweektent te beluchten op een warme dag. Ik denk dat er nog steeds zo'n 10 gram gedroogd af is gekomen. De oogst van White Dwarf was ruim voldoende maar was niet helemaal tevreden over de dichtheid van de toppen. Uiteindelijk was de opbrengst van deze plant zo'n 20 gr gedroogd. Ik vond dit gezien het dramatische weer (juni en begin juli) gedurende de bloeiperiode nog best veel. Helaas heb je de zon buiten niet in de hand :) Van de twee wietjes was overigens de Royal Creamatic echt het lekkerste om te roken met een beetje kruidig aroma, het deed me ook een beetje denken aan Haze. De white dwarf was vrij scherp naar mijn mening.