Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Polygonum

Guerilla Gold Breeding 2016

Recommended Posts

Hey iedereen,

 

Voor iedereen die mijn breeding project de afgelopen jaren heeft gevolgd.. we gaan zoals ieder jaar gewoon weer verder :whistle:

 

Voor alle anderen.

 

Na een aantal jaar testen en breeden met guerilla gold ben ik vorig jaar mijn aandacht op mijn 2 best gelukte kruizingen gaan richten, Guerilla Gold #2 x Amnesia core cut en Guerilla Gold #2 x Eskobars chucky' s bride ( exodus cheese x c99 )

 

Mijn Guerilla Gold 2# x Amnesia core cut is nu met success in Nederland Frankrijk Canada en de Zwitserse alpen met success gekweekt en ik heb veel positieve feedback gehad. Zie ook mn andere topics voor meer info.

 

Dit is de Amnesia core cut moederplant.

 

gallery_36770_17128_177482.jpg

 

 

Uit de zaden van vorig jaar heb ik nu 2 mooie amnees x gg en 2 chucky x gg geselecteerd. De moederplanten staan op een guerilla locatie om te testen en ik heb van alle planten stekjes genomen die worden bevrucht met een mooi vroeg guerilla gold 2# x amnesia mannetje.

 

Ik zal van de week even wat foto' s posten van hoe de stekken en moeders er nu bij staan.

 

Hopelijk aan het eind van dit jaar dus een mooie lading zaden om uit te selecteren.

 

( Guerilla gold 2# x Amnesia Core Cut )

x

( Guerilla gold 2# x Amnesia Core Cut )

 

en

 

( Guerilla Gold x Chucky' s bride )

x

 

( Guerilla gold 2# x Amnesia Core Cut )

 

Stinken doen ze in ieder geval goed, de bloei is ook al begonnen dus we zullen zien hoe het vordert.

 

Alle planten hebben in voorgaande Jaren wel bewezen dat ze zeer goed tegen kou en regen kunnen en de potentie hebben mooie witte wiet te produceren in Nederland Canada en zwitserland.

 

:search:

 

Grtssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar mooie plaatjes van het GG breeding project van voorgaande Jaren om iedereen op gang te krijgen.. dat gelul is namelijk ook niet veel aan :likken:

 

Droog Guerilla Gold 3# topje

 

gallery_36770_15837_591296.jpg

 

gg x herijuana

gallery_36770_17128_396992.jpg

 

Gg x heri, toch maar uit het breeding project geschrapt vanwege wat budrot vorig jaar.

gallery_36770_17128_45838.jpg

 

 

chucky' s bride moedrplant van de GG2# x Chucky' s bride

gallery_36770_17128_788283.jpg

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben jij soms lid van de polygonaceae - familie?

Polygonum hydropiper is een lekker pittig plantje,alleen staat ie niet overal :rofl

 

Polygonum japonica is een rotding en moeilijk weg te halen,alleen bentheimer varkens lusten die. :|

 

Leuk projectje heb je daar lopen Poly,sorry voor de flauwe grappen over je naam ik ben gewoon een lolbroekje.

Ik hoop dat je deze soort stabiel & uniform krijgt,dat is namelijk het moeilijkst.

Maar volgens mij heb je dan ook wat betrouwbaars na een aantal generaties.

 

Je zit nu op F-2?

:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ja mijn naam komt inderdaad van het superhardnekkige plantje polygonum cuspidatum, ofwel japanse duizendknoop. Die trouwens ook door mensen word gegeten als een soort rabarber. Het smaakt naar zure appel :likken:

 

Dit is nog steeds de f1 waar ik mee werk. Het soortje hoeft van mij niet helemaal stabiel te zijn. Als het grootste gedeelte maar goed rotbestendig is en mooie wiet geeft.

 

Een GG x Amnesia grown by Shiskaberry savior.in Canada. Deze had volgens hem ook een goede Amnesia smaak.

gallery_36770_19007_4329.jpg

 

De plant rechts is ook een Guerilla Gold x Amnesia grown by Laldibap in de Zwitserse alpen. Deze is wel getopt door herten.

gallery_36770_19007_64441.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cool dat er een vervolg komt.

Ik heb hier ook een aantal van jouw crosses in de collectie, ook de gg x core cut(maar nog niet getest).

De GG x Chucky's was freebee :)

 

 

Nieuwsgierig naar de pica's die zullen volgen.

Op naar een mooie nazomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke soorten man, ziet er heel dik uit. Ben benieuwd of je geen problemen met die amnees x gg2 steken gaat krijgen. Ik heb dat vorig jaar gedaan met de PPxGG2, daarvan waren maar 2 van de 8 die niet uit zichzelf gingen bloeien naar een tijdje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je niet uit zichzelf Johnny? Bedoel je dat ze niet autoflower zijn? Dat horen ze ook niet te zijn.

 

Maar ik ben er van overtuigd dat het wel goed gaat komen. Heb vorig jaar ook stekken van beide soorten gemaakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga je een f-2 maken?

 

Of zet je ze gewoon voor de wiet?

 

 

 

 

* ha, ik zie het al :likken: leuk projectje dus.

 

 

:icecream:

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk in post 1 Collie Weed daar staat alles beschreven.

 

Maar nog ff voor de duidelijkheid, er staan guerilla 4 planten 2 GG x amnees en 2 GG x Chucky' s bride.

 

Van deze 4 planten zijn stekken genomen, het zijn alle 4 vrouwtjes.

 

De stekken worden op een andere locatie verduisterd en bevrucht met een mooi vroeg Gg x Amnees mannetje.

 

Zo kan ik zien welke plant de beste resultaten gaf om zo de beste zaden te selecteren.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe bedoel je niet uit zichzelf Johnny? Bedoel je dat ze niet autoflower zijn? Dat horen ze ook niet te zijn.

 

Maar ik ben er van overtuigd dat het wel goed gaat komen. Heb vorig jaar ook stekken van beide soorten gemaakt.

Dat bedoel ik, die planten gingen op een 20/4 licht regime na een aantal weken toch bloeien. Zitten toch semi auto genen in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah bedoel je indoor onder lampen? Guerilla Gold is inderdaad niet geschikt voor indoor. Vooral de Gg2# niet in mijn ervaring.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zijn de 4 moederplanten van de stekken die bevrucht gaan worden door een Guerilla gold x Amnesia mannetje.

 

Deze moederplanten worden gewoon afgebloeid zonder te bevruchten om te zien hoe ze het doen.

 

Er staan 2 planten per gat, 2 x GG x Amnesia en 2 x GG x Chucky' s bride.

 

Ze zijn vrij laat uitgeplant maar doen het goed met het mooie weer. De bloei begint nu maar ze zijn zeker nog niet uitgegroeid.

 

De dames staan in plantgaten met ongeveer 50 liter hergebruikte biobizz all mix. Er is wat compost toegevoegd en een stuk of 10 sannie' s buffertabs.

 

Ok genoeg slap gelul :likken: links de 2 GG x Amnesia rechts 2 ( getopte ) GGx chucky' s bride.

 

gallery_36770_19007_7080211.jpg

 

 

Allemaal mooi genummerd en voorzien van wat koper tegen de slakken, ik gebruik verder geen chemische bestrijdingsmiddelen en alleen organische voeding.

 

gallery_36770_19007_4308177.jpg

 

Guerilla Gold 2# x Amnesia, zijn nu ongeveer 2 meter.

 

gallery_36770_19007_1226391.jpg

 

Guerilla Gold 2# x Chucky' s bride, ongeveer 1,5 meter hoog.

 

gallery_36770_19007_6688332.jpg

 

Dat was m weer :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig Poly!

 

ze staan er geweldig, fris en fruitig bij!

 

ik ben benieuwd hoe je kruisingen uitpakken,

 

het meeste met dat met de gg2 word gekruist doet het wel goed heb ik begrepen.

 

go zo door, ik volg met veel interesse !

 

Greetz Skunkmonster :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn aardig de lucht in geschoten maar de meeste groei is er nu wel uit.

 

Ik verwacht dat ze nog maximaal 2 weken door groeien.

 

Deze Gg2# x Amnesia zitten op 230 cm, wat opvalt is dat ze precies even hoog zijn en ook precies even ver in de bloei zitten. dit geld trouwens ook voor de Gg2# chucky's in het andere plantgat.

gallery_36770_19007_763297.jpg

 

De getopte Gg2# x Chucky' s bride zijn zeker ook een mooi bosje geworden en zitten op ongeveer 1,5 meter.

gallery_36770_19007_6347895.jpg

 

Weer even in een boompje geklommen :whistle: om wat foto' s te schieten van alle dames bij elkaar.

gallery_36770_19007_3797264.jpg

 

Ik zal morgen weer even wat foto's plaatsen van hoe de stekjes van deze planten er voor staan. :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo staan de stekjes van de guerilla planten er nu bij.

 

stek 1, 2, 3 en 4 staan in 1 pot.

 

gallery_36770_19007_1252078.jpg

 

Ik heb ook 3 mannetjes staan, ik kijk ze nog heel even aan en dan gaan 2 mannetjes om en mag de beste deze stekken bestuiven.

 

Hier is nog een stek van plant 3, deze laat ik waarschijnlijk gewoon afbloeien zonder te bestuiven.

 

gallery_36770_19007_253321.jpg

 

 

Laterr

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uut :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Skunkmonster.

 

De 4 stekken staan in volle bloei, maar omdat ik de zaden voor de mannetjes selectie zo laat heb gezaaid zijn ze nog heel klein.

 

Maar er zitten gelukkig al wat bloempjes in dus binnenkort heb ik wat pollen van een snel Gg2# x Amnesia mannetje om alles te bestuiven. Hoop dat het nog op tijd is.

 

Morgen weer een volle update :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De dames gaan nog steeds goed.

 

gallery_36770_19007_1982592.jpg

 

gallery_36770_19007_3822409.jpg

 

Toch vind ik dat ze niet vroeg genoeg bloeien.

 

Om die redden heb ik besloten toch nog snel stekken van deze 4 planten te nemen en ze binnen te bevruchten met een Gg5# mannetje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk project Polygonum!

 

Ik ben bevriend met Laldibap en die was inderdaad vol lof over de wiet van je kruising

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er mooi bossig uit, maar als er nog geen bloei in zit gaat het wel een latertje worden, zeker voor een Guerilla Gold.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx K3.

 

@Konopi, Mee eens, er zit nu wel wat bloei in gelukkig. Ik gok dat het voor de Gg2# x Chucky eerste helft October word en voor de Gg2# Amnesia 2e helft October dus ze zullen goed worden getest op slechte weersomstandigheden :likken:

 

Daarom ga ik ze nog kruizen met een Gg5# mannetje. En als er dan een mooie vroege tussen zit kruis ik die weer terug op de originele zaden.

 

Ik heb dus maar wat nieuwe stekken getrokken van de guerilla planten.

gallery_36770_19007_2900822.jpg

 

gallery_36770_19007_1923517.jpg

 

Deze staan nu binnen onder 24uur tl om ze terug de groei in te trekken als dat lukt.

 

De dames buiten doen het goed, het regent nu als de ziekte. Ik heb achteraf de labels omgedraaid.. :thumbsdown:

 

Maar ik weet nu zeker, dit is de Gg2# x Amnesia\

gallery_36770_19007_5432418.jpg

 

En dit is de Gg2# x Chucky

gallery_36770_19007_1505223.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe stond het met de schimmelresistentie voorgaande jaren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De verduisterde Gg2# x Chucky stek.

gallery_36770_19007_2147689.jpg

 

gallery_36770_19007_563268.jpg

 

De 4 stekjes die al wat eerder als de plant hierboven waren verduisterd. Links 2 Gg2# x Chucky. Rechts 2 Gg2# x Amnesia.

gallery_36770_19007_2887783.jpg

 

Gg2# x Chucky, ruikt naar zoet rottend fruit.

gallery_36770_19007_2077723.jpg

 

De amnesia ruikt meer naar 7up en doordringende wietgeur. Lastig om uit te leggen. Ze heeft zeer compacte toppen net als de Amnees moeder buiten.

gallery_36770_19007_840352.jpg

 

De andere Gg2# Amnesia ruikt en oogt hetzelfde.

gallery_36770_19007_4764245.jpg

 

:wave:

 

@ Konopi, de Amnees en guerilla gold waren allen zeer rot bestendig. De Chucky heb ik geen rot in gehad maar ik denk dat ze wel wat vatbaarder is. Maar ze bloeit wel vroeger en sneller als de Amnees.

 

@Hier is een top guerilla gold 3# eind September na veel slecht weer.

 

gallery_36770_15837_838814.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...