Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Langerd

Ola

Recommended Posts

Hey,

 

Hierbij stel ik mij voor...

Wil graag over enkele maanden mijn eigen kelder(tent)kweekje beginnen.

Ben nu zoveel mogelijk aan het lezen om mijn eigen zo goed mogelijk te kunnen voorbereiden.

 

Is allemaal super interessant en indrukwekkend hoe een plant leeft, reageert, soort van signalen geeft

En net hierin wil ik mij zo goed mogelijk in verdiepen.

 

Klein vraagje(het begint al :likken: ):

 

De growguide is al eventjes down heb ik gemerkt.

Is er eventueel een datum wanneer deze terug beschikbaar zal zijn?

 

Vele groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey daar langerd en namens de hele WF-familie een hartelijke welkom, heb geen idee wanneer de growguide terug online is maar de meeste vragen die je hebt kan je een antwoord vinden via de search optie en als je het dan nog niet echt gevonden hebt gewoon een topicje starten en ze zullen je dan snel verder helpen (nog sneller en correcter als je een foto van het probleem hebt)

Gelieve deze fotos te uploaden via je album hier op wf zodat je link niet verdwijnt na een tijdje zoals via andere image upload sites.

 

Greetz alki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey daar langerd en namens de hele WF-familie een hartelijke welkom, heb geen idee wanneer de growguide terug online is maar de meeste vragen die je hebt kan je een antwoord vinden via de search optie en als je het dan nog niet echt gevonden hebt gewoon een topicje starten en ze zullen je dan snel verder helpen (nog sneller en correcter als je een foto van het probleem hebt)

Gelieve deze fotos te uploaden via je album hier op wf zodat je link niet verdwijnt na een tijdje zoals via andere image upload sites.

 

Greetz alki

 

Ok, thanks man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...