Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BubbaSour

Platinum P600 Test , 1,2X1,2X2,00. Dna Mix 'test'

Recommended Posts

Hier zijn we dan...

 

Na 3 jaar buitenspelen ga ik eens overschakelen naar de binnentuin.

 

Ik heb het geluk een Led Platinum P600 te kunnen verkrijgen van iemand die wegens omstandigheden hem nooit gebruikt heeft.Dit heeft me de stap doen nemen om binnen te gaan !

Ik doe altijd wel wat research, maar Advanced Platinum is moeilijk... zelfs in de States.. ik vind hier niet zo veel van terug van specificaties en ervaringen.. enkel promo en gesponsorde filmpjes.

Benieuwd wat dit zal brengen.

 

Mijn Tent : SecretJardin 120.

Medium : Plagron batmix

Voedig: Plagron

 

Mijn bedoeling:

Ik zal hier eerst 2-3 planten onder zetten en kijken wat dit geeft. Ik heb geen enkele ervaring met LEd of Hps.

Mijn voeding houd ik ook daarom minimaal. Want overdaad schaadt!

Kweken op kwaliteit en geen kwantiteit.

 

DIt is een zeer leerrijk forum waar ik met gewoon wat verslagen te lezen veel heb opgedaan.

Ik hoop hiermee wat hulp te verkrijgen en mijn ervaring te delen !

 

 

Foto's zullen nog even op zich laten wachten. Zoek een deftige camera waarmee ik eveneens macro's mee kan maken.

 

 

 

Thanks !

 

Bubba :vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken deze lamp ook niet, maar las wel de claim die ze op hun eigen website verkondigen:

 

The P600 effectively replaces a conventional 800w HPS grow light while only consuming 345 watts of actual power, while giving your plants 100% USABLE light that is perfectly tuned to create maximum photosynthetic response.

 

Hoop voor jou dat het zo is, maar ik twijfel er ernstig aan.

Hoe dan ook: Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken deze lamp ook niet, maar las wel de claim die ze op hun eigen website verkondigen:

 

The P600 effectively replaces a conventional 800w HPS grow light while only consuming 345 watts of actual power, while giving your plants 100% USABLE light that is perfectly tuned to create maximum photosynthetic response.

 

Hoop voor jou dat het zo is, maar ik twijfel er ernstig aan.

Hoe dan ook: Succes!

 

Bedankt !

 

 

Hier ben ik me zeker van bewust dat dit verkoopstaal is. Ik ben al een paar maand opzoekingswerk aan het doen over LED. Als ik mijn eerlijke mening geef weet ik dat DIY het meest efficient zijn. Maar ik heb de lamp aan zeer scherpe prijs, en wat het verbruikt zie ik wel. Daarom dat dit misschien een mooi verslag wordt voor mensen die een kant en klare LED willen kopen. negatief of positief

 

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit! Ben benieuwd naar die lamp...succes!!!

 

Ik zit! Ben benieuwd naar die lamp...succes!!!

 

Welke smaken heb je van DNA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer gedurfd!

Als je verwachtingen niet hooggespannen zijn, dan valt het altijd mee.

 

Misschien kun je eens kijken of je het beschikbare licht in ieder geval niet over een te groot oppervlakte verspreid.

Dus dicht erop en proberen de reflectie van de wand optimaal te gebruiken.

Al zal dat niet laatste niet makkelijk gaan, aangezien je een 120 x 120 tentje hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb de mix pack , 1 ontkiemd en heb nog cookie kush van barneys en euphoria van rqs! Laatse 2 moet ik nog ontkiemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt goed allemaal! Heb zelf de exodus kush van DNA in de weckpot en is een heerlijk wietje kan ik je zeggen. Ben benieuwd hoe t bij jou verloopt.

 

K

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier enkele foto's van gisteren!

 

Ik zoek nog een deftige camera of doe volgende maal de lichten uit voor wat foto's te nemen.

Komt goed !

 

De DNA staat nu 2 dagjes onder de lamp!

 

morgen de Euhphoria en Cookies Kush erin. Die zijn nu aan het ontkiemen !

 

 

IMG_3149.jpg

 

IMG_3150.jpg

 

IMG_3151.jpg

 

 

 

 

Betere kwaliteit op komst!

 

Bubba

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Hey!

 

Nu zijn we een dikke maand verder en ik ik heb enkele updates natuurlijk !

 

Dna mix staat momenteel 1 week te bloeien en ziet er zeer goed uit volgens mij ! ik heb deze wel getopt.

 

De Cookies kush en Euforia heb ik beslist om na 1,5 voorgroeien mee op 12/12 te zetten en zo de test te doen. Ik heb over het 12/12 systeem wel enkele dingen gelezen en gezien maar wou dit toch met eigen ogen ondervinden. Dus deze zijn ook meteen in bloei gezet samen met de DNA.

 

nogmaals mezelf even verantwoorden: Dit is voor mij zeer experimenteel, opbrengst is voor mij geen prioriteit. Ik hoop hier sommige mensen ook enkele dingen bij te brengen over Led en het 12/12 systeem eventueel. Veel posts kan ik niet maken aangezien ik het momenteel enorm druk heb en amper op m'n laptop zit. Maar ik doe m'n best alles up te loaden wat ik kan !

 

Voeding : Eerst Plagron Alga grow. Nu ben ik met de Alga Bloom begonnen.

Binnen anderhalve week voeg ik Plagron green sensation toe.

 

Alles gaat vlot en temperatuur heb ik goed onder controle! enkel als het een snikhete dag is buiten kan het wel eens 29 worden maar anders lekker tussen de 23-26 graden.

 

Hier enkele foto's:

 

DNA:

 

IMG_3236.jpg

 

IMG_3240.jpg

 

IMG_3239.jpg

 

Cookies Kush:

 

IMG_3237.jpg

 

Euforia:

 

IMG_3238.jpg

 

 

 

nu terug in hun hok ! :D

 

 

 

grts

 

Bubba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo een van m'n laatste updates geloof ik !

 

Alles verloopt goed ! en ik denk dat de DNA en EUforia bijna om mogen ! nog een weekje of 2.

 

Voeding gestopt en merk ook dat dna mix wat minder begint te drinken !

 

mijn bevindingen:

ik verschiet enorm van de 12/12 plantjes. Die doen het echt super !

ik had mijn Dna mss iets langer en beter moeten veggen maar goed alles is nu leergeld voor volgende keer.

 

hier wat foto's , geef es jullie mening! want ik weet niet goed hoelang ik de dna nog moet laten. volgens mij een weekje of 2 max. geef je ze dan ook geen water voor laatste dagje of 3-5?

 

 

 

De DNA ( heeft alleszins mooie paarse blaadjes )

IMG_3353.jpg

IMG_3360.jpg

 

 

Euforia (12/12)

IMG_3358.jpg

IMG_3355.jpg

 

Cookies

IMG_3357.jpg

IMG_3356.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal is t niet of nauwelijks meer verschijnen van witte bloeiharen wel een mooie indicatie van t oogstmoment.

Volgende week nog maar eens kijken, ik zie nu nog bergen witte haren.

 

Wel water blijven geven tot t eind hoor... hoeft niet al te fanatiek, maar laat ze ook niet droogtrekken.

 

Als ik t zou moeten gokken: de eerste 2 geef ik ook nog n slordige 2 weken, de onderste nog wat langer.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal is t niet of nauwelijks meer verschijnen van witte bloeiharen wel een mooie indicatie van t oogstmoment.

Volgende week nog maar eens kijken, ik zie nu nog bergen witte haren.

 

Wel water blijven geven tot t eind hoor... hoeft niet al te fanatiek, maar laat ze ook niet droogtrekken.

 

Als ik t zou moeten gokken: de eerste 2 geef ik ook nog n slordige 2 weken, de onderste nog wat langer.

 

Thx voor de tip ! ik hou het in de gaten ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...