Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cookienl

:j Het Knallen En Niet Zeiken Topic ( Watt Verbuikt Het? ^_^ )

Recommended Posts

Beste forum vrienden,

 

Het kan toch niet anders dat als je een kleine hobby kweker bent en je hebt airco/verwarming en 2 lampjes en je gaat 24 uur lang door 365 dagen per jaar en je verbuik zou over het hele jaar 15000 KWh zijn dat ze dan gaan zeuren?

 

Dat lijkt me zulke onzin, ook al is het niet het gemiddelde verbuik.

 

Ik zie vaker voorbij komen dat men het over dingen heeft zoals airco, verwarming, jacuzzi etc. etc.

 

Als je netjes betaald elke maand, je veroorzaakt geen overlast en je betaald per maand 300 a 500 euro aan de energieboer kunnen ze lastig zeiken toch?

 

even rekenen:

 

Airco 2200 watt

Verwarming 2200 watt

Lampen 1300 watt

 

laten we zeggen dat de airco of verwaming draait dus nooit allebij.

dus 3500watt constant 24/7/365 staat gelijk aan 30660 KWh dat is echt heel veel dat is meer dan 6000 op jaar basis.

Maar de energieboer is een bedrijf en een bedrijf wil winst en wel zoveel mogelijk met mogelijkheden om nog meer winst te maken in de toekomst, dus naaien van klanten zonder goede reden lijkt me echt klinklare onzin.

 

Als je het hier niet mee eens bent kom dan op zijn minst met een goed onderbouwde reden, ik ben benieuwd. :D

 

Smoke ze :j :likken:

 

rekenenen we afzuiger en eigen verbuik voor het gemak even niet mee.

Ik geloof niet dat het een probleem kan zijn of ze moeten het je gewoon niet gunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg een brief van de energieleverancier op mijn locatie of ik even een foto wou nemen van de stand, want ze vonden het verbruik nogal hoog. Toen kneep ik 'm wel even maar verder niks meer gehoord.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geld vinden ze leuk, worden ze blij van

maar negatief in het nieuws komen omdat iemand wiet kweekt met hun stroom worden ze sipjes van

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg een brief van de energieleverancier op mijn locatie of ik even een foto wou nemen van de stand, want ze vonden het verbruik nogal hoog. Toen kneep ik 'm wel even maar verder niks meer gehoord.

Gelukkig maar, daarom lijkt het mij het beste direct zelf je stroomverbruik te berekenen en dit door te geven.

 

geld vinden ze leuk, worden ze blij van

maar negatief in het nieuws komen omdat iemand wiet kweekt met hun stroom worden ze sipjes van

Als je betaald heb je de stroom toch gekocht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet jij, dat weet ik, maar komt dat in het nieuws?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet jij, dat weet ik, maar komt dat in het nieuws?

Zodra het in het nieuws komt heb je al genoeg zorgen dan is dat niet zo relevant.

Je bent dan in ieder geval al diep in de shit.

Zo ver zou het dus al niet moeren komen.

Ze kunnen onmogelijk je huis door zoeken omdat je een hoge stroom rekening hebt.

Als dit wel zo is emigreer ik het liefst morgen. :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar wil je heen met dit topic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij wil zijn angst weg laten nemen door ons, en hij wil het antwoord krijgen wat hij zelf al gaf.

 

Dus bij deze, ik geloof niet dat het een probleem zal zijn, lekker knallen met die zooi!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

net als het verhaal over dat 10.000-delige zakmes .

:vape:

met een tankstation ,supermarkt en pretparken er aan , wat handig zo n 10,000-delig zakmes .

zit ook een 100,000 watts hps bloeiruimte aan .

en 18 coffeeshops en 2 hectare bosbouw voor de productie van tips .

wauw man wat ne handig zakmes is dat man !!!

 

ps ;van teeuwen en smeenk

Edited by macerror
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat weet jij, dat weet ik, maar komt dat in het nieuws?

Zodra het in het nieuws komt heb je al genoeg zorgen dan is dat niet zo relevant.

Je bent dan in ieder geval al diep in de shit.

Zo ver zou het dus al niet moeren komen.

Ze kunnen onmogelijk je huis door zoeken omdat je een hoge stroom rekening hebt.

Als dit wel zo is emigreer ik het liefst morgen. :wave:

je hoeft er niet eens een hoog verbruik voor te hebben. stuur je wel een kaartje? :wave:
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij wil zijn angst weg laten nemen door ons, en hij wil het antwoord krijgen wat hij zelf al gaf.

 

Dus bij deze, ik geloof niet dat het een probleem zal zijn, lekker knallen met die zooi!

Lijkt me nogal duidelijk, bedankt voor de response iedereen.

 

Ik hou van mijn hobby maar een boete lijkt me niet zo leuk.

 

dat weet jij, dat weet ik, maar komt dat in het nieuws?

Zodra het in het nieuws komt heb je al genoeg zorgen dan is dat niet zo relevant.

Je bent dan in ieder geval al diep in de shit.

Zo ver zou het dus al niet moeren komen.

Ze kunnen onmogelijk je huis door zoeken omdat je een hoge stroom rekening hebt.

Als dit wel zo is emigreer ik het liefst morgen. :wave:

je hoeft er niet eens een hoog verbruik voor te hebben. stuur je wel een kaartje? :wave:

d%C3%A9p%C3%A9nalisation-du-cannabis.jpg

 

Groeten uit Parijs :execute :j

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...