Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kapiteinkoek

Hoi Hoi

Recommended Posts

Beste forum leden hierbij een korte intro over mezelf.

 

29 jaar en vindt het heerlijk om een jointje te roken ik ben naar dit forum gekomen omdat de kwaliteit van de shops in de buurt matig is en de service om te huilen. Dan maar zelf kweken ik zit me nu een half jaar in te lezen op fora's en er is veel info veel te veel !

 

ik heb me hier aangemeld omdat hier mensen rond zwerven die ook echt veel ervaring hebben met kweken in plaats van een stel wizkids.

 

3 dingen staan vast voor mij amnesia in cocos onder led :D

 

ik heb mijn kweek ruimte al bijna klaar 3x2 meter kweekhok gemaakt van hout en gipsplaat en daarna bekleed met zwart-wit folie. Ik wacht nog op de leds om daarna de juiste afzuiger en filter te kiezen.

De planten moeten in 7-8liter potten zien te groeien met coco\perlite mix ! want ik wil ze meerdere keren per dag water geven voedinglijn zal gh flora worden. Verder nog een ph en ec meter gekocht grote water vat en ben nu bezig met de irigatie systeem. Waar ik soms wel waker van lig zijn de zaden ik heb begrepen dat als je de echte amnesia wilt(je weet wel die sticky icky licky blowtje met zon heerlijk smaak en melkwitte rook) te kweken je uit regulier zaad een mooie dame zien te vinden en daar stekken van maken.

 

adios :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...