Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey iedereen.

Ik heb op dit late uur een vraagje. ik heb Haze Berry & Lemon Haze staan. Ze staan bij elkaar en zijn ook op dezelfde dag ontkiemt en geplant. Ze staan dagen dus 71 dagen, dus 10 weken en een dag. De 2 weken voor de bloemen kwamen zijn er niet bij gerekend.

Hier wat info en de foto's

 

De Haze Berry

  • THC 20
  • Bloeitijd 9-11 weeks
  • Oogstmaand Eind oktober
  • Genetische achtergrond Blueberry x Shining Silver Haze
  • Type Sativa: 80% Indica 20%
  • Effect Extremely stoned long-lasting & body relaxing

De Lemon Haze

  • THC 21%+-
  • Bloeitijd 8-9 weken
  • Oogstmaand Half Oktober
  • Genetische achtergrond Lemon Skunk x Amnesia Haze
  • Type Sativa: 75% Indica: 25%
  • Effect Stoned + high

Nu zijn er een paar van mijn planten die lijken klaar te zijn. Waarschijnlijk de Lemon Haze.

ik ben nog niet begonnen met spoelen omdat ik twijfelde of ze ver klaar waren maar nu staan ze opeens wel echt dicht tegen oogsten. En heb zelf nog niet begonnen met de weken spoelen

Dit zijn foto's

gallery_33873_18780_956627.jpg

gallery_33873_18780_554585.jpg

gallery_33873_18780_677762.jpg

 

Dit is een Haze Berry waarschijnlijk

gallery_33873_18780_1283497.jpg

 

Ik hoop snel iets te weten aub.

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die eerste foto lijkt wel of je toprot hebt!

 

Allen de haze berry lijkt ee nog niet klaar voor, de rest zou ik zeggen.. Omhakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wilde het net zeggen ja die blaadjes bovenin lijken wel vochtig verdort zou het per dag gewoon in de gaten houden en die eerste Dr gelijk uitknippen

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou de bovenste vandaag nog knippen als het niet al telaat is

zou alleen de onderste nog even laten staan zoals bovenin al genoemd is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantjes zien er goed uit !

Vrees alleen een beetje voor de eerste dame die je laat zien. Denk dat je de bovenste helft van je top zal kunnen weggooien.

De laatste dame kan wel nog een weekje.

Hou je planten op het einde goed in het oog voor rot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan het zijn dat die 1e top te dicht bij de lamp heeft gestaan?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

meten = weten

 

microscoopje kopen dus, beste 5 euro spend

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit ruikt idd naar toprot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hij heeft meschien een beetje te dicht gestaan. De top voelt heel hard aan. En ik denk niet dat het toprot is maar van de warmte. Ik ga nog 3 dagen spoelen met gewoon water. En de rest ook maar die kunnen nog zeker een week denk ik. Normaal spoel ik 2 weken maar ik denk dat ik niet zoveel tijd heb. Ik heb een microscoop bestelt vandaag . Ik kon niet vroeger mijn loon moet eerst gestort worden aan gezien ik ook een nieuwe sms controller en davin schakel kast erbij is. Laat ik het liever in 1 keer alles direct komen voor de verzending kosten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luister nou maar naar de ervaren jongens hierboven en haal die eerste top eruit, want alles riekt naar toprot op die foto, de verdorde bruine blaadjes die uitsteken, de grauwe bruine kleur. Voor de rest is nog gewoon hoop, ik had zelf ook maar 1 enkele top die van binnenuit helemaal rot was en de rest was gewoon niks mee aan de hand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is inderdaad toprot

gallery_33873_18780_441156.jpeg

 

Dit is een andere gezonde top

gallery_33873_18780_554585.jpg

 

Ik denk dat ik morgen de top er ga vanaf knippen. Een noodspoeling heeft geen zin het is echt rot denk ik. Ik hoop dat het niet al is overgegaan naar de kleine toppen maar ik denk het niet. Hoop zo wat te redden.

In elk geval allemaal bedankt voor de tips.

Greets Ganja_Stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom wachten tot morgen??

Toprot verspreid zich heel snel

 

Pak een schaar en knip desnoods dat stuk eraf maar laat het niet zitten :/

 

Btw.. Die plant achter op de 2e foto begint volgens mij ook al..

Mja je moet het zelf weten als je liever alles laat weg rotten.. Maar dan heb je wel je plant gespoeld?

In de prullebak liggen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat heb je nu met een zaadplant een mooie dikke hoofdtop en snel kans op rot en weinig toppen er om heen.

Edited by jack white
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer zeg, hopelijk heb je de volgende ronde meer succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik weet niet of het toprot is of het te dicht bij de lamp heeft gestaan maar heb hem er toch afgeknipt.

Ik heb al eens totpro gehad mat dat was in een verder stadium waar het overduidelijk is. Ik hoop in dat ik alles heb afgeknipt. niemand wil teveel afknippen maar ik wil ook niet dat het verder verspreid is zonder je onder het ook kan zien. Ik ga me deze week om microscoop.

gallery_33873_18780_1195140.jpeg

gallery_33873_18780_1298673.jpeggallery_33873_18780_97031.jpeg

 

wat denken jullie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was ook bezig met een kweekverslag heb alles bijgehouden op papier en ga dit vanavond afwerken. want ik heb verschillende soorten grond gebruikt. had nog 2 zakken thuis liggen en bij de gs hadden ze juist bio en sommige haze berry is ook bijna klaar. jullie zullen het kunnen lezen morgen in het verslag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk dat heb je nu met een zaadplant een mooie dikke hoofdtop en snel kans op rot en weinig toppen er om heen.

 

Daarom dus zeker 1X of zelfs 2X toppen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer zal,ik toppen. Heb het nog nooit gedaan maar moet het als kweker toch leren voor de toekomst. Er zijn wel nog veel zijtoppen . Maar kan moeilijk nog meer foto's. Maar van de 4 planten met een hoofdtop zit inderdaad bij 2 minder bij met zij toppen

 

Kijk anders hier even http://www.wietforum.nl/topic/121606-nieuwe-ronde-nieuw-materiaal/page__st__20

Beter hier even reageren. is het kweekverslag dan is het het minder druk en makkelijker om te volgen.

 

Greets Ganja_Stickie

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...