Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Poekiewoekie

Hoi!

Recommended Posts

Hallo iedereen!

 

Zo nu en dan rook ik eens een jointje, omdat ik liever niet in schimmige coffeeshops kom, en ik leuk vind om een beetje in tuin te prutsen, heb ik dit jaar besloten m'n eigen te kweken!

 

Ik wilde op een eenvoudige manier zonder teveel poespas en kosten wiet kweken. Ik kwam er na een beetje research al snel achter dat ik hiervoor het beste buitenwiet kan kweken.

 

 

Via internet heb ik 3 zaden Frisian Dew Autoflower besteld. Dit schijnt een makkelijke plant te zijn voor een beginner :P

 

De zaden heb ik in natte keukenrol laten ontkiemen, erg spannend! Toen ze een mooi wit staartje hadden heb ik ze binnen in potjes stekaarde laten opgroeien. Na 3 weken heb ik ze in 15l emmer met kweekaarde in de tuin gezet. Inmiddels zijn de planten 5 weken oud en 40 cm hoog. Er ontstaat inmiddels overal witte haren, wat betekent dat ze bloeien!

 

Omdat ik regelmatig vragen over het kweken van wier heb, heb ik deze account aangemaakt.

 

Ik hoop hier een hoop te leren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en laat je niet gek maken, uiteindelijk is het gewoon onkruid met een doelgroep dus laat maar gaan dat gaat wel goed dat wordt prachtige......... Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...