Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo, ik ben Kapitein Iglo (niet de echte natuurlijk) en ik ben sinds kort begonnen met het kweken van een paar wietplantjes. Omdat ik al een paar jaar wiet rook leek het mij verstandig om zelf wat te kweken zodat het goedkoper is en (hopelijk) van betere kwaliteit. Nu is het mij ook eindelijk gelukt om mijn ouders zo gek te krijgen om het toe te staan. :wOOt

 

Ik heb nog geen ervaring met kweken, maar ik heb al wel een boel gelezen over de verschillende aspecten van wiet kweken. Hoewel ik wel wat achtergrond info weet, heb ik geen flauw idee wat die plantjes nou echt tegen mij proberen te zeggen. Ik hoop dat met behulp van dit forum en jullie leden mijn eerste kweek tot een goed einde te volbrengen.

 

Het leek mij wel handig om een kweekverslag te beginnen zodat ik mijzelf nog wat beter kan voorstellen, en ik hoop ook dat mensen dan goeie tips en hulp kunnen geven aan de hand van de foto's. Ik zal in de komende paar dagen een post beginnen.

 

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nu is het mij ook eindelijk gelukt om mijn ouders zo gek te krijgen om het toe te staan.

 

 

Hoe oud ben je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oud genoeg om alles te doen wat ik wil! :shifty: Ik ben in ieder geval niet minderjarig als je dat denkt, maar ik vind ook het niet echt noodzakelijk om mijn leeftijd hier te gaan toelichten.

 

Mijn ouders hebben een enorme tuin met moestuin gedeelte. Nadat ik ze even lief had aangekeken hebben ze een paar plekjes vrij gelaten voor mij. Ik heb namelijk helemaal geen tuin waar ik woon, en ik wil liever nog niet beginnen met guerrilla kweken.

Maar goed, jullie horen nog wel van mij in de buitenkweek sectie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...