Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

razor17

Zaadje Uit Een Topje

Recommended Posts

hallo goedemiddag iedereen heb hier een zaadje ontkiemt rond 27 april staat ie in de grond en is zaadje uit een top dat ik eens had hij doet het vrij goed alleen weet ik niet is het vrouwelijk of mannelijk dat zal nog te zien zijn heb alleen een probleem dat mijn buitenste bladeren naar binne lichtjes krullen 5 dagen geleden geen last mee gehad.te weinig licht of water geef hem ook wat van die indica voeding enigste wat ik heb . of teveel voeding of teveel koude trek ik weet het niet :s

IMG 20160615 174051

IMG 20160615 174038

IMG 20160615 174021

IMG 20160615 174005

IMG 20160610 130330

de laatse foto is 5 dagen geleden maar kan het ook geen kwaad om met dit weer de raam op klap te zetten bv? wil ze als het weer warm word buiten zetten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen/buiten vroeger in bloei trekken, door zak over de kop of te verduisteren. Er is een reële kans namelijk dat het een late oogster is, oktober-november. Of gewoon binnen onder paar spaarlampen cfl / pl-l (of goede led).

 

Flinke strek, Haze/Amnesia zaadje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey en wat moet ik doen verduisteren ook in de dag of? en ja deze weet ik eig niet van welke soort het is hij riekt niet erg hard heb er nog een andere ook ander zaadje en heeft maar 3 vingers aan de bladeren maar die bladeren van deze krullen zo hard ook naar beneden betekent het dat het te koud is ofzo? die nieuwe blaadjes dat komen hun puntjes gaan hangen naar beneden

IMG 20160615 203452

IMG 20160615 203436

zo staat ie nu niet raar of wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te nat, koud en/of te weinig licht...

Share this post


Link to post
Share on other sites

te nat wel niet te weinig licht koud kan wel :/ maar hoe komt dat die uiterste naar binnen krullen? En die nieuwe nu ook :s want kan ik bv gewoon de raam op klap laten komt wel wat frisse wind binnen en is buiten 16 graden nu .Of toe best wil ze buiten zetten maar heb momenteel geen plek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als het echt moet dan CFL of PL-L op 12-12 uur in een kastje, want tis misschien helemaal geen buitenplant of zo. Anders zit je in Oktober nog te kijken of het een man of vrouw is. Meet ff met de telefoon de hoeveelheid licht (app), dan heb je in ieder geval een indicatie.

 

Of duw gewoon ff een fem autootje in de grond. Ben je straks (60-70dg) veel blijer mee.

 

Een enkel zaadje uit een top van onbekende oorsprong, dude wat verspilling van tijd energie. Je had er over 14 dg een autootje klaar kunnen hebben.

 

Verder leuk wat je doet, ik zal je post volgen ;) niks is zo saai en niet leerzaam als standaard en veilig ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey ja kan momenteel niet echt een CFL kopen ofzo maar ja heb nog wel wat van die zaadjes dat ik gevonden heb liggen + fem auto's Speed devils maar binnen zonder lamp komt er niet echt veel vanaf he kan proberen toch en wou dit eens voor te testen doen wie weet komt hier iets van en ook de problemen dat ik kan krijgen zoals nu de bladeren dat naar binnen krullen allemaal nu en heb hem 5 dagen denkik geleden voeding gegeven en kan iets te veel geweest zijn of heeft dat daar niets mee te maken.anders zet ik ook nog een auto maar veel komt er zonder lamp niet af en kan hem nergens zetten buiten :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ze blijven maar gekrult zal niet zo veel kwaad kunnen? , maar ja had hier nog eentje staan stinkt echt enorm hard naar de wiet al zeker 3-4 weke zo ik weet niet maar hij had al zo'n geur of jonge leeftijd en ook 3 vinger bladeren?? en nu de nieuwere 5? weet ook niet wat soortje maar deze kwam uit een shop wietje amnesia haze deze groeide al van het begin wat raar

IMG 20160616 191103

IMG 20160616 190944

IMG 20160616 190705

IMG 20160616 190839

IMG 20160616 190751

en deze zaadjes zijn auto's die ik vorig jaar heb gekocht weet nog niet echt of het een soortje is dat makkelijk zonder lamp kan en genoeg heeft met de zon?

IMG 20160616 193927

IMG 20160616 193917

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMG 20160625 153225


IMG 20160625 153217


IMG 20160625 153211


iemand dat weet waarom hij zo gaat hangen zeker niet teveel water het is ook nu maar 17 graden ofzo dus ik weet het echtniet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Óf te veel, óf te weinig water, óf te weinig licht, hij staat ook maar zielig voor een raam met een hor ervoor, overigens IN het zicht van iedereen op straat om mee te genieten :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah het is ook slecht weer en heb nergens anders zon :/ daarmee hier spijtig genoeg. Had hem gisteren water gegeven rond de 350 ml valt nog mee toch steekt in een 7.5 liter pot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...