Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mekane

Crazy Bud Autoflower

Recommended Posts

Hallo beste mensen,

 

 

Ik ben al een enorme lange tijd actief ( qua lezen, niet met reageren :P ) En ben nu zelf bezig met een Auto-Flower genaamd Crazy bud.

 

Ik heb simpelweg het zaadje gewoon in een pot aarde gestopt en water over heen gegoten en hij is aardig gegroeid de afgelopen 2 maanden. Ik voeg er verder niks aan toe aan groei voeding of iets dergelijks.

 

Ik heb een paar simpele vraagjes :

 

 

Wat vind je van me plant? (Qua groei enzv..)

 

Wat zou ik eventueel nu WEL qua voeding kunnen gebruiken?

 

Hoelang denk je ongeveer dat het nog duurt voordat ie klaar is ?

 

 

Ben benieuwd na de antwoorden dus hoor het graag :)

 

IMG 20160614 WA0008

IMG 20160614 WA0014

IMG 20160614 WA0016

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plant staat er redelijk bij, maar het is zeker weten geen autoflower. Ik zie namelijk nog geen enkele vorm van bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke zou het kunnen zijn dat ik verkeerd zit met de gok dat ik hem heb gezaait ? Dat het misschien nog 2 weken duurt bijv ?

 

Heb hem bij een coffeeshop gekocht en kwam duidelijk uit een orginele autoflower zaad doosje van kera seeds stond er namelijk orgineel in van Kera seeds zelf

 

Afijn ik wacht het gewoon even af ..

 

hoe lang denk je dat ik nog geduld moet hebben? Plus/Minus

 

**BTW Hij ruikt al wel aardig sterk **

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moeilijk aan de hand van de grootte in te schatten hoe oud ie is, maar in elk geval zeker weten ouder dan twee weken. Misschien 4-5 weken ofzo. Een autoflower had dan allang bloeiverschijnselen laten zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm het is immers een Crazy auto bud en heb gelezen dat de groei periode 8 tot 10 weken kan duren .. dus misschien zit hij nog in zijn groei periode er komt wel van die stengels nu te voorschijn straks hier een foto van

 

13480227 1028633973888583 436168834 N

 

Zijn dit gewoon scheuten of ''tekens'' van de bloei kan het nergens echt duidelijk iets over vinden

 

weet zelf zeker dat het een autoflower is want kwam nogmaals uit zo orginele kera seeds doosje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet hoe hetgeen wordt genoemd wat je omcirkeld hebt, maar het is zeker geen bloeiverschijnsel. Dan zou je of twee witte harige draadjes (vrouwelijk) of een soort knopjes zien. (mannelijk) Ik ken geen Autoflowers die 8-10 weken groeien. Waarschijnlijk wordt bedoeld de totale tijd van zaaien tot oogst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het gewoon scheuten zijn die er uit komt

 

Nja goed we zullen zien

 

heb ondertussen een Cheese haze ( auto ) geplant en die gaat wel redelijk snel in 10 dagen tijd al van zaadje na 10 cm met 4 armpjes/blaadjes die vind ik wel aardig rap.

 

Met me Crazy bud daar duurde het ruim eem week voordat er uberhaupt een stengeltje te voorschijn kwam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het even aan een buurvrouw laten zien die er enig veel meer verstand van heb als ik ooit zult hebben hahaha !

 

Iedergeval zij bevestigd ook dat het GEEN autoflower is.

 

Wat ken ik nu het beste doen ? De licht-cyclus zelf verbreken naar 12 / 12 ?

 

Ik heb geen kast helemaal niet niks noppes omdat ik er vanuit ging dat het een autoflower was/is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan afwachten tot je plant vanzelf gaat bloeien als de dagen korter worden (cannabis is een korte dag plant) of je kan gaan verduisteren. Vraag je buurvrouw maar. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik het toch nog effe afwacht en dus wacht op de donkere dagen die gaan komen verduisteren kan ik niet heb er geen plek voor geen kast.. en heb welles kleintjes die over de vloer komen dus hij staat lekker op de balkon zodra er kids komen deur op slot en staat ie veilig ; )

 

 

 

 

 

Kan het wel gewoon zijn dat rond de 60 cm normaal is voor een autoflower? geef hem enkel water ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ruderalis wordt gebruikt om een bepaald soort autoflowering te maken omdat de ruderalis zich niets aantrekt van de dagen die korter worden. Ze bloeit tijdens de groei.

 

Crazy bud is een ruderalis kruising heb ik gelezen de laatste stukje zou een hoop verklaren ? ;) l

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak eens een scherpe foto van je plant, met name van de top.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak eens een scherpe foto van je plant, met name van de top.

Ik ga het eens proberen ( heb last van trillende handen ) ik heb na mij idee net een haartje ondekt een teken van dat ie in de bloei gaat/zit

 

maar kreeg daar geen foto van teveel trillende handen waardoor die niet kan focussen xD !

 

Maar doe me best

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bloei verschijnsel


Bovenzicht Top




Kijk eens als ik het nou nog mis heb dan begin ik langzaam een ezel te worden denk dat lijk me toch echt een haartje ?? !

WIE OW WIE bevestigd dat effe hahaha wordt gek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt inderdaad een haartje, al bevestigd dat vooral dat het geen autoflower is want dit ziet er uit als de voorbloei (= teken van volwassenwording) van een normale wietplant. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm vind het maar alsnog heel erg vaag .. wordt er een beetje waussie van .. raak er helemaal van in de war

 

hoe kan dat nou toch het komt uit een orginele '' kera seeds '' doosje niet een doosje waar zelf '' Autoflower '' op geschreven is maar echt van Kera seeds

is toch raar?

 

en bij de gegevens op de kera website staat dat ie van zaadje tot oogst tussen 60 en 100 cm KAN worden uiteraad afhankelijk hoe je het doet

nu is de mijne al de 60 cm gepasseerd allemaal dingen waarvan ik denk Het kan wel een autoflower zijn maar zoals jij zeg dan bijv denk Toch weer niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraag het je buurvrouw nog eens zou ik zeggen. ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie nu ook hier en daar witte haartjes verschijnen ! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het verstandig om hem op 12 / 12 te zetten ? of vanwege het autoflower gedoe hoef dat niet ?

 

mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie nu ook hier en daar witte haartjes verschijnen ! :whistle:

Boven in de top of in de bladoksels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, is gewoon voorbloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No worries, uiteindelijk gaat ie echt wel bloeien, autoflower of niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...