Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Cannabis Bevrijdings Dag 2016

Recommended Posts

Cannabis Bevrijdings Dag-2016- in Flevopark te Amsterdam. Het was een zeer geslaagde dag. Een puike sfeer, vriendelijke mensen, heel redelijk weer en leuke muziek.

Kortom als je zo'n vredelievend gebeuren aanschouwd is het des te triester als je beseft dat deze lieve mensen door een overheid zo denigrerend worden behandelt omwille van een plant.

Dit zegt veel over het huidige regiem dat haar morele 'liberale' compas door het riool heeft gewerkt.

Hele gezinnen om een paar planten uit hun huis flikkeren en kapot maken om een paar planten. En dan kritiek op Erdogan.

Staan de spoorwagons al klaar?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schaam je jezelf niet voor de laatste regel?

Wie betaald jouw AOW..

Wie betaald jouw pro-deo advocaat zodat jij je verzetsfeestje kan vieren..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben het niet gauw eens met al green en ik bewonder je strijdlust Doede, maar ik moet hem hierin nu gelijk geven. Die laatste regel kan echt niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige reden waarom die regel te ver gaat is omdat er nou eenmaal mensen zijn die, zonder eigenlijk hun morele bezwaren te kunnen verwoorden of onderbouwen, een Pavlov reactie geven zodra je dingen als spoorwagons en gaskamers gaat noemen.

 

"Oooooooh dat mag je niet zeggen..." roepen de schaapjes dan. Want verwijzingen naar fascistische praktijken uit de vorige eeuw omdat mensen hun eigen huis worden uitgeflikkerd en/of belaagd worden door overheid in uniform, nee dat gaat echt te ver...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach zolang mijn vriend Rudolf nog in zijn kots om mag komen

omdat hij gaan plantje thuis mag kweken

gepest wordt door politie

dan komen bepaalde elementen best overheen met de gedachte die men in 40-45 koesterde.

 

Misschien worden de wagons dan wat snel op het perron gerold,

maar dat er het liefste wordt afgevoerd dat is duidelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Natuurlijk is het niet meer dan belachelijk dat mensen om een paar plantjes uit hun huis gezet worden, maar om dat te vergelijken met spoorwagons die al klaar staan en daarmee de associatie wekken dat zoiets vergelijkbaar is met het afvoeren en vergassen van een bepaalde bevolkingsgroep gaat mijns inziens toch iets te ver.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat blowen verruimd de geest maar tast wel de hersenen aan.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach zolang mijn vriend Rudolf nog in zijn kots om mag komen

omdat hij gaan plantje thuis mag kweken

gepest wordt door politie

dan komen bepaalde elementen best overheen met de gedachte die men in 40-45 koesterde.

 

Misschien worden de wagons dan wat snel op het perron gerold,

maar dat er het liefste wordt afgevoerd dat is duidelijk.

Ahhh als het in je eigen straatje ligt dan mag er wel van alles gezegd worden....

 

 

@Mister x: Dat kan ik me voorstellen als ik dat filmpje kijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

johny ik snap geen sack van wat je bedoelt.

ik dacht dat ik me aardig genuaneerd probeerd uit te spreken,

en heb het niet over straatjes gehad,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konopi ff serieus vent, moet er echt bij elk topic, ongeacht het onderwerp een "passende youtube video bij???

 

Vind het maar beetje raar.

 

Moet zeggen dat CBD niet erg compleet was, maar met leuke kennissen om je heen en goede damp is het goed te doen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar kan Konopi niks aan doen.....is een gevolg van....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@secretbubb

 

Dat eerste filmpje dat de topicstarter plaatste lijkt me niet erg goeie reclame voor legalisering & het is nog geen eens gemaakt door de staatsomroep of een commerciële omroep. :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staatsomroep? ik herken je manier van denken. Kun je niets aan doen..toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staatsomroep? ik herken je manier van denken. Kun je niets aan doen..toch?

 

It's all in the game Al

 

Cover-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je de lijn van het huidieg repressieve wanbeleid consequent doortrekt, dan kom je op railvervoer uit.

Het is de overtreffende trap oftewel hoever ben je als overheid bereid te gaan om mensen, omwille van een plant, op de knieën te dwingen.

Finaal met gezin en al kapot te maken.

Het toont aan dat het morele compas van het huidige regiem in de beerput is verdwenen.

Waar is de menselijke maat en wat moet je verder wel niet uitvreten om uit je huis gesodemieterd te worden.

Het is ronduit om te kotsen.

 

Iedereen is van de natuur en de natuur is van Iedereen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor < 6 planten wordt je niet je huis uitgezet

Voor > 400 planten wel.

Dus stop nou met dat riedeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een dom gebral zeg

voor minder dan 5 planten wordt je prima uit je huis getrapt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zover ik weet kan alleen een rechter je uit je huis zetten, tenzij je zelf je eigen toestemming tot uitzetting tekent natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Weetje;

 

Je praat onzin.

Kom met een gerechtelijke uitspraak om ons te overtuigen want ik geloof je niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Aquar : vraag dat maar aan Johnny Sack, die kerel moet er 3 maanden uit terwijl de rechter anders besloot heeft die klote gemeente hem er toch uitgezet met heel veel touwgetrek en kinderachtige klote spelletjes.

 

@ weetje & Doede : ik ben het eens met dat het een stelletje fascisten zijn,maar om een genocide aan te halen is erg overdreven en zet gelijk ons in kwaad licht.

Dit is alles behalve representatief,WIJ moeten het goede voorbeeld geven zonder dat soort z.g.n krachttermen ten nadele van een heleboel mensen.....

Als je recalcitrant wil overkomen tegenover Den Haag is jullie dat nu gelukt.....

 

Dat soort comments wil ik van jullie niet lezen dus hou ze alsjeblieft voor je anders moet ik mijn grappenkanon afstoffen en in gebruik nemen :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Stop nou met dat riedeltje'. Blijkbaar word je niet gehinderd door gebrek aan kennis.

Want in het noorden is net een convenant gesloten door het OM met het UWV. de gemeeten en de RABO.

Als ze hennepplanten om of in je huis vinden , al zijn het er twee, dan wordt je eventuele uitkering stop gezet, de RABO heft je rekening op en je wordt met gezin en al op straat gezet. Kortom je wordt om een paar planten,net als Rudolf, finaal kapot gemaakt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

johny ik snap geen sack van wat je bedoelt.

ik dacht dat ik me aardig genuaneerd probeerd uit te spreken,

en heb het niet over straatjes gehad,

Omdat jij nu de vergelijking met 40-45 wel ok vind maar als ik deze mensen aids gun dan sta je op de hoogste poten. Ik snap het wel omdat je met je eigen ogen ziet wat zo'n klote ziekte voor iemand betekend.

 

Nu is het wel grappig aangezien ik zelf een gedeeltelijk Joodse (oma) achtergrond heb en je ook wel "leuke" verhalen uit die tijd kan vertellen. Maar ik snap dat het gewoon puur als kracht term wordt gebruikt en verder niets met die verschrikkelijke tijd te maken heeft.

 

Anyway ik denk dat we over het beleid en omgang met mensen zoals Rudolf door de overheid het wel eens zijn hoor. Alleen drukken wij het in taal misschien iets anders uit. :)

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...