Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
)0057

Even Voorstellen

Recommended Posts

Goedemiddag allemaal,

 

Even de 'semi-basics': man, +-30 jaar, omg Den-Bosch (met een straal van 20 kilometer :)), kantoorbaan, hobby nr1: motorrijden..

 

Ik ben lid geworden omdat ik na jaren het voornemen te hebben, nu eindelijk te beslissing heb genomen om te leren hoe het werkt om van een zaadje een mooie plant te maken. Het hele principe spreekt me al heel lang aan omdat ik het een mooi proces vind waar veel bij komt kijken.. Ik heb al redelijk wat gelezen op het forum en zal dat nog veel meer gaan doen. En uiteraard kan het zomaar eens zijn dat ik met vragen kom.

Op dit moment heb ik de eerste zaadjes als test eens laten ontkiemen. Ik heb gelijk geleerd wat strekken is trouwens (en hoe ik dit kan herstellen) ;) Overigens gebruik een Philips HUE lamp hiervoor (de witte, 6500k en lekker makkelijk programmeerbaar) Over 3 weken wil ik aan de slag met een tentje icm een stevige LED-lamp. Ik ga nauwkeurig bijhouden wat ik aan het doen ben en welk resultaat dit heeft, dus wellicht (bij interesse) tzt een verslagje met regelmatige update.

 

Misschien horen jullie niet heel vaak iets van me, maar ga er maar vanuit dat ik er ben ;)

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...