Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Plant

Bleke Bladeren

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb momenteel een kweekje met drie planten. Twee daarvan groeien super goed, maar eentje een stuk minder (een Dr. Grinspoon). Hij heeft erg bleke bladeren en groeit niet half zo hard als de andere twee, terwijl de andere 100% indica zijn en deze 100% sativa. Naar mijn weten hoort een sativa meestal groter te worden dan indica's.

 

gallery_30945_18935_113852.jpg

 

Verschil in kleur met een gezonde plant:

 

gallery_30945_18935_1941325.jpg

 

Ook beginnen er wat bladeren onderaan geel te worden en af te sterven.

gallery_30945_18935_1333606.jpg

gallery_30945_18935_1758956.jpg

 

Nu moest ik denken aan een voedingstekort, maar dit lijkt mij het probleem niet. Ik heb hem laatst verpot naar een pot met meer voeding in de grond, maar zag na een paar dagen dat er wat bladpunten begonnen te verbranden. Ik heb hem daarom maar in een wat minder voedingsrijke grond gezet.

Verder had ik nog de pH van de grond gemeten. Deze was ongeveer 5,5 , dus wat aan de lage kant.

 

Weet iemand waardoor dit komt en wat ik eraan kan doen (ik durf hem geen extra voeding te geven ivm. overvoeding)?

Ik kweek overigens 100% organisch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben wel benieuwd wat dit is eigenlijk. Bladeren zoals op de onderste foto heb ik ook weleens gehad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...