Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
knetterhenkie

Hallo

Recommended Posts

Hallo,

 

Bij deze zal ik me even voorstellen.

Knetterhenkie is de naam en ik zit ongeveer 6 maanden lang in deze goudmijn aan informatie te neuzen.

Vooral omdat het gewoon kriebelt om ook een schuurtje te gaan inrichten en wat heerlijke dames te gaan verwennen zodat ze mij aan hun eind van hun leven mij kunnen verwennen.

 

Sins ik een gezin heb te onderhouden en bezit ben van een eigen huis poep ik stiekem toch best wel wat kleurtjes om gepakt te worden.

Een vriend van me zegt dat het "zoooo onwijs easy" is om wiet te kweken... maar als ik het zo lees kan echt van alles mis gaan en gaat er behoorlijk wat tijd in zitten als je een beetje resultaat/kwaliteid wil zien.

 

Hoe dan ook ik heb een mega order gedaan (voor mijn doen) en z'n beetje alles besteld wat ik nodig ga hebben en daar hoort dit account ook bij.

Aanstaand weekend ga ik m'n schuur isoleren met steenwol en een extra deur/muur bouwen zodat het licht niet naar buiten kan schijnen als ik naar binnen/buiten ga en hopelijk kan ik dan een beetje inschatten waneer de boel draaien kan en wil dan ook een verslag gaan bijhouden.

 

Met vriendelijke groet,

Knetterhenkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

akow

 

ha die henkie de la knetter

:specool dit ga ik volgen .

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...