Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Euro Cannabist

Thc & Cbd Crystals

Recommended Posts

Deze week zat ik in een groepsgesprek en hadden wij het over THC en CBD crystallen (98%-99%).

Een aantal personen zeiden dat ze dit nooit zouden willen gebruiken omdat het teveel lijkt op illegale drugs.

 

Ik antwoorde daarop met dat ik dat erg kortzichtig vind, aangezien het eigenlijk gewoon een heel erg puur concentraat is.

Deze personen dabben wel +80% THC BHO, maar een kleine 20% extra aan THC zouden zij nooit nemen, omdat het er dan uit ziet als kristallen en het niet meer op het plantaardige materiaal lijkt...

 

Ik vroeg nog, zou je dan ook geen dry sift (kief) of bho nemen? Aangezien dry sift soms ook te vergelijken is (qua uiterlijk) met illegale substanties... en bho lijkt ook totaal niet op de wiet toppen van de plant... maar dat nemen ze wel gewoon.

 

Sommigen werden erg pissig dat ik hun kortzichtig noemde... ik vind het nog steeds kortzichtig... iets afwijzen omdat het lijkt op een illegale drug? Maar het niet is?

 

Wat is jullie mening?

Ben benieuwd!

Edited by Euro Cannabist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is niet kortzichtig maar hypocriet.

80%THC is net zo illegaal als 98%THC volgens de opiumwet.

Enige verschil is dat je(in theorie) per gram ruw product van het ene bijna 0,2gram THC meer binnen krijgt dan bij het andere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies.

Ging ze er ook puur om dat het op bijv. cocaïne lijkt, niet wat het daadwerkelijk is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

THC is geen gifstof,wen er maar aan.

 

Een fles whiskey soldaat maken is erger.

 

Zolang er geen oplosmiddelen meer in die crystals zit,lust ik het zeker wel.

 

Naar mijn mening is het zelfs gezond,even een dikke optater THC+CBD.

Bo0st voor immuunsysteem..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe minder materiaal je rookt, hoe gezonder natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...