Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Weedboer

60X60X170 Amnezia Haze Rqs Vragen Over Sgrog

Recommended Posts

nu staan ze al een klein maandje op 18/6 ik vraag me af waneer moet ik omschakelen naar 12/12

 

hoe bind je ze juist vast er zijn nog scheuten dat niet tot aan het net zijn gegroeit moeten de scheuten onder het net of er boven

 

is 400watt lamp van lumitec gedimt naar 250 watt temp ligt tuseen 24/ 29 graden meestal 24

 

hier een foto thx

gallery_45297_18905_2295729.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kun je al in bloei zetten. Een maand voorgroeien in zo'n klein tentje... Welke soort is het?

 

Scroggen doe ik normaal met een netje met kleinere openingen, zoals de omheining van een tuin, is dan veel beter te leiden. Maar het principe is dat je een mooi bladerrek bouwt op je netje. Dit doe je met snelbinders of wasspelden en ga je de tak zo binden dat dit het netje volgt. Zo spreid je het geheel uniform over dit netje. Alles wat onder het netje blijft nadien de groei eruit is, gewoon knippen, beentjes scheren, want die krijgen geen licht meer en zo wordt al de energie naar de bovenste stoppen geleid.

 

Je planten gaan na omschakeling nog serieus groeien, hou daar rekening mee.

 

Greetz,

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij kun je al in bloei zetten. Een maand voorgroeien in zo'n klein tentje... Welke soort is het?

 

Scroggen doe ik normaal met een netje met kleinere openingen, zoals de omheining van een tuin, is dan veel beter te leiden. Maar het principe is dat je een mooi bladerrek bouwt op je netje. Dit doe je met snelbinders of wasspelden en ga je de tak zo binden dat dit het netje volgt. Zo spreid je het geheel uniform over dit netje. Alles wat onder het netje blijft nadien de groei eruit is, gewoon knippen, beentjes scheren, want die krijgen geen licht meer en zo wordt al de energie naar de bovenste stoppen geleid.

 

Je planten gaan na omschakeling nog serieus groeien, hou daar rekening mee.

 

Greetz,

H.

 

Hey man bedankt voor de reactie

 

Het is vanaf zaad gekweekt de strain is Amnesia haze van Royal queenseeds gefermizeerd

Nu je raad me aan al de scheuten aan het net vast te binden en naar 12/12 overschakelen ? Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja. Geen dag meer wachten. Dat gaat vol worden ..

 

Greets Jay

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ook nu gelijk schakelen. En zoals helvetica al aangaf, als je de mogelijkheid heb zou ik ook ipv dit netje een stevig fijner gaas gebruiken. Dat is een stuk makkelijker scroggen. Veel plezier met de bondage!

 

Zeeuw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit netje gaat niet werken. Als je ze nou omgooit dan schiet het er doorheen als een malle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb het zo een beetje proberen scroggen ziet dit er goed uit ? vandaag van vandaag op 12/12

 

gallery_45297_18905_3698059.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met twee planten werkt, plaats je deze centraal, in lijn met het gat voor de kabels in jouw tent.D

Dit is om dan makkelijker links en rechts van de plant voll te krijgen.

 

Als je met dit soort net wilt scroggen, neem of koop wat wasdraad of koord, met 8 stukken van 60cm die je vlecht tussen je net en vastmaakt aan het uiteinde van je net. Zo ga je in plaats van 16 grote vierkanten, 64 kleinere vierkanten maken. Zo vlecht je de planten er nog makkelijker door. Dit blijf je doen tot de groei eruit is.

 

Greetz,

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je met twee planten werkt, plaats je deze centraal, in lijn met het gat voor de kabels in jouw tent.D

Dit is om dan makkelijker links en rechts van de plant voll te krijgen.

 

Als je met dit soort net wilt scroggen, neem of koop wat wasdraad of koord, met 8 stukken van 60cm die je vlecht tussen je net en vastmaakt aan het uiteinde van je net. Zo ga je in plaats van 16 grote vierkanten, 64 kleinere vierkanten maken. Zo vlecht je de planten er nog makkelijker door. Dit blijf je doen tot de groei eruit is.

 

Greetz,

H.

 

Ziet het er zo al een beetje beter uit ?

weet wel nog niet zo goed hoe ik de planten waar de topen aankomen moet vlechten tussen het net mvg

 

gallery_45297_18905_3589024.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...