Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
RobbieRSO

Voorstellen Nieuwe 'kweker'

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben Robbie en ben volledig nieuw in de wereld van wiet en het kweken daarvan.

Vroeger in mijn studententijd heb ik natuurlijk wel eens iets gerookt, maar moet toegeven dat ik daar niet zo goed tegen kon.

Ik heb besloten om zelf wiet te gaan kweken omdat ik wietolie nodig heb voor een familielid van mij. We willen zogenaamde Rick Simpson Oil gaan maken en daar hebben we behoorlijk wat wiet voor nodig.

Laatst heb ik 60ml pure wietolie gekocht en dat was zo achterlijk duur (1.750 euro) dat we dus zelf gaan produceren.

 

Zoals gezegd heb ik dus 0,0 kweekervaring dus ben lid van het forum geworden om hier te lezen, te leren en vragen te stellen.

 

De laatste weken heb ik veel gelezen en inmiddels staan de eerste plantjes lekker onder ze zon(ne)bank.

 

Opstelling:

 

Binnen in een tent (Secret Jardin) 1x1

5 x Super Silver Haze

600 watt HPS lamp

Autopot watersysteem

Ze staan in 11 liter potten (mix hydro en aarde)

Voor het water wil ik gewoon water uit een beekje / kanaal halen bij mij voor de deur. Dat water is super schoon en je ziet de vissen gewoon zwemmen.

Verwarming aan thermostaat (eventueel voor 's nachts niet kouder dan 22 graden)

Ventilator

Afzuiging G-Tools met thermostaat (26 graden overdag)

Nog aan te schaffen een luchtbevochtiger

 

Buiten

5 x Sensi Skunk Auto

1 x Northern light Auto (staat nu nog binnen maar gaat deze week naar buiten)

3 x White Haze Auto (staat nu nog binnen maar gaat deze week naar buiten)

Autopot watersysteem gekoppeld aan regenton.

 

 

Zoals jullie zien een behoorijk 'bij elkaar' raapseltje maar we hopen over een paar maanden wat te kunnen oogsten.

Overigens als de kwaliteit niet goed genoeg is voor de RSO dan maken we het zelf op ;-).

Ik heb van de gekochte olie wat 'geproefd' en moet zeggen dat dat best voor herhaling vatbaar was ...........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...