Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Colubedy

Afzuiging / Ventillatie Vraag

Recommended Posts

Hallo leden,

 

Ik ga binnenkort een nieuwe kast maken. Voor deze kast weet ik echt niet wat voor afzuiging ik moet gaan gebruiken, heb bij mn vorige kastje een badkamer afzuiging er in gedaan. Werkte prima, totdat ik er een buis op zette. Nu vraag ik me af hoeveel kuub per uur een ventilator doorgaans moet zijn? Daarnaast ben ik gewoon benieuwd wat jullie me aanraden. Kast word ongeveer 45 x 45 cm en 75 cm hoog. Licht dat er in komt is 2x 50 watt COB led, weet nog niet welk merk enz. Word voor 1 plantje. Ik zou de afzuiging het liefst zo stil mogelijk willen hebben..

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat echt stil is is een Softbox maar is wel een beetje aan de grote kant voor zoon kleine kastje.

Misschien bestaat er een 250m3 Softbox dat is wel een mooi formaat voor zoon hokje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat echt stil is is een Softbox maar is wel een beetje aan de grote kant voor zoon kleine kastje.

Misschien bestaat er een 250m3 Softbox dat is wel een mooi formaat voor zoon hokje

 

Bedankt voor je snelle antwoord!. Heb even het softbox idee opgezocht, dat moet makkelijk te maken zijn.. lijkt me leuk. Alleen weet ik niet hoe ik aan zo'n slakkenhuis motor kom, of hoeveel die aan moet kunnen.. 250 kuub zei jij?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

250m3 is meer dan genoeg voor jou opstelling inderdaad, ik weet alleen niet of er slakkenhuis motoren zijn met dat vermogen

 

Ja dus

 

https://www.maxi-trade.nl/Torin-slakkenhuisventilator-250m3?language=nl&currency=EUR&gclid=CNSN0JDP88wCFRHhGwod-q8CMQ

 

Jemig! Bedankt man. Ziet er goed uit en is betaalbaar. Ik zal eens gaan nadenken over het totale ontwerp, misschien post ik het wel. Nogmaals bedankt, ik denk dat het hiermee gaat lukken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...