Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
King_Kush

Voeding?

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik ben een beginnende buitenkweker en zou graag willen weten wat echt goede voeding is voor bijv. grotere/meer toppen.

Heb vandaag Plagron alga bloom binnen gekregen, is dat een beetje fatsoenlijke voeding?

En is er nog meer wat ik kan gebruiken?

 

Alvast bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron is goeie voeding inderdaad.

De bloom kan je alleen in de bloei geven dus als je in de groei ook wilt voeden heb je ook de grow nodig en voor wat extra dikke toppen zou je nog green sensation mee kunnen gaan geven na 4/5 weken bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plagron is goeie voeding inderdaad.

De bloom kan je alleen in de bloei geven dus als je in de groei ook wilt voeden heb je ook de grow nodig en voor wat extra dikke toppen zou je nog green sensation mee kunnen gaan geven na 4/5 weken bloei.

En de grow is gewoon van het merk Plagron? En green sensation is dat zo'n soort poeder wat je door de basisvoeding moet doen want daar snap ik helemaal niks van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de fles staat wat je moet doen, dacht dat green sensation 1ml per liter water is.

En nee green sensation is vloeistof.

Het is vrij simpel grow is voor in de groei en zodra de bloeiverschijnselen beginnen stop je met grow en ga je bloom geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de fles staat wat je moet doen, dacht dat green sensation 1ml per liter water is.

En nee green sensation is vloeistof.

Het is vrij simpel grow is voor in de groei en zodra de bloeiverschijnselen beginnen stop je met grow en ga je bloom geven.

Dus grow gebruik je voor de groei en en bloom is dus voor de groei van de toppen.

En wanneer weet ik wanneer ik wat moet gebruiken?

Edited by King_Kush

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor aarde gebruik je?

Als er bijvoorbeeld voor 1 week voeding in zit zou ik na 1 week met een kwart dosis beginnen bij te voeden(met grow dus) en steeds een kwart meer tot je op de volledige dosis zit.

 

Zolang de planten blijven groeien geef je grow en als de bloeiverschijnselen beginnen ga je bloom geven en geen grow meer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat voor aarde gebruik je?

Als er bijvoorbeeld voor 1 week voeding in zit zou ik na 1 week met een kwart dosis beginnen bij te voeden(met grow dus) en steeds een kwart meer tot je op de volledige dosis zit.

 

Zolang de planten blijven groeien geef je grow en als de bloeiverschijnselen beginnen ga je bloom geven en geen grow meer..

Ik gebruik cocopeat potgrond van ecostyle.

En wat is dan zo'n bloeiverschijnsel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga idd ff goed inlezen want je weet er vrij weinig van en dat gaat niet goed komen.

Niet lullig bedoeld hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een buitenkweek is all-in-one voeding wel makelijk

hangt er ook beetje vanaf of je het thuis doe of ik het bos

thuis kun je ze wat meer aandacht geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor een buitenkweek is all-in-one voeding wel makelijk

hangt er ook beetje vanaf of je het thuis doe of ik het bos

thuis kun je ze wat meer aandacht geven

All-in-one voeding zoals?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...