Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MC-G

3 X Purple Bud, (Beginner, Hulp Gezocht)

Recommended Posts

(Sorry voor de grote foto's, ik weet niet hoe ik ze kleiner krijg! Kan een mod het misschien veranderen?)

 

Hallo iedereen! Ik ben nieuw hier, en ben onevaren met wiet planten.

Ik heb 3 keer Purple Bud gekocht bij Sensi Seeds.

Zaterdag avond heb ik ze in een glas met water op kamer temperatuur gedaan.

Maandag om 12 uur smiddags zag ik dat 2 zaadjes aan het ontkiemen waren!

 

9juxFgE.jpg

 

Later op die dag heb ik de 3 zaadjes in een bakje gedaan tussen vochtig wc papier, omdat 1 zaadje nog niet was ontkiemt, en wou niet dat de andere zouden verdrinken (als dat kan). In de avond zag ik dat ook het 3e zaadje ontkiemde!

Dinsdag had ik nog maar 5 euro en wou naar de Praxis om "Central Park Universele potgrond 20L" te halen, alleen was die uitverkocht. Ben toen naar de GAMMA gegaan en had daar uiteindelijk maar "Fleurella potgrond 20L" gehaald.

 

80xgDp9.jpg

 

Toen ik nog eens op internet ging kijken om zeker te weten of ik de goede potgrond had, las ik dat je geen potgrond moest hebben met mest er in, dat zou de wortels verbranden? Beide potgronden hebben mest er in.. vandaag (woensdag) ga ik de potgrond weer inleveren, en dan heb ik 10 euro te besteden.

Alleen weet ik niet welke grond ik moet halen bij de GAMMA of Praxis. Iemand enig idee?

Vind echt dat ik de kiempjes vandaag moet gaan planten, is dit nog oke?

 

bXkk8Gt.jpg

 

Ik heb maar 10 liter nodig, want heb nu deze 3 kleine bakjes.

 

g6F3VcW.jpg

 

Vrijdag wil ik ze overpotten naar potten van 19 liter. Kan dat dan al? En hoeveel water hebben ze dan nodig?

 

HOHM90j.jpg

 

Wanneer moet ik de potten buiten zetten?

Was van plan vrijdag wortelstimulator te bestellen. En later voeding en groei stimulator. Kan dat? En welke zijn goedkoop en doen het goed?

Is het niet te laat om wiet te kweken?

 

Ik zal jullie up-to-date houden!

 

Groetjess!

Edited by MC-G

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak je niet te druk, laat je niets wijs maken, het is maar (on)kruid. Gewoon zaadjes in pot met die aarde, goed naar je planten kijken (bij gebreken bijvoeden maar er bestaan echt geen wondermiddelen die je niet mag missen), niet teveel water geven en heel, heel, heel veel geduld. Ervaring leert dat vooral dat laatste lastig is en daar wordt door allerlei partijen (voeding, aarde, potten enz) heel, heel, heel veel geld aan verdiend. Dus laat maar gaan dat gaat wel goed dat wordt prachtige.........nederwiet. Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou ze gelijk in hun definitieve medium zetten, hoe je ze ook niet meer te verpotten.

En als je de mogelijkheid heb, mooi kasje tot ze wat groter en sterker zijn zou mooi zijn buiten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee leuk! ik ben nu ook bezig met een kweek met purple buds van sensi seeds! ik ga je volgen :) moet je helaas wel teleurstellen dat het geen sterk zaad is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...