Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

BigMart

Damned F*cking Geripped

Recommended Posts

Yep damned, geripped f*ck f*ck nog voor het seizoen voor velen vanaf 15mei is begonnen dus al en gewoon uit de tuin gejat.

3 aardige bakken 2x30ltr, 1x 60ltr waarvan in 2 bakken totaal 7 planten autoflowers van 50cm tot 65cm groot en volop in bloei.

En nog een aantal losse 10ltr potten met een paar al flink bloeiende auto's van ruim 60cm totaal ook zo'n 7 stuks en een bak met 5 industriële hennep van 60cm lang.

1 bak terug gevonden in de bosjes gekwakt bij een speeltuintje omdat die ws niet interessant was met 2 kleinere plantjes, 3 kroppen sla, een paprika en een tomaat. Tomaat is 2/3 afgeknakt maar redt het ws wel en de rest is nog heel.

 

Ze hebben er dus wel een stuk mee gelopen met meer mensen ws, vanwege het aantal potten en 3 grote bakken.

 

Kortom, ben er flink pissed over. Geen oogst over een paar weken, gaat weer wat weken langer duren nu.

 

Mooi niet meer in bakken, lekker in de volle grond zetten nu. Dat vinden ze ws minder interessant.

Maar hoop voor ze dat ik er niet achter kom wie het zijn geweest die tyfushonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tip

koop een ip camera met detectie

die stuurt je gelijk een alarm bij beweging

en je kan dan gelijk live meekijken

sterkte grtz chucha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mits ze volop zichtbaar waren, is dit iemand geweest die je kent.

 

Of je moet t van de daken hebben staan schreuwen natuurlijk. ..

 

Normale rippers zullen nog nie actief zijn, lijkt me.

 

En vollegrond maakt geen zak uit, knippe ze t af. Zelfs een kas stopt ze niet perse (zelfbouw nie greenspan meuk)

 

Sterkte.

Edited by Ozzoes
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ppf echt ziek toch dat er mensen zijn die zich bezig houden met het rippen van ander mans planten waar er zoveel tijd en liefde in kruipt ....

 

Koop je en beest van en rotweiller ofzo ze zullen geen 2 keer meer komen en eens nadenken voor ze nog zulke zielige dingen doen ...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALOWA

 

als die rippers uit jouw blok al na 4 dagen sunshine de boel komen rooien dan zijn het geen doetjes hoor !!!

die gaan terug komen .

mischien wel indoors ook !!

 

uitkuiken daarzood :ph34r: :kill: :verryangry: :engel

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spijtig BigMart, ik heb gelukkig, nen afgesloten tuin, waar niemand opkan, en een hekken, aan mijn koerken, met 2 sloten ... .

 

Jammer voor u, dat er ezo smerige dieven bestaan :s

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey BigMart, wat voor voeding heb je ze gegeven??

Dit spul rookt namelijk verrekte lekker man :verrygood

 

;) ;)

 

 

Is mooi kut man, succes met de volgende ronde!!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

flauw "grapje"

 

 

balen vriend,

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

!

Edited by IceMan93

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ppf echt ziek toch dat er mensen zijn die zich bezig houden met het rippen van ander mans planten waar er zoveel tijd en liefde in kruipt .... Koop je en beest van en rotweiller ofzo ze zullen geen 2 keer meer komen en eens nadenken voor ze nog zulke zielige dingen doen ...

 

Tsja, ik heb een hond maar blijkbaar had die geen zin om me te waarschuwen dat er vreemden op de erf waren.

Ik ga toch maar weer een goede waakhond zoeken dan denk ik. 1 van mijn vorige honden had gewoon door het raam gesprongen, deze sul niet helaas.

 

ALOWA als die rippers uit jouw blok al na 4 dagen sunshine de boel komen rooien dan zijn het geen doetjes hoor !!! die gaan terug komen . mischien wel indoors ook !! uitkuiken daarzood :ph34r: :kill: :verryangry: :engel

 

mwoah, ik denk dat ze mij nog niet echt kennen Mac. Ben geen lieverdje als het serieus wordt.

 

Hey BigMart, wat voor voeding heb je ze gegeven?? Dit spul rookt namelijk verrekte lekker man :verrygood ;) ;) Is mooi kut man, succes met de volgende ronde!!

 

Voeding euhhh, weinig alleen een heel klein beetje van die goedkope rommel van de action, that's it en groeien als kool die gekke dingen. Maar rookte idd erg lekker.

Volgende ronde maar snel ergens guerrilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer en zo herkenbaar. Het gebeurde mij destijds keer op keer zodat ik eieren voor mijn geld heb gekozen en naar binnen ben gegaan met mijn planten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fucking loosers, te lui om zelf een plantje te kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hang een gps in mijn plant, ik wacht dan ff een dagje dan kom ik het geknipt weer ophalen.

Wel reken ik voorrijkosten en administratiekosten naast mijn ongemakkenvergoeding uiteraard.

 

Op alles wat me lief is, liquideren die handel. Ratten horen onder de grond.

 

Schadelijk ongedierte mag je bestrijden toch?

Edited by HackTheSystem
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je iemand wilt vermoorden voor een paar plantjes kan je beter een andere hobby zoeken. Onder de sharia zijn ze nog milder voor dieven, dan worden alleen je klauwen afgehakt en jij wilt ze meteen begraven. Beetje extreem maar ze zullen het niet weer doen. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoere boy daarzo hack, respect :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja als je alleen maar kijkt naar zijn planten loopt je al de kans geliquideerd te worden. En ik maar denken dat wietrokers relaxte mensen zijn. :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn kinderen. geen rippers

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alow

 

ik hang een antoombom aan mn planten kom het halen als het in grote vloei met een mout marlboro is gedraaid en net aangestoken .

jij je pa en moer en je grote broer blaas ik allemaal naar de tyfuz met die bom .

uiteraard pas na betaling .

je spat tot sterrenstof des omniversums uitmekaar .

daar ik julie niet als een levende mol hoef te begraven .

want wie een kuil graaft voor een ander heeft een schop nodig .

en desnoods plaats ik ook nog een mierenlokdoosje jonguuuuh !!!

 

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

stoere boy daarzo hack, respect :whistle:

 

Dankjewel voor het begrip, ik twijfel er daarom ook niet aan dat jullie mijn kroost met rust laten :)

Het zijn mijn kinderen en die bescherm ik, ik ben een gevaar voor de maatschappij als mijn geestelijke rust en financiele welvaart me word ontnomen.

Dan maar acuut actie i.p.v. uitstellen van het onvermijdelijke toch?

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Yep damned, geripped f*ck f*ck nog voor het seizoen voor velen vanaf 15mei is begonnen dus al en gewoon uit de tuin gejat.

3 aardige bakken 2x30ltr, 1x 60ltr waarvan in 2 bakken totaal 7 planten autoflowers van 50cm tot 65cm groot en volop in bloei.

En nog een aantal losse 10ltr potten met een paar al flink bloeiende auto's van ruim 60cm totaal ook zo'n 7 stuks en een bak met 5 industriële hennep van 60cm lang.

 

 

Ik geloof hier helemaal niks van.

Waarom hebben we die mooie planten nooit mogen zien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...