Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ElDuderino

Voorstellen: Elduderino

Recommended Posts

Hallo allemaal, mijn naam is ElDuderino (if your not into that whole brevity thing - The Big Lebowski).

 

Wie ik ben:

  • Een vader
  • wonend in een rijtjeshuis
  • baan in de IT
  • ik draag polo's

Tenenkrommend burgelijk!

 

Hoe ik begonnen ben:

 

Ben er eigenlijk soort van ingerold. Na het zien van een documentaire over wiet dacht ik "dat is grappig, mischien moet ik het ook maar eens proberen". Maar het was meer een ver van mijn bedshow, want ik had geen idee hoe ik aan zaden moest komen, en de energie die ik daarin moest steken was eigenlijk ook teveel gevraagd.

 

Ik vertelde over de documentaire bij een vriend van mij, die verassend genoeg aan kwam zetten met een emmer wietzaadjes. Die had 'ie gekocht bij de natuurwinkel, voor 7 eurozloti! Geen idee dat dat mogelijk was! De drempel was daarmee natuurlijk meteen verlaagd.

 

Ik had wat van het zaad meegekregen, en ben het gewoon eens gaan proberen. Proberen te ontkiemen, in de grond doen, kijken hoe het gaat. Gaandeweg werd steeds meer duidelijk, maar natuurlijk had ik ook vragen. Ik ben al meerdere keren hier op het forum geweest, maar heb besloten om mij aan te sluiten, o.a. voor vragen die ik nog niet heb kunnen vinden.

 

 

Groet,

 

ElDuderino

Edited by ElDuderino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom EIDuderino,

 

Leuk dat je hebt besloten om ook te beginnen met kweken, wens je veel plezier! Er zijn trouwens genoeg websites waar je echt goede kwaliteit zaden kunt bestellen, eenvoudig en allerlei soorten en uitwerkingen. De zaadjes van de natuurwinkel zullen geen toppen aanmaken die onze geliefde stofjes bevatten.

 

Greetz RM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke intro :specool

 

Wat Redman zegt... Lijkt er op dat je vriend vogelzaad heeft gekocht.

 

Er zijn trouwens genoeg websites waar je echt goede kwaliteit zaden kunt bestellen

,

 

Vaak wordt vergeten dat er hier ook gewoon een goede shop te vinden ;)

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het valt echt mee! Het lastigste was om zaden te laten ontkiemen. Eerst deed ik er een paar, maar er gebeurde weinig. Natte doekjesmethode in een donkere trommel op een warme plek geprobeerd, en daarna gewoon in een bakje met water gedaan. Ik denk dat het inderdaad niet al te beste kwaliteit was want, laten we zeggen, 1 op 10 deed het. Uiteindelijk heb ik maar een handvol zaad in een bak met water gemikt, ik had toch genoeg. Daaruit heb ik twee vrouwtjes weten te bemachtigen.

 

Ik hoop natuurlijk dat je ongelijk gaat krijgen over de toppen ;-) De twee dames zien er goed uit, tot nu toe zoals het hoort! Nu het allemaal wat meer begint te lopen en ik wat meer moed, interesse, en tijd er aan besteed, ben ik zeker op zoek naar wat het volgende is wat ik zal gaan groeien en bloeien, wellicht iets makkelijkers dan de sativa, een indicasoort. De overstap naar een mooie plant via een online zaadwinkel zal niet lang op zich laten wachten :-)

Edited by ElDuderino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook leuk om te doen, zelfs als het vogelvoer zaden zijn. (waarschijnlijk wel)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...