Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

xSany

Kast Ombouwen Tot Kweekkast

Recommended Posts

Ik heb een kast staan gemaakt van hout in een extra kamer, de kast is 2,7 meter lang, aan de voorkant waar de deur zit is ie 80cm breed, en aan de zijkant 60cm breed, deze kast word op dit moment gebruikt voor opslag voor spullen die ik niet gebruik, ik zou deze kast graag om willen bouwen tot kweekkast alleen heb ik geen idee hoe ik dit moet doen, welke lamp en watt ideaal is voor deze kast, en of ik de kast moet isoleren. De ruimte waar de kast staat heeft een deur naar het balkon en boven de balkon deur is een raampje die ik open kan doen, dus ook te gebruiken voor ventilatie als dit nodig is.. bovenop de kast kan ik een gat maken voor de ventilator en voor bedrading, binnenin de kast zijn planken die ik weg kan halen.

Voor mij is dit de ultieme soon to be kweekkast aangezien ik geen andere plek heb om te kweken, ook word dit mijn eerste keer kweken dus alle tips en trucs zijn welkom. Ik heb al wat info gehaald van Internet maar ik zoek wat specifiekers ivm de kast, ik wil geen fouten maken dus daarom deze post. Btw de kast zit vast aan de muur.

 

Groeten van een noob kweker :)

Edited by xSany

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check de bouwdoos, daar kun je veel info halen.

 

Mbt je vraag:

post eens een opzet over wat je wilt met planten (aantal en welke soort) dan zul je vast meer resultaat krijgen dan nu en als je de tekst ook opsplitst in alinea's helpt dat :icecream:

 

In die ruimte van je kan je wel een stuk of 5 600W lampen kwijt, heb je een Opti naast de kast staan en trek je per keer 2.5kg, wil je dat?

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

In die ruimte van je kan je wel een stuk of 5 600W lampen kwijt...

 

Ik denk dat hij bedoeld 80x 60 x 270 hoog,

Één 250 of 400 watter is daarvoor beter geschikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...