Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kelsorules

Hulp Bij 2De Kweek Auto Northern Lights Cream Caramel

Recommended Posts

Ppffff :(

Ik heb op 20 april mijn zaadjes 2x nl en 1 cream caramel gepot in de serre en het lijkt precies of deze niet meer vooruit gaan :(

Ik heb voorzichtig met een tandenstokertje eens bovengehaald en de cream lijkt wel te zijn opgekomen deze is nu een klein stengeltje met de seedbol aan maar seed is eraf , maar nog steeds geen groen te bespeuren , mijn ene nl seed heeft een lange wortel maar verder nog niks en mijn andere nl is nog seed :( huismerk zamnesia niet tevreden over alvast :(( , ik heb nu om 13u30 nog 2 creams en 1 nl in een glas water gedaan en zal deze 48 uur laten ontkiemen en dan eerst in een klein potje binnen ongeveer tot ik een bby plantje heb van 5 cm laten groeien en dan plaats ik deze in mijn serre over in de grote potten , ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn seeds niet deftig opkomen :( mijn amnesia golds autos waren zeer rap boven de vorige keer en die stonden buiten in weer en wind , serre heeft wat openingen dus er komt voldoene verse zuurstof binnen , weet niet wat er fout is gegaan :( iemand tips of hulp ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Het is nu nog te vroeg om zonder lamp voor te groeien,gebruik volgende keer een tl lamp ofzo.

Waarschijnlijk is je temp. te laag en te weinig licht,onherstelbaar eigenlijk......

 

Ook moet je vrijwel steriele grond gebruiken om te kiemen,anders heb je grotere kans op bacteriële infectie en dus falen.

 

20 Dec. is echt te vroeg zonder lamp,als je wat meer op het forum leest dan wist je dit.

 

Ik zou gewoon NU nieuwe seeds halen en onder de tl voorgroeien voor 3 weken tot het geslacht zichtbaar is,daarna in de serre.

Over het algemeen is half Mei een mooie periode om ze naar buiten te knikkeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Het is nu nog te vroeg om zonder lamp voor te groeien,gebruik volgende keer een tl lamp ofzo.

Waarschijnlijk is je temp. te laag en te weinig licht,onherstelbaar eigenlijk......

 

Ook moet je vrijwel steriele grond gebruiken om te kiemen,anders heb je grotere kans op bacteriële infectie en dus falen.

 

20 Dec. is echt te vroeg zonder lamp,als je wat meer op het forum leest dan wist je dit.

 

Ik zou gewoon NU nieuwe seeds halen en onder de tl voorgroeien voor 3 weken tot het geslacht zichtbaar is,daarna in de serre.

Over het algemeen is half Mei een mooie periode om ze naar buiten te knikkeren.

Aahnzo thanks voor de replie

Heb nu eens gekeken en eentje groeit alvast degelijk en zal ik nu binnenzetten om te kijken of die in betere temp onder de lamp verder zal groeien , ik heb al 3 andere zaadjes steriel ontkiemt en deze plaats ik morgen ook in potten onder de lamp binnen

Het zijn wel autoflowers en geslacht is zowiezo fem dus daar ben ik al safe op , ik ga wachten tot binnen 2 weken om ze buiten te plaatsen , tis omdat ik binnen maar 1 kamertje heb en niet zoon goeie lamp heb om binnenkweek te doen en ik wil niet dat ze teveel strekken of groeien binnen want mijn autos zijn klaar in 8 a 9 weken dus wil niet teveel van hun groeiperiode missen . Normaal binnen dag of 10 moeten de temperaturen (hier waar ik woon) boven de 10 graden blijven snachts we shall see .

Thanks voor de hulp alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...