Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Heisenbergg

Zadenkweek

Recommended Posts

10 april heb ik enkele autoflower zaden ontkiemt voor een zadenkweek.... dat is al vroeg natuurlijk en nu is het ook nog is f**K weer, en de temperaturen blijven nog wel een tijdje laag.

 

Stel, de autoflowers blijven klein. Heeft dit invloed op de genen van de zaden? Dus als ik die zaden volgend jaar plant, de planten ongeacht het weer klein blijven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alowa

 

nee

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indirect kan het weer wel invloed hebben.

De plant die het het beste doet zal de meeste zaden voortbrengen.

Als het bijvoorbeeld de hele zomer te koud blijft, kun je geen plant selecteren die het goed doet bij warm weer, bijvoorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 1 keer niet nee

als je er 20 keer mee doorkweekt in dezelfde omstandigheden gaat het wel effect krijgen

Edited by soca

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat gaat echt makkelijk.

Paar keer vals licht geven en je krijgt al hermannetjes.

Of sprayen met zilver of iets anders, dat wekt ook het zelfbestuiven op.

 

Maar ook daarmee krijg je wat soca aangeeft na meer keren een bepaald effect en dat is, dezelfde lijn laten zelfbestuiven dat dat gen meer en meer getriggerd zal worden en je meer hermafrodieten zal krijgen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ALOWA

 

je hoeft toch niet steeds selfies te maken ?

wat een een horrorscenario .

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit zilverwater OK denken jullie? Door dit zinnetje twijfel ik:

 

"Ionisch zilver dat de meeste andere leveranciers verkopen, wordt geproduceerd met elektrolyse dat snel verbindingen maakt met andere stoffen zoals chloor en zouten zodat het niet geschikt is om met andere vloeistoffen te vermengen, het toxisch wordt en snel zijn effectiviteit verliest. Omdat atomisch zilver neutraal is en geen lading heeft, zijn deze nadelen er niet."

 

http://www.tachyon-aanbieding.eu/product_info.php/cPath/48/products_id/1407

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stel, de autoflowers blijven klein...

 

Dan weet je nog niet of dat door de omstandigheden komt of dat het erfelijk is.

Dus je zult resultaat het moeten uitproberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan wel na 1 keer naar wat ik gelezen heb, de omgeving bepaalt ook een deel van de genetische code die wordt meegegeven. Als je hier meer over wil weten tik je in google scholar maar eens 'epigenetics cannabis sativa' in. Vele breeders hameren erop dat je moet werken met gezonde planten, dat komt hierdoor.

 

Maar met wat je van plan bent, gaat het normaal wel goed komen. Enige manier om het te weten is om je zaad (in een test) op te kweken en te kijken naar het resultaat. Ik zou er geen basis voor een zaadlijn van maken, maar om lekker wiet te kweken gaat het perfect zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...