Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Doede

Vanavond In T.v. Uitzending Over Legalisering Wiet

Recommended Posts

Ter informatie.

 

Vanavond word ik bij RTL Z, om 10 uur geinterviewd over het huidige softdrugs wanbeleid.

O.a. naar aanleiding van de UNGASS conferentie in New York.

Ook Spong zal in dit programma aanwezig zijn, naar ik meen om de zaak Johan van Laarhoven te bespreken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zo

je hebt een heldere kijk op dit wanbeleid

als de meerderheid van de rokers en growers eens een front vormen, dan zou er progressie kunnen zijn

laat nou net dat het zeer zijn, geen actie willen/durven ondernemen, dat zorgt voor een verder uitholling van elk 'sociaal' systeem

succes ermee Doede

(belachelijke wereld waar planten verboden worden voor economische belangen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet veroorzaakt psychoses bij de jeugd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interview op RTL Z gaat niet door. Met name omdat Spong geen tijd had om hier aan mee te werken en ze zo snel niet een andere naamsbekende advocaat bereid konden vinden. Helaas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Was da voor onzin... spong is bijzaak jij hoofdzaak....

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's jammer Doede

next time!!

 

 

uhm alie groen:

Nee, jij trekt volle zalen!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet veroorzaakt psychoses bij de jeugd

 

Door ondervoeding & wiet kan het triggeren bij sommige, al zijn de bewijzen niet erg hard van dat triggeren.

Conclusie; Jij alléén bent niet interessant.

 

Eerlijk gezegd er heerst een boycot op een discussie over zelfbeschikkingsrecht op TV.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet veroorzaakt psychoses bij de jeugd

 

“In a large sample of young adults aged 18 to 30 years, we found that cigarette smoking was as strongly associated as cannabis use with frequency of PLEs, and even more strongly with distress from PLEs. When cigarette and cannabis smoking were included in the same model, cigarette but not cannabis smoking was associated with distress from psychotic symptoms.”

 

Cigarette smoking and cannabis use are equally strongly associated with psychotic-like experiences: a cross-sectional study in 1929 young adults.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe dan ook, wat ieders mening ook is, ik persoonlijk vind die Spong in ieder programma of stukje tv wat ik er dan ook maar op zie, er als een vervelende verveelde beledigde nicht bij zitten en met die verwaande en beledigde blik op die rat achtige kop van hem enkel commentaar geven op een manier die een(volgens hem lijkende blik op ze kop) door de band heen persoon niet snapt.

 

wat dacht je daarvan

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat dacht je daarvan

Dat je een domme racistische homohater bent uit een een of ander tokkie dorp...
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ter informatie.

Herkansing, vanavond tussen 10 en 11 uur bij Paul van Liempt, RTL Z, een discussie over wietlegalisering, afgewisseld met filmbeelden van mij, die vanmorgen zijn gemaakt. Het is knip en plakwerk, dus benieuwd wat er van mijn hele verhaal is overgebleven.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

RTL Z, wie kijkt daar nu naar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tsja, ik dus net, en ik wil mijn 20 minuten terug...

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dweilen met de kraan open........................................................................................................................................................................

 

En dit zal dus niet veranderen........wat een gast zeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Of zal Nederland toch zo corrupt als de klere zijn.........lol......schaapjes volg schaapjes volg

Edited by Nismo84

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interview op RTL Z gaat niet door. Met name omdat Spong geen tijd had om hier aan mee te werken en ze zo snel niet een andere naamsbekende advocaat bereid konden vinden. Helaas!

 

 

Pfff.. In Amsterdam zit er 1 met flinke naam in dergelijke zaken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man man man. we gaan met zijn allen ook ff stom zitten lachen ipv het over de inhoud te hebben. Zo'n domme kut die de "halfbakken" gedoogd oplossing zoals ze het zelf noemt nog even aan beide kanten wil introduceren. Je bent al een held dat je het nog steeds probeert Doede ! Ik zit te janken hier achter de youtube.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reactie op uitzending van gisteravond.

Frustrerend.

Wat een teleurstellende uitzending. Er werd inhoudelijk totaal niet op de zaak in gegaan. Ik werd als een simpele kweker, als kapstok gebruikt.

Werk je mee aan zo’n uitzending, wordt er van een ongeveer een uur durend interview aan een tafel niets uitgezonden.

In dit interview liet ik allerlei aspecten betreffende de wiettragedie de revue passeren.

O.a.;

Het recht op zelfbeschikking, een geboorterecht. Dit is waar het in essentie om gaat.

Het feit dat rechters het zat zijn door de hypocriete rechtsstaat ondermijnende praktijken van de overheid in een spagaat te worden gemanoeuvreerd.

Het verkrachten van de menselijke waarden, door hele gezinnen om een paar plantjes om of in hun huis op straat te zetten. Waar is de menselijke maat?

De fantastische medicinale werking van de plant en hoeveel mensen hier baat bij hebben en dat het een misdaad tegen de mensheid is dat zieke mensen niet hun eigen medicijn uit hun tuin mogen halen.

Dat je zelf bepaalt wat je voor je eigen welzijn, hetzij recreatief of medicinaal,uit je tuin haalt. Dat maak jezelf uit.

De tegen werkende krachten van de farmaceutische maffia. Al in 1928 werd hasjiesj en marihuana op politieke en farmaceutische gronden onder de Opiumwet (5 mei)geschoven.

Het recht van gelijkberechting, voor een coffeeshophouder geldt dezelfde wet als voor iedere Nederlander.

Waarom een v.d. Stay (S.G.P.) zo arrogant is, zich tegen een creatie van zijn god te keren?

Niemand ondanks de belachelijk repressie minder is consumeren.

Dat 800.000 volwassen Nederlanders naast alcohol iets anders prefereren, nl. wiet en dat zij hier niemand mee tot last zijn en er dus geen enkele reden is om hen zo denigrerend tegemoet te treden.

Dat wiet een geestverruimend middel is. Dat je er vredelievend, tolerant en verdraagzaam van wordt en dat het je beter inzicht in jezelf, je eigen bestaan en de wereld om je heen kan verschaffen.

Dat 50% van de politie en 75% van de 1300 rechercheurs zich onledig houdt met drugsbestrijding. Dat dit bij benadering een miljard euro kost en dat legalisering ongeveer een miljard euro oplevert.

Dat bestrijding een dure symbool politiek is.

Dat wij onderdeel van de natuur zijn, dat de natuur dus van iedereen is en dat een regering simpelweg niet het recht heeft om een plant te verbieden.

Dat het geen strijd tegen een plant is, maar tegen de consumenten

Het liberale gehalte van de V.V.D. aan de kaak gesteld, met hun beginselprogramma waarin wordt gesteld; eerbiediging van de persoonlijke levenssfeer, integriteit van eigen lichaam en zelfbeschikking.

Dat als je de teelt van boerenkool verbiedt en vervolgens de verkoop toestaat, krijg je exact dezelfde problemen. Problemen hebben dan ook niets met de hennepplant te maken , maar alles met het respectloze verbod.

De staat lokt met haar beleid de teelt uit. Dit is op zich strafbaar.

Middels een contraproductief repressief beleid collaboreert zij met de criminelen. Het zijn voor hen gouden tijden.

De excessen waar de samenleving mee wordt opgezadeld.

Het feit dat ik de eerste kweker ben, die ondanks mijn recalcitrante houding en recidive is vrijgesproken van strafvervolging. Dit is ongekend. Ik ben door de rechters op een voetstuk gezet en zij hebben het O.M. een tik over de neus gegeven. Zij zijn zelfs niet eens in cassatie gegaan. Een politiek manifest richting Den Haag.

Het moet net zoals met bier en wijn. Je mag zoveel brouwen/kweken als je wilt en als je het wilt verkopen dan doe je dat middels de Kamer van Koophandel.

Ik snap ook wel dat je in 13 minuten niet alles kunt bespreken, maar wat meer stukjes interview had de uitzending goed gedaan. Een gemiste kans.

Gelukkig kwam de teneur, legaliseren wiet wel redelijk uit de verf.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doede,

 

De volgende x eerst afdwingen dat je de interview terug wilt zien ( het eind product ) en tot die tijd geen toestemming geven om te publiceren.

 

 

Succes met je doel ik heb er respect voor.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...