Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

izroc

Cbd Outdoor Mix & Cbd Girl Scout Cookies - 2016

Recommended Posts

Hoi,

afgelopen maandag 9 zaden geplant, nog 1 op dinsdag die een dagje langer in het witte coffeebekertje nodig had, sinds donderdag zijn er 8 boven de grond. Niet slecht dacht ik zo.

Wacht nog op CBD Girl Scout Cookies zaden die ik besteld heb bij SeedSupreme in Engeland.

Het is voor 2 lokaties, 1 in de volle grond, 1 in potten. Heb dus 10 planten nodig.

 

Hier wat foto's van de babies;

 

gallery_10624_18815_777981.jpg

 

gallery_10624_18815_585381.jpg

 

gallery_10624_18815_117815.jpg

 

DIe met die drie blaadjes is wel erg speciaal, heb ergens gelezen dat je dan 30% meer vertakkingen krijgt. Heb ook wel eens gehoord dat je de freaks altijd een kans moet geven, nou dit is zeker een freaky dame.

 

Heb er Xiaomi enhanced led lampjes op de volste stand boven gezet, heb wel het idee dat het iets scheelt, beter dan niks. Zijn Philips / Osram leds op warm white.

 

Voed ze met Biobizz Rootjuice en Bioheaven. Kleine beetjes, nog geen kwart dopje.

 

Binnenkort meer foto's als ze wat groter zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg.

Weet niet op welk moment je foto's nam maar mijn eerste indruk; aarde lijkt wel heel erg vochtig?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal wacht ik 1 dag met watergeven, soms met de plantensproeier (enkel water dus zonder toevoegingen zodat de sproeier niet verstopt raakt), soms met de maatbeker zo'n 500ml plus Biobizz Rootjuice en Bioheaven.

Soms laat ik ze twee dagen uitdrogen.

Als je ze met plantensproeier besproeit dan is alleen de bovenste laag van de aarde in de pot nat, met de maatbeker bijgieten tot diep in de aarde is ook af en toe nodig.

Ze kunnen best wat vochtigheid hebben, en rottende planten heb ik nog nooit gehad.

Voortdurend bijvoeden is enkel goed denk, dan kunnen ze optimaal door.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag is het weer zo lekker dat ik ze naar buiten heb gezet, voor het eerst dit jaar.

Er staat af en toe nog wel een koel briesje maar dit kunnen ze wel hebben denk ik.

 

De CBD Girl Scout Cookies gaat niet lukken dit jaar, ze waren out of stock bij Seeds Supreme en ik heb netjes een refund van het

al betaalde geld (plus 1 euro extra) gehad. Volgend jaar nog eens proberen.

Afgelopen donderdag weer 5 nieuwe CBD Outdoor Mix zaden besteld bij Online Gardenshop Alien, en die had ik zaterdag al binnen.

Hier zat 1 gratis Kannabia Seeds zaadje bij, de Russian Doll aka Muñeka Rusa. Deze heb ik gelijk zaterdag in het water gelegd.

Hopelijk komt dit zaadje snel uit, want ik heb nog maar 1 plant nodig. Dan kan ik mooi de CBD Outdoor Mix verpakking onaangebroken in de koelkast laten liggen tot volgend jaar.

 

Even wat foto's;

gallery_10624_18815_342716.jpg

 

gallery_10624_18815_89392.jpg

De zaailing met de drie blaadjes is ook de meest gestrekte.

 

gallery_10624_18815_54737.jpg

 

Okee, dit was 'm voor nu, iedereen veel kweekplezier toegewenst in de lente, zomer en herfst van 2016!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen een prettige verrassing, de Russian Doll is boven de grond!

Heb meteen het transparante plastic van de pot gehaald zodat ze lekker omhoog kan groeien.

Met haar Russische sativa genen kan dit wel eens een grote plant worden.

Gelukkig is het lekker zonnig buiten zodat ze lekker vooruit kan.

 

gallery_10624_18815_48357.jpg

 

Peace en hou ze groen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand hoe ik de topic titel kan veranderen in "CBD Outdoor Mix & Muñeka Rusa -2016" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om de dag een beetje te verlengen, bij gebrek aan zonlicht, zijn er altijd nog de usb led lampjes!

Denk wel dat het helpt.

 

gallery_10624_18815_108808.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijk zonnig weer, zo mag het wel een tijdje blijven!

Aanstaande dinsdag ga ik de grootste plantjes allemaal verpotten naar 6,5 ltr. potjes die ik gisteren heb afgewassen met heet water en een klein beetje afwasmiddel.

 

De Russian Doll mag nog effe vooruit in deze pot, ze gaat erg lekker.

 

gallery_10624_18815_322952.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net 2 imitatie smart-pots van 10 gallon ( 37.8541 liter) voor €10.88 besteld in China. Goede prijs en gratis verzending, het is wel even 2 a 3 weken wachten maar dan neem ik ze gelijk in gebruik. Ze krijgen goede reviews en als ik het moet geloven is het beter voor de wortels. Ben benieuwd of het echt zo veel scheelt. Blijf nog wel m'n 3 grootste plastic potten gebruiken.

Hoop niet dat ze erg makkelijk omwaaien, en hopelijk scheuren de draaghengsels niet wanneer ik ze weer eens moet versjouwen.

 

gallery_10624_18815_38482.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze zelf gekocht bij Banggood, maar bij Ali Express verkopen ze dezelfde voor maar 3,80 euro (voor het 10 gallon model). Je kan op allebei de sites met Ideal betalen. In NL of BE zijn ze meestal stukken duurder, al is de Root Pouch een stuk goedkoper.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net nog twee 15 gallon grow bags besteld bij Ali Express, voor maar 12 euro.

Die 10 gallon is misschien een beetje klein.

15 gallon is maar liefst 56,7812 liter, dus moet wel genoeg zijn denk, hopelijk zijn deze nog te tillen.

De Root Pouch zakken zijn bio-degradeable en gaan minder lang mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren de 9 CBD Outdoor mix plantjes in 6,5 liter potjes gezet. Kunnen ze 2 a 3 weken in vooruit.

Het wachten is op die stoffen potten die ik besteld heb in China.

Ga er denk grote schotels voor kopen om eronder te leggen.

Dan wordt het water met Biobizz voedingstoffen tenminste opgevangen en gaat het niet verloren.

De Muneka Rusa gaat ook lekker, blad is zichtbaar groter sinds vanmorgen.

Binnenkort foto's als ze echt wat gegroeid zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit man! Ben benieuwd naar die cookies. Check mijn verslagje ook eens☺

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch even wat foto's. hoop dat je ze nog kan zien tussen het Zevenkruid.

 

gallery_10624_18815_693968.jpg

 

gallery_10624_18815_742928.jpg

 

De Russian Doll gaat ook lekker. Op de achtergrond m'n Playstations.

 

gallery_10624_18815_567828.jpg

 

Geen Cookies dit jaar, hopelijk volgend jaar.

Enkel saaie (volgens sommigen) CBD Outdoor Mix en 1 hoge THC plant de Russian Doll.

Zelf vind ik de CBD Outdoor Mix goed te roken, ik neem enkel laat op de dag een jointje.

Soms in het weekend wel 's morgens, en soms vind ik nog een stompje van gisteren in de asbak 's morgens vroeg.

Gelijk de brand erin, niet over nadenken, altijd beter dan een simpel sjekkie.

Jammer dat het weer kouder wordt, ging net zo lekker...

Toch de hoop niet verliezen en ze goed blijven verzorgen.

Die kou kunnen ze wel hebben denk.

Peace out, en hou ze groen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje grauwe dag, maar de planten staan er mooi bij in de achtertuin, af en toe wat regenwater kan geen kwaad.

 

gallery_10624_18815_355362.jpg

 

gallery_10624_18815_744006.jpg

 

Heel binnenkort gaan er 5 naar een volle grond locatie. Dan heb ik er weer gewoon 5 zoals het mag.

 

De Russian Doll werd te lang en groot voor 't kleine potje, dus overgezet in een vierkante 6,5ltr pot.

Even een lekkere grondmix gemaakt van oude allmix, 2 volle handen wormenhumus, klein handje premix en 1 volle hand bio-compost. Hopelijk gaat ze hierin knallen.

 

gallery_10624_18815_731086.jpg

 

Dit was 'm voor nu, veel plezier iedereen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag 5 CBD Outdoor Mix planten in de volle vette rivierklei gezet.

 

Overplanten ging goed, de planten leven allemaal nog.

 

Even wat foto's;

 

gallery_10624_18815_360584.jpg

 

gallery_10624_18815_681315.jpg

3 naast het kippenhok.

 

gallery_10624_18815_102506.jpg

Dit is de triploid plant, de onderste twee vertakkingen bestaan uit drie takken, hierdoor maakte ze een snelle start.

 

gallery_10624_18815_307448.jpg

 

gallery_10624_18815_441447.jpg

 

gallery_10624_18815_742494.jpg

Wortelkluit+aarde veel aan de ene kant eraf toen ik er uit de omgekeerde pot liet zakken, ze staat een beetje krom.

 

gallery_10624_18815_710266.jpg

Beauty van een plant.

 

gallery_10624_18815_41819.jpg

Mooie Iris in bloei.

 

gallery_10624_18815_210289.jpg

 

Hopelijk worden het joekels, ik heb geen diepe kuilen gegraven en gevuld met allmix zoals in het wietologisch handboek staat, die kleigrond spit niet echt lekker, en is voedingsrijk genoeg.

 

Ok, alles voor nu, laters!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

whahha die met die 3 blaadjes is echt vet !

nog nooit eerder van gehoord ....

 

de rest ziet er ook lekker uit hoor !!

succes!!

 

:wave:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx merinhos!

 

De 15 gallon imitatie smart pots zijn binnen, wat een joekels, hopelijk heb ik genoeg grond. Praxis verkoopt 53cm. schotels van Elho, hopelijk passen deze er nog onder.

 

De overgebleven 5 planten op de bank wachtend op morgenzon;

gallery_10624_18815_108542.jpg

Muñeka Rusa is de tweede van links.

 

Het worden een paar warme dagen, en de temperatuur blijft goed de komende tijd. Net iets teveel water gegeven (5ltr), ze krijgen gewoon een halve week geen water.

 

Over een week a anderhalve week gaan ze in de grote potten. Morgen oude grond van wortelresten ontdoen en opnieuw mengen met meststoffen, inwateren en een weekje laten staan.

 

Hou ze groen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is te warm om grond te mengen met de hand, ik doe het maandag of dinsdag wel.

Net bij de Intratuin twee 50cm Elho schotels gekocht, mooi voor de 10 gallon imitatie smart pots.

Ook nog Ecostyle AZ-kalk gehaald en bloed- en beendermeel. Dit meng ik er voor het eerst bij.

Vervolgens naar de Praxis met tuincentrum en hier twee 53cm Elho schotels gehaald, hier passen de 15 gallon

imitatie smart pots mooi in.

Het is wel een deuk in de portemonnee, maar ik heb alles over voor een mooie oogst.

Laters!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice, ben benieuwd naar de dames in de smartphone. Ik lees mee 🍿

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, weer even een foto van 4x CBD Outdoor Mix en meest rechts staat de Russian Doll. Beetje moeilijk te zien door het zevenkruid wat er staat, en de heg.

 

gallery_10624_18815_127200.jpg

 

Ga ze dinsdag in de imitatie smart pots doen, is hoog tijd ook, grond een beetje laat gemengd en die moet een week liggen minimaal.

Anyways ze gaan allemaal lekker, allemaal 1x getopt.

Laters!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

heb net m'n planten verpot, ging goed zonder veel schade aan de wortels.

 

gallery_10624_18815_456007.jpg

 

Links de 15 gallon pot, rechts de 10 gallon.

 

gallery_10624_18815_124680.jpg

 

Hopelijk groeien ze lekker erin, laters!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag de plantjes even besproeid met Biobizz Fishmix (4ml) en water (1,3 liter). Vanmiddag gaat het lichtjes regenen, en de komende dagen ook dus voorlopig gaat het helemaal vanzelf qua watergeven.

 

gallery_10624_18815_386649.jpg

 

gallery_10624_18815_607664.jpg

 

gallery_10624_18815_560308.jpg

Dit is de grootste van het stel. Staat in een 15 gallon imitatie smartpot, dus wordt nog veel groter.

 

gallery_10624_18815_631275.jpg

Deze Russian Doll heeft een achterstand van 3 weken, maar is al even hoog als de rest. Ze moet alleen nog wat breder en voller worden.

 

gallery_10624_18815_465140.jpg

 

Dit zijn ze alle 5, ze zijn flink gegroeid sinds het overpotten.

 

Iedereen veel plezier met Cannabis Bevrijdingsdag in het Flevopark!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er allemaal goed uit! Ben benieuwd hoe het verder gaat! :)

 

CBD2016 was zeker geslaagd!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...