Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Brabantse witjes

Optimaal Klimaat Icm Ec/vpd/co2

Recommended Posts

Beste mensen van het goeie leven,

 

Sinds ik een opticlimate icm dimlux enz heb merk ik dat je echt zo goed als alles kan sturen zoals je wilt.

Nu heb ik bv een strek probleempje maar waar die zit krijg ik zo niet gevonden.

Nu loop ik al dagen heel het forum af te zoeken naar wat nou precies het ideale klimaat is en dat icm ec/ppm/klimaat, want wil je met co2 het optimale behalen moet alles met elkaar kloppen.

Dus wat zijn nou bv de ideale dag en nacht temperaturen van stek tot volwassen plant?

Wanneer moet je met je co2/ec/temp naar boven gaan?

Er komt ff zoveel op je af vergeleken met normaal conventioneel kweken, je moet echt weer opnieuw leren kweken met zo'n setup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begin maar eens met "racker opticlimate" en/of "racker mapito" in google te rammen, in alle verslagen die je daarmee tegenkomt op het www ben je voorlopig wel ff zoet.

Sommige verslagen die je van hem tegenkomt staat zijn bijna een complete handleiding inclusief uitleg wat alle cijfertjes en tabelletjes betekenen, en hoe je moet inspelen op wat de cijfertjes je vertellen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt over hem lees je idd best veel als je op Google, maybe maar eens zijn test gaan doorlezen en daar vanuit z'n opbouw eens gaan opschrijven alleen in dat verslag word bv geen co2 toegevoegd.... Leuk spul allemaal maar zoveel meer keuzes die je moet maken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...