Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Redman

Outdoortje 2016

Recommended Posts

Goedenavond allen :-)!

 

Heb een beetje getwijfeld waar ik dit topic zou posten.. Begin namelijk micro/fluo, maar na een aantal weken gaan de meiden naar buiten om daar hopelijk uit te groeien tot heuse dames. Is het mogelijk het topic te verplaatsen naar 'outdoor' als ze richting tuin en balkon gaan?

 

Vanmiddag zijn de zaadjes tussen watten gelegd, en is de kast bekleed met folie en de lamp opgehangen. Heb een klein kweekkasje gekocht om de luchtvochtigheid wat te verhogen, deze komt zo'n tien cm onder de lamp te staan. Zal even kijken of het wil lukken om een foto te plaatsen.

 

Ga nu even proberen om een foto te posten, want het lijkt me leuk om bij volgende updates ook af en toe een plaatje te kunnen tonen. Wens iedereen een fijne avond en tot laters!

 

Greetz Redman

Edited by djbroertje
topic verplaatst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kastje

Topje

Edited by Redman

Share this post


Link to post
Share on other sites

De test foto's staan erop, nog even uitzoeken hoe ik ze groter kan posten, is niet handig dat je er eerst op moet klikken.. Zie ook dat ik door een antwoord toe te voegen reageer op mijn eigen topic, is dat normaal of hoort het toch stiekem anders..? Ben zacht gezegd nou niet de handigste op de pc..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan helaas de fotos niet bekijken... denk dat het niet helemaal goed is gegaan maar iig succes!!! :yummy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Newbee, had mijn album op privé gezet, nu openbaar gemaakt, lijkt me handiger.. Ga mijn best doen om gauw op de juiste manier fotootjes te kunnen posten :). Thanks en tot laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu de foto aanklikt staan er rechts naast een paar linkjes.

Als je de bovenste kopieert en plakt in je topic krijg je ze groot. BBCode moet je hebben.

 

gallery_46030_18810_2904421.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg het op één of andere duistere manier tot nu toe niet voor elkaar om een grotere foto te plaatsen.... En via de "image" button lukt het prima om de BBCode met ctr-c/ctr-v in het balkje te plakken, alleen kan ik op ok button klikken tot ik een ons weeg, er gebeurt niets, iemand een idee?

 

Een berichtje tikken is ook een aardig karwei ivm een regelmatig onrustig cursor-streepje, moet vaak meerdere malen een toets indrukken om een letter op het scherm te krijgen, lastig en eigenlijk geen idee waar dit aan kan liggen. Ga weer verder zoeken hoe ik dit zo snel mogelijk beter kan krijgen.

 

Greetz en tot spoedig

 

Hey Scirocco, heel erg bedankt :-)! Doe mijn best, maar ben echt een "zaadje" als het om pc- achtige shizzle gaat. Kweekverslagje is een stuk leuker met plaatjes erin, dank en fijne dag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Scirocco, gooi per abuis mijn dankwoord onder mijn eigen bericht ipv in die van jou, gewoon blijven oefenen, komt goed ;). Thanks en tot later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geeft niks, ik heb t gelezen hoor! Graag gedaan. Hou ze groen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo is het Crimson Fart :P

 

Volgende week, na verpotten plaats ik weer wat pics.

 

Greetz RM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker bezig! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemorgen!

 

De plantjes zijn nu twaalf dagen oud en morgen krijgen ze grotere slofjes, de aarde ga ik inwateren met wat bacto (sannie) en wat bac schimmels. Het gaat voor mijn gevoel best lekker, het tweede bladpaar van alle drie de meisjes heeft al vijf vingers :-)! Wens iedereen een gezellige koningsdag en hoop dat we wat nare weer-shizzle aangaat een beetje gespaard worden.

 

Greetz Redman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedemiddag allen!

 

De plantjes staan inmiddels in zes liter potjes, ingewaterd met bacto, een klein beetje wortelstimulator en bac schimmels. Kluitjes zagen er goed uit, veel mooie witte wortels, en nu groeien zeg ik ;-)! De potjes zijn gewogen om te kijken wat ze drinken en op die manier de watergift te optimaliseren, hou ze graag iets aan de droge kant om wortelen te bevorderen. Hoop dat het weertje gauw wat beter wordt, dan kunnen ze lekker buiten spelen en kan ik van start met de auto,s :-).

 

Greetz RM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is weer tijd voor een update, van de drie frisian dew zijn er twee overgebleven, had mensen op visite die hun mean doggie mee hadden genomen en ik was vergeten het deurtje van mijn voorgroei hokje te sluiten. Een paar minuten later zag ik hem rondlopen met het plantje in zijn bekkie :-(. De overige twee zijn verhuisd naar de tuin van moeders, over een week of twee plaats ik er één in de volle grond en één in een dertig liter airpot.

 

Op bovenstaande foto heb ik vandaag de eerste ontkiemde autoflowers gezet, het gaat om twee keer sad-auto en één keer +speed-auto, binnen tien dagen zal de rest van de auto's volgen, deze komen voor een deel te staan in de tuin bij de frisian's en op mijn balkon.

 

@ Moderators; zouden jullie mijn kweekverslag willen verplaatsen naar outdoor, en is het mogelijk om de titel te veranderen in " Buitenkweek 2016, frisian dew + diverse auto's"? Alvast hartelijk dank!

 

Zal vanavond een paar foto's plaatsen van de frisians in de tuin :-).

 

Fijne zonnige dag gewenst en tot laters!

 

Greetz RM

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes hebben het naar hun zin in de tuin :-). Over een dag of tien gaat er één in een 30 liter airpot en de andere in de volle grond. Fijne avond nog ffkes en tot laters!

 

Greetz RM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijd voor een kleine update; vanmiddag de twee frisian dew's kennis laten maken met de schaar, fimmen was de bedoeling en volgens mij is het gelukt, anders hoor ik het graag natuurlijk, voelt wel apart om je plantje te koppensnellen..;). Verder staan er nog drie kleine eppies vol met hun giegel in de zon. twee keer Sad auto en één keer +speed auto, andere auto's volgen en komen op het balkon.

 

Gooi er nog een paar foto's op en ga in relax modus, tot laters!

 

RM

 

gallery_46030_18810_970985.jpg

 

gallery_46030_18810_3238231.jpg

 

gallery_46030_18810_1851939.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mede greenlovers :-). De twee frisian dew's (dag 27) heb ik vier dagen geleden gefimd, de ene gaat als de brandweer , terwijl de andere het toch iets moeilijker heeft, trekt vast wel bij. Het gaat met de drie auto's (dag 6) best lekker, zijn dappere kleine eppies :-]! Zet er meteen een paar pics op.

 

Fijne avond nog ffies en tot laters!

 

RM

 

gallery_46030_18810_2240888.jpg

 

gallery_46030_18810_2157440.jpg

 

gallery_46030_18810_566095.jpg

 

gallery_46030_18810_312755.jpg

 

gallery_46030_18810_3369671.jpg

 

Altijd lekker je schoenen op de foto :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...