Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dragon6521

Schakelklok Ombouwen

Recommended Posts

hallo

 

ik heb een schakelklok nodig voor 2x 1000w dimlux eigenlijk 2400w dus

ik zie nergens schakelklokken voor deze lampen

wel heb ik een schakelklok liggen voor 2x600 kan ik hier niet een ander relais in steken?

 

of beter de maxi controller erbij halen. vind dit niet persee nodig om te schakelen verder heb je er tog weinig aan

 

grtz

Edited by dragon6521

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neem je toch gewoon een klok voor 4x600?

 

Edit:

 

Maxicontroller heeft wel een paar extra voordelen, zeker als je er een paar sensoren bij koopt.

Automatisch dimmen van je lampen bv is een mooie optie, voorkomt dat je planten verbranden als t te warm wordt.

Wil m zelf ook halen, elk kweekje weer wat nieuwe extraatjes erbij kopen.

Met die auxfan box heb je ook geen fancontroller meer nodig, mocht je ooit nog eens met co2 gaan spelen kan dat ook via de maxicontroller, enzovoort, enzovoort....

Edited by scirocco

Share this post


Link to post
Share on other sites

is die auxbox fan niet voor ventilators luchtbevochtigers en kachels?

 

+ alle sensors erbij zit je gauw aan de 500eu maar het is niet echt een gadget wat meer grammen brengt

Edited by dragon6521

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die box zijn 2 uitvoeringen van volgens mij.

Ben t wel met je eens dat op kleine schaal de voordelen ook niet zo groot zijn, maar in grote setups is t een hele mooie tool om je kweekinstallatie eenvoudig te kunnen bedienen/monitoren.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als die fan aux box een afzuiger kan regelen ben ik verkocht dan heb ik alles in 1

maar dan neem ik alle opties op de co2 meter na!

dat houd in controller, lv sensor, temp sensor, planttemperatuur camera en de fan/aux box

 

 

weet iemand toevallig of de fan auxbox een afzuiger kan aansturen ??

zie hier nergens duidelijk informatie over

er staat dat er met een kachel tot een ingevoerde waarde kan gestookt en de luchtbevochtiger tot een bepaalde waarde aan of uit gaat maar de derde word gesproken over fans, bedoelen ze dan fans voor de luchtcirculatie of afzuiging? er staat ook niet bij dat de fans bij een bepaalde temp aan of uit gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff quote van een willekeurige gs site:

 

De Fan/Aux box beschikt over 3 uitgangen zodat een kachel, bevochtiger, ontvochtiger en een ventilator kunnen worden aangesloten op de DimLux Maxi Controller. Alle uitgangen zijn 15A. De fan sturing is elektronisch en stil in gebruik (zonder brom). De fan sturing beschikt over een temperatuur sturing alsmede een RH dag en nacht sturing welke allen afzonderlijk zijn in te stellen. De temperatuur sturing werkt middels SmartLogic, dit is een algoritme dat er voor zorgt dat de actuele temperatuur ook daadwerkelijk gelijk is aan de ingestelde temperatuur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga er vanuit dat ze met fan de afzuiger bedoelen.

De aansluitingen op dat ding zijn volgens mij vrij configureerbaar, maar de specs zijn wat onduidelijk.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de hulp gozer :tu

ik ga kijken in de shop of ze duidelijk kunnen verklaren wat er met die fan bedoeld wordt

je zou denken afzuiger maar je weet maar nooit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...