Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Avi

5X Saniess Heribei

Recommended Posts

Hallo growers!

 

Het wordt weer mooi weer en ik ben zelf vorige week begonnen met ontkiemen van mijn 5 heribei zaden van sansiesshop.

5x heribei vandaag 1 week verder heb ik ze in wat grotere potten gedaan. (Foto's volgen)

1 zaadje had een ingroeier zoals je dat wel eens kan hebben met je eigen haren😅 geprobeerd te redden maar denk dat het te laat is😷

 

Stengels zijn wel wat paars van een paar..

ik laat ze nu nog 1 maand binnen staan op de vensterbank voordat ik ze nog 1 keer over pot en buiten ga neerzetten.

 

Dit is mijn eerste zelfstandige kweek en zou graag van jullie tips en feedback krijgen.

 

Iemand die een link heeft toevallig van een heribei kweek begin tot eind ik heb voeding bij mijn pakket gekregen : bacto, symbiosis en een fles bac.

 

 

Zou willen weten wanneer je het best kan beginnen met wat geven..

 

Iemand die mij kan vertellen hoe ik de foto's zichtbaar krijg in dit verslag dan links plaatsen?

 

Wordt vervolgd! ✌💚

Edited by Avi

Share this post


Link to post
Share on other sites

  1. Hey man, lekkere vroege start, moeilijk verpotten met van die kleine aan elkaar gemaakte potjes.
  2. Zou ze als ik jou was over 1 a 2 weken toch echt wel losknippen, ondersteboven op de hand met de stengel tussen je vingers en
  3. lichtjes kloppen op de onderkant van het potje zodat de wortelkluit zo min mogelijk beschadigd.
  4. Zag net de latere foto's waarin ze al in koffiebekertjes staan, pas op niet te vochtig want die koffiebekertjes hebben geen gaten in de bodem waardoor overvloedig water kan wegstromen.
  5. Regel een paar iets grotere potjes (effe op de markt bij de bloemenboer vragen, want deze kleine potjes schiet niet op.
  6. Ga ook nadenken over je grondmix, aan te raden is een mengsel van compost, potgrond, perliet, wormenmest, premix.
  7. Neem grote potten (minimaal 30 liter) want hoe meer wortels hoe meer toppen.

Succes en hou ze groen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo,

 

Bedankt voor je feedback!

Ze zitten nu in van die Amerikaanse cups die zijn best wel groot.

Heb onderin natuurlijk wel gaten gemaakt ;)

 

Ze doen het goed zelfs vrouwtje met ingroeier is tot leven gekomen

Ze is anderhalve week jonger lijkt het wel omdat ze zo laat nog is uitgekomen uiteindelijk.

 

Ik geef ze nu om de 2 weken weinig voeding (bacto) en los daarvan zo nu en dan wat water ik houdt ze niet te vochtig laat die wortels maar lekker zoeken denk ik maar.

 

Ik zal dit weekend weer paar foto's uploaden.

Hoop ze over 3 4 weken buiten te kunnen zetten.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

De plantjes heb ik 2 dagen geleden verhuisd

Zie foto's heb aarde gehaald gewoon bij een tuin centrum veel zuurstof hp 6 heb hier zelf soort van piepschuim toegevoegd waardoor de aarde goed luchtig blijft en voor de wortels ook 1 2 gram symbiosis toegevoegd.

 

Zie volgende post de foto's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ff BBCode naast de foto in je album kopiëren en plakken kijkt ff prettiger...

 

gallery_17851_18792_897381.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowq

 

 

 

dit ga ik volgen !!!!! :specool

heey die ken ik .

partybekers van de jumbo 1,69 eur .

leuk man !

 

:vape:

 

_.tje ze zitten niet vol !

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...