Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
thazeeuw

Thazeeuw Stelt Zich Voor

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik werd ongeveer een jaartje geleden aangestoken met het kweekvirus. Een vriend begon te kweken en ik vond het allemaal veel te mooi en interessant, dus een tijdje later begon ik met topics lezen op dit forum en daarna met mijn eigen TL micro-kweekje.

Mijn eerste kweekje was in een kastje van 40x60 cm onder 108 watt (6x18W T8). Ik heb in dit kastje 2 white diesel haze autoflowers laten groeien (Sannie’s way). Hoewel ik al veel gelezen had op dit forum wist ik deze ronde nog niet echt waar ik mee bezig was. Gelukkig had ik heb simpel gehouden en hoewel ik de kast helemaal niet goed benut had heb ik er toch nog een leuk rokertje aan over gehouden.

gallery_44630_18788_5275358.jpg

 

Aangezien ik de ruimte en mijn lichtbron beter wou benutten ben ik de tweede ronde voor een scrog gegaan in dezelfde setup. Deze keer had ik twee Sugar Punch plantjes gekregen van een vriend, welke ik heb getopt en gescrogged. De vulling van het net had nog heel veel beter gekund, maar aangezien het mijn eerste scrog was vergeef ik het mezelf maar :P (op de foto is de eerste plant al uit het net geknipt, had geen goeie foto's van het volledige net). Uiteindelijk was ik zeer tevreden over de hoeveelheid en de kwaliteit van de wiet die ik hier uit heb gehaald, en ik had ook nog het geluk dat ik een roze pheno had.

gallery_44630_18788_2753891.jpg

gallery_44630_18788_2609985.jpg

 

Ik ga nu aan een derde ronde beginnen en er zijn wat dingen veranderd. Ik wou iets meer hoogte in mijn kweekruimte zodat ik mijn koolstoffilter hierin kan hangen (ik had toch nog wat last van een geur lek). Ik ben voor een makkelijke en goedkope optie gegaan en ik heb een mammoth lite 60 tentje aangeschaft. Verder wou ik ook nog wat meer licht in de kweekruimte dus ben ik overgestapt naar 192 (8*24W) watt T5. Ik ga in dit tentje weer een scrog doen, deze keer met sannie’s Jackberry F4. Dit word dus ook gelijk mijn eerste keer kweken met regulier zaad. Waarschijnlijk zien jullie hier binnen een paar weken een verslagje van verschijnen.

 

Ook gelijk even geoefend met foto’s plaatsen. Ik hoop dat alles goed staat zo :book: .

 

Thazeeuw

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

:welcome: thazeeuw

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom!

 

Ziet er leuk uit allemaal veel succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...