Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
McLow

Hallo Ik Ben Mclow

Recommended Posts

Leuk om me bij dit forum te voegen. Ik zal me even netjes voorstellen.

 

Tot een jaar of vijf geleden had ik iedere jaar wel 1 of meerdere plantjes buiten staan. De zaadjes kreeg ik van mijn stiefvader die zweerde bij zijn eigen bio kweekje. Hoewel ik er niet echt serieus mee bezig was, leverde dit toch altijd een paar mooie topjes op. Meestal kweekte ik ze op in potten maar het laatste jaar ook drie in de volle grond. Dat beloofde een top jaar te worden met 3 bomen van zeker 2,5 meter. Helaas dachten andere mensen daar ook zo over en zijn de planten 's nachts voortijdig van de grootste toppen ontdaan. Hierna was het plezier van zelf kweken meteen weg en heb ik niets meer gedaan.

 

Nu mijn zoontje in de weer is met zijn moestuintjes, begon het bij mij weer te kriebelen. Zeker nadat ik in de kast nog een 'onbekend' zaadje had gevonden. Het zaadje is dus weer geplant....

 

Nu op zoek naar nog meer info en ideeën om low profile weer een paar plantjes buiten te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...