Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Smoke and tchil

Voorstellen

Recommended Posts

hyee , k'lees hier nu al en tijdje me op het forum en heb me ook maar eens aangemeld uiteindelijk .

En kstel mezelf nu eens voor :P

hopelijk kan ik veel bijleren van dit forum, en veel plezier beleven in de lente/zomer maanden :P

grtzzz Smoke and tchil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, voorstellen is een beetje groot woord voor wat je hier zegt over jezelf. :icecream: Afgezien van dat je zegt dat je hier al een tijdje meeleest, jezelf aangemeldt hebt en jezelf voorstelt meldt je niets bijzonders eigenlijk.

 

En zo gaat dat niet natuurlijk hé, wij willen meer weten! :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelijk heb je Neetkwieker, ik zou ook graag weten waar hij op school gezeten heeft.

Want een school waar ze schrijven zonder hoofdletters, spaties, komma's en punten stuur ik natuurlijk mijn kids niet naar toe.

Maar voor de rest welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neetkwieker : Nou ja sorry voor het gebrek aan informatie over wat mijn bedoelingen zijn.

Ik wil deze zomer in men serre opnieuw wat AF plaatsen , Maar een topic zit er waarschijnlijk niet in aangezien ik geen camera toestel heb of een deftige gsm .

Misschien dat dit wel nog veranderd en dat er toch en topic volgt .

 

De soorten die ik heb zijn : Chemdog van Auto Seeds , Auto Bomb Green house Seeds & Jack Herer van Wietzaadjes ( die laatste staat er al 1 van en is nu +- 20cm , 3/4 weken oud )

 

Silent : Bedankt voor het warme welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom! Mooi om in een serre te kweken, toch beter klimaat dan gewoon in de zomer buiten in nederland. Ga je twee rondes draaien in deze zomer?

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

had die smokenstjilp :welcome:

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had eigenlijk ook nog en vraag,

De bloei begint er in te komen maar veel van de "oudere" pistels (witte haartjes) begint licht bruin te komen .

Nu is men vraag is dit erg ? of zou het kunnen zijn door de warmte wan met die zonnige dagen kwam het wel tot 35° in de serre.

het is misschien en domme vraag maar ja , heb dit nog niet meegemaakt dat ze verkleuren als de bloei nog maar in het beginstadium is .

 

Alvast bedankt .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...