Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

mister xl

2 Planten In Een Scrog

Recommended Posts

Hallo,

Dit jaar ga ik ook weer buiten spelen,Wou eigelijk 4 planten neer zetten in een scrog maar omdat ik een nieuwe buurman heb gekregen een meneer met een blauwe pet, zet ik er 2 neer om even de aap uit de boom te kijken.

Welke 2 ik ga neer zetten ben ik nog niet over uit ben nog even wat info aan het verzamelen,zodra ik een selectie heb ga ik 3 weken voor groeien onder tl verlichting.

Foto's volgen nog tips altijd welkom.

 

Mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, succes. Ben benieuwd hoe je nieuwe buurman zich zal gedragen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik jou was had ik je nieuwe buurman met platte pet gewoon is op de koffie uit genodigd en je plannen voorzichtig voorgelegd..

de meeste agenten zijn in hun eigen tijd erg soepel ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kaak zal wel loslopen hoop ik haha

@rubberduck ja soepel is die zeker hij laat hoeren thuid komen dat vieze mannetje �� en me dochter van 3 trilt savonds om 01:00 uit bed omdat meneer agent bassie & Adriaan aan het kijken is op zen 5.1 dolby surround dus dat zal wel loslopen we gaan het zien de strain ben ik ook al uit worden de banana joint en de girl scout cookies mvg xl

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die blauwe petten zijn misschien in eigen tijd wat soepel of soms erg soepel en vriendelijk, maar ze blijven 24/7 ambtenaar en van het verkeerde soort. We leven in een totalitaire politiestaat, houd daar rekening mee.

Ze kunnen morgen gewoon met een stel van hun blauwe vriendjes zwaar gewapend aan je deur staan en de boel weg roven of je vermoorden met een nekklem en je kan niets tegen die naziwetten doen die ze dat recht geeft.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ bigmart geef je 100% gelijk ma we gaan het zien ja heb je nee kun je krijgen ben ook vroeger geen lieve jongen geweest veel gedaan en veel gezien,dus ik ga niet meteen poepen als karel en de knakworst brigade aan de deur staat mvg xl

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

cherry grapefruit, kun je daar meer over vertellen? :dribble:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh kijk aan... jij geluidsoverlast van oom agent.. oom agent geur overlast van jou een week of 8 per jaar...

eerlijk verdeeld... al zou je er dan gewoon 5 neer moeten zetten :P

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, Ik erg leuk om iemand te zien die gaat scroggen!

Ik denk er zelf ook aan, mijn eerste kweekje was 2 jaar geleden en vorig jaar ging het helemaal fout(ze kwamen niet verder dan de voorgroei :no )

Dus ik ga gewoon dit verslagje volgen en dan zoveel mogelijk na doen :rofl

 

Toch moet ik een paar dingen vragen omdat ik er zelf ook nog niet helemaal uit ben.

Wat gebruik jij om voor te groeien? ik bedoel hoeveel tl balkjes? hoeveel watt en welke kleuren?

Ik denk er zelf over na om durban poison van dutch passion te gaan scroggen, of zijn deze planten er niet voor geschikt?(Ik heb gelezen over soortjes met te harde takjes om de buigen?)

Zijn er soortjes die jij aanraad om te gaan scroggen?(makkelijk maar toch wat grammetjes)

Ga jij in volle grond? of in potten? en wat voor aarde gebruik je?(ik ga denk ik mijn 2 speciekuipen van 65l gebruiken)

En ga jij voeding gebruiken?(ik denk eraan om biobizz te gebruiken , maar ik weet niet of het het waard is)

 

Sorry voor de vele vragen maar nu ik zie dat iemand anders ook gaat scroggen dacht ik even wat info te vragen :D anders ook zonde om een heel nieuw topic te starten.

 

Erg veel succes met je kweekje, en vooral met je buurman...

Ik ga het zeker volgen!

 

MVG, Biggie

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi big,naar mijn idee kun je bijna iedere plant scroggen, omdat ze een berg voorgroei voor de kiezen krijgen als je ze niet verduisterd,met auto plantjes weet ik het niet omdat ze niet grow,kan ik je geen info over geven na mijn idee doen zaadjes die voor binnen zijn het ook goed buiten kijk maar na mijn vorige verslag van de sugar punch. Voor groeien doe ik onder t-neon 75 wat,drnaa gaan ze in een cementkuip denk 60 70 liter,als aarde gebruikt ik plagron growmix met wat complete organics wat bac schimmels en wat buffertabs,en in de bloei gebruikt ik bac bloei voeding en verder geef ik niks mee mvg xl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi pippeloi,

 

ik ben begonnen,beetje onhadig allemaal omdat ik alles moet doen via mijn galaxy s7 telefoon en die heeft een kapot scherm.

ik heb alle zaadjes in bakje met water gedaan om ze te laten weken zodra het worteltje zichtbaar is gaan ze de grond in onder t neon,

wat me opvalt is dat de girlscout en de superskunk dikker en een tijgerprintje hebben, hopelijk zecht dit niks en komen ze alle 4 op

 

mvg xl

 

 

gallery_35793_18777_3374319.jpg

 

gallery_35793_18777_39388.jpg

 

 

gallery_35793_18777_2472373.jpg

 

 

gallery_35793_18777_1669434.jpg

 

 

gallery_35793_18777_551657.jpg

 

gallery_35793_18777_3167610.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dankje wel voor de antwoorden!:tu

Ik ga even je voeding onderzoeken kijken of het wat voor mij is!

Zaadjes zien er leuk uit van zo dichtbij, ik heb er nooit echt goed naar gekeken en douwde ze gelijk in de grond.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@big ik hoop dat je er wat aan hebt,zo krijg je en lekker bio wietje met de voeding,en makelijk als wat mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo daar zijn we weer,keek vanmorgen in de bekertjes 2 zaadjes lieten de penwortel al zien,en welke 2 denk je juist niet de tijger zaden waarvan in d8 die komen als eerst uit,maar meteen in 2 potjes met growmix gezet met wat perfect start,waarom geen stekaarde? Omdat ik deze niet had haha nou nog w8 op de andere 2 zaden gaan ze onder de t-neon

Mvg xl

 

 

gallery_35793_18777_2698624.jpg

 

 

gallery_35793_18777_3386228.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik neem aan dat je het wel weet, maar zodra er ook maar iets boven de grond verschijnt moet je er vol licht op zetten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Zo alle zaadjes zijn opengegaan in het water zitten allemaal in potjes in de de t-neon nou maar afw8 of ze boven komen temperatuur schommelt tussen 20 en 25 graden omdat ze in een een klein stalletje heb staan waar de verwarming buizen van het huis door heen lopen.heb nog een super silver haze en nog een girl scout cookies ter ontkiemen staan,deze wil ik samen met de cheese en superskunk ergens op plaats in het bos neer zetten aleen nog plekje zoeken eerst.zo heb ik toch 6 planten die ik niet in mijn tuin kwijt kom,hier kom ik nog op terug m

 

Mvg xl

 

 

 

 

 

gallery_35793_18777_2970082.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Alles boven en onder de lamp,nog een super silver haze geplant maar w8 tot die boven komt.hier blijven ze de eerste weken staan 24/7 onder de titel neon worden ze te groot voor de potjes gaan ze in grotere potjes,en erna in de cementkuip met buffertabs plagron growmix en nog paar toevoeging!

 

Mvg xl

 

 

gallery_35793_18777_1304609.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

Weinig te vertellen,het groeit zit op 5 a 6 dagen,beetje gedraaid blad maar verder staan ze er gezond Bijm

 

Mvg xl

 

 

 

gallery_35793_18777_1127857.jpg

Edited by mister xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Ben ik weer ongeveer weekje verder.

Ben gisteren gaan kijken ma de plantjes en besloten om ze wat in grotere potjes te zetten,mha potjes heb ze maar in flessen gezet,ik weet het de flessen schijnen door en dat is niet goed voor de wortels,ma ik heb er nog nooit problemen mee gehad ,heb wat perfect start en wat schimmels toegevoegd en in gewaterd en weer terug onder de lamp,ja ik weer het stelt niet veel voor ma heb toch paar pictures

Gemaakt.

 

Mvg xl

 

 

 

gallery_35793_18777_1686621.jpg

 

gallery_35793_18777_1355725.jpg

 

gallery_35793_18777_2814308.jpg

 

gallery_35793_18777_2188500.jpg

 

gallery_35793_18777_2908979.jpg[/url

 

gallery_35793_18777_2865601.jpg

 

gallery_35793_18777_291382.jpg

 

gallery_35793_18777_186787.jpg

 

gallery_35793_18777_2570703.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ktja was em ook al tegen gekomen de picture,staat al ik het goed heb op een balkonnetje in Spanje,wil ook zoiets aan malen om me planten weg te werken in me tuin,achter de buxus

Mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...