Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jommeke

9 X Superskunk Wz Huismerk

Recommended Posts

hallo iedereen

 

we gaan er eens aan beginnen .

ik ga 9 x super skunk zetten in 18 l potten

potgrond is gewone universele van de hubo ( als test )

 

dit is mijn opstelling:

  • 1x Kweektent Secret Jardin DS 120 II 120x120x180cm
  • 1x 400 ELT kit + Philips 400W HPS + spiegelkap. (word vervangen door azerwing /adjust a wing)
  • 1x Aansluitsnoer 2 meter
  • 5x Aansluitsnoer 3x1.5mm2
  • 1X G-tools Buisafzuiger 420m3 met fancontroller (klimaat beheersing)
  • 1x Empire 300m3 filter
  • 1x Doos 5m combiconnect 127mm
  • 3x Slangklemmen 60-135mm
  • 1x Lamphangers tot 70KG
  • 1x Thermo/hygro min/max meter
  • 1x Tent clipfan
  • 1x Davin 2 x 600W schakelkast

en mijn voeding is van plagron en nog wat rest van aptus ,

stand van zaken voor de moment zit ik begin groei week 2 .

ik geloof dat ik alles vermeld heb tot de volgende

einde groei week 1

einde groei week 1

groei week 1

ontkiemen en groei week 1

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel plezier en veel blommekes Jommeke!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hopelijk is het wel super skunk van wz, laatste ronde had ik daar super silver haze huismerk besteld maar werd bubbel! Ook niet erg maar wil wel krijgen wat ik bestel ;)

Maar de ontkieming is wel perfect en dat heb ik nu bij sannie weer niet :( (is ook altijd wat)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@twiet : hopelijk eh :D

@skutters :het is te hopen dat het de juiste is maar ik heb eigenlijk nog nooit voor gehad , wie werkt maakt fouten zekers :P ( we zien wel )

@ oude rocker enjoy

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

 

dit ga ik zeker volgen .

helaas kan ik de picas niet zien

jammer .

wz ? jaaaja !! ??!

hebben die de goeie ?

 

:vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mackerror : raar heeft er nog iemand last van da ze de foto's niet kunnen zien ??

en hopelijk dat ze de goei hebben maar zoals ik al had vermeld voor de moment nog gene last van ondervonden , maar het is ook nog maar de 2 de keer met dat merk kweek , voor de rest is het ook nog voor mij zoeken en zo . mijn aller eerste merk was royal queen seeds .

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx voor het filmpje duidelijker kan niet :D

en zo ga ik het ook vanaf nu doen .

de update van de kweek gaat voor vanavond zijn of morgen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen

aangezien dat ik wat problemen met mijn turfpotjes heb, heb ik maar in eens besloten voor ze in de 18 liters over te potten en 2 uur minder licht voor de moment 16 uur licht - 8 uur donker en dan zo nog 1 week te laten groeien en dan de bloei starten .lv is nog altijd tussen de 70-80

groei week 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen nieuwe update

ondertussen zijn we week 3 en ga ik ze in bloei zetten :yummy:

vandaag de 400 w hps erboven gehangen en de klok op 12/12 gezet, de luchtbevochtiger op 60 gezet .

temp voor de moment da ga ik straks nog eens checken, voor de moment met het licht aan 20 graden maar de lamp draaide nog geen 10 min =D

en de afzuiger draait ook sinds vandaag

bloeiweek 1

bloeiweek 1

bloeiweek 1

bloei week 1

 

van de zijkant zal ik straks of morgen een duidelijker foto posten .

 

tot de volgende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zijn wel heel klein voor twee weken. Is dat twee weken sinds de boven grond zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij heb je veel te vroeg omgeschakeld, dingen zijn nog hartstikke klein en dat gaat echt niet volkomen imo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ kaak , ja 2 weken boven de grond , maar de vorige keer zagen ze er toch beter uit maar dat was power plant

@capo vorige keer had ik het ook zo gedaan en dat was zelfs heel goe gekomen , we zien wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo iedereen

 

bloei week 1 zit er op .

voor de moment gaat alles nog goed , temperatuur tussen de 22-26 graden en de lv 50-60

bloeiweek 1

 

en voor de moment is het leerzaam :tu

punt 1 de turf pots vliegen de compost hoop op en haal me gewoon plastieken potten voor in voor te groeien.

2 : voor groeien da ga 4-5 weken duren in vervolg ,

3: en al mijn ruimte benutten , mijn vorige tent was een dr60

 

tot de volgende

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super Skunk is een erg lekker soortje, je plantjes zijn wel erg klein vind ik ook. Hopelijk komt het nog vol. Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dilago : het is de eerste keer dat ik het neem en ook ga proeven eigenlijk ben benieuwd .

en zoals de meeste al zeiden te vroeg in bloei ,maar dat is leergeld en zien voor al mijn ruimte te benutten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, te vroeg in bloei weet ik niet hoor, het lijkt eerder alsof ze erg traag groeien. Met drie weken groei zouden ze al een stuk groter kunnen zijn als dat ze bij jou waren. Misschien eens naar al de andere zaken kijken, aarde, voeding, luchtverversing...? Als ik kijk naar je lijstje spullen verdenk ik in de eerste plaats je aarde. Mogelijk had je beter voor iets meer geld een echte kwaliteitsaarde kunnen kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neetkwieker

het zou kunnen , volgende keer switch ik terug sowieso na mijn vertrouwd merk ... als brussel terug bereikbaar is voor de moment is het echt geen pretje voor daar rond te rijden.

ofwel eens zien als ik geen andere optie zie . maar ik ga wachten tot op het einde tot a de oogst en dan kan ik nog zien wat ik ga doen en waarschijnlijk terug na mijn vertrouwd merk plagron .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo allemaal

nieuwe week nieuwe foto's .

voor de moment gaat alles goed ik zie elke dag verandering dus op dat vlak ben ik al tevreden en gerust gesteld .

van de week heb ik de potten verplaatst zodat de mindere wat meer licht krijgen en dat is zelfs heel goed gekomen ( joepie ) .

alleen wat problemen met de temperaturen krijg ze niet boven de 25 graden en blijft het tussen de 20-23 graden ( kan dit veel kwaad )

bloeiweek 2

bloei week 2

bloeiweek 2

bloeiweek 2

tot de volgende allemaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_45897_18773_1240925.jpg

 

Volgende maal gewoon de BBC code rechts onderaan in je album kopieren en in je post plakken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank u crimson fart ,

voor de meeste ik ben echt een dinosaurus met computers , maar geef me nog even tijd en ik plak en kopieer gelijk ne pro :D

en ik zal er de volgende keer rekening mee houden .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...