Ga naar inhoud

Mening En Hulp Gevraagd

5 replies to this topic

#1 beginner 123

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 31 Posts:

Gepost 14 maart 2016 - 10:29

Beste kweek vrienden,

Ik zou graag zaadjes van Lowryder 2 (Joint Doctor) en Sugar Gom (Grass-o-Matic) willen koopen op wietzaadjes.nl als eerste zou ik willen vragen of deze site betrouwbaar is?

Ik ben een onervaren kweker en dit zal dus mijn eerste kweekje worden veel verwacht ik er niet van het is vooral voor het plezier en eens een nieuw soortje te proeven.

Graag zou ik eens weten of er iemand al deze plantjes geprobeert heeft en wat ze er van vinden welke tips er kunnen meegegeven worden? Ook zou ik graag wat meer weten over het effect bij het roken.

Ik zou gaan kweken in een ruime pot met bloemaarde en daarbij biologische voedingstabletten van Biotabs. Zou dit mogelijk zijn of is dit te wijnig voor de plantjes in leven te houden?

Hopelijk krijg ik veel tips en informatie zodat ik aan de slag kan.

Met vriendelijke groeten beginner123.

#2 MicroGrowerK

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 58 Posts:

Gepost 14 maart 2016 - 10:37

Ik bestel altijd mijn zaadjes op wietzaadjes.nl, altijd goeie ervaringen mee gehad, nog nooit een zaadje gehad wat niet is uitgekomen dus ik ben er zeeer tevreden over. Ik heb geen ervaring met de soortjes die je daar opsomt maar er zijn vast wel mensen hier die wel eens Lowryder gekweekt hebben. Er is een zoekfunctie op het forum, moet je eens die soortjes intikken en dan komt er vast wel wat info naar boven.
Stay up, live long and keep your mentality strong

#3 Bosteelt

The Force is with you, young bosteelt

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 982 Posts:

Gepost 14 maart 2016 - 12:19

Ik bestel altijd bij Dutch headshop
100% ontkieming
Keep your head up

#4 kweekertje 12

zomaar een lid

• New Members
  • 1 Posts:

Gepost 14 maart 2016 - 23:43

ik bestel mijne zaadjes er ook , is betrouwbaar en goede kwaliteit,

heb zelf de Sugar gom eens gezet opbrengst valt mee maar je mag rekenen tussen 10 en 11 weken bloei...

#5 beginner 123

Begin z'n weg te vinden

• Members
  • Pip
  • 31 Posts:

Gepost 15 maart 2016 - 00:30

Bekijk Post kweekertje 12, op 14 maart 2016 - 23:43 , zei:

ik bestel mijne zaadjes er ook , is betrouwbaar en goede kwaliteit,

heb zelf de Sugar gom eens gezet opbrengst valt mee maar je mag rekenen tussen 10 en 11 weken bloei...

En wat zegt de smaak en het effect van dit vrouwtje?

#6 MicroGrowerK

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 58 Posts:

Gepost 15 maart 2016 - 00:56

Growing:

Sugar GOM is easy to grow and high yielding. It can be successfully cultivated both indoors and outdoors and can get quite big although you will get some dwarf phenos as well. The short stature can also be the result of severe stress, during transplant, for example. The palnts are slim, with a fat central cola and very few side branches. The buds and leaves may be not as sugary as the name implies but still quite resinous. Sugar GOM likes a lot of nitrogen.

Effect:

A middle strength relaxing high that would suit a lightweight smoker.

Flavor:
Sweet, Wood, Citrus, Pine

ik heb het voor je opgezocht maar ik ga het niet voor je vertalen :P
Stay up, live long and keep your mentality strong