Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Brievengat

Vervuilde Wiet Rotterdam Koffieshop Geeltje 14Feb2016

Recommended Posts

Kwam een dag geleden van koffieshop Geeltje in Rotterdam. draaide een joint nam 2 hijsjes en ik wist genoeg! troep!

Wtf is dit, ben woest terug gegaan en ik heb die kleine sukkels vertelt daarzo. weg wezen met deze troep. Hoe kan je mensen dit verkopen. Deze mensen denken we zijn kleine kinderen ofzo. Ze moeten afgeschoten worden per direct.

 

Ik had deze troep gerookt na fitness en ik voelde me hyper na die 2 hijsjes alsof ik fcking aan de coke zat ofzo tintelingen in me hoofd en op me tong. chemische vieze smaak in me mond. pff Koffieshops... je wilt ze allemaal afbranden. Zo jammer dat maar 5 planten worden gedoogd je word toch gedwongen gif te roken af en toe met zo´n lage aantal planten. My eigen kweekje is toch de lekkerste high dat ik ooit heb geproefd.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geeltje Troep

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dit een post van een concurrent? lol. Zie niets geks op de foto btw. Feit is dat de meeste coffeeshop niet weten of de wiet die ze inkopen is bespoten met gif en je loopt overal grote kans om het te kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke ik heb nog een stukje wil je komen proeven? concurent... denk je ik ga een post hier maken voor niks? Zie niks geks op de foto? kweek jij wel? want ik volg deze site al 2 jaar nu en heb veel geleerd van members hier. kijk de haartjes wil je zeggen een schone wiet heeft zulke haartjes? En dan nog de "lol" dit zijn serieuze dingen. ik lach niet als ik belazerd word. Ik ben geen kleine kind.

 

Is dit een post van een concurrent? lol. Zie niets geks op de foto btw. Feit is dat de meeste coffeeshop niet weten of de wiet die ze inkopen is bespoten met gif en je loopt overal grote kans om het te kopen.

 

Praat geen gekke dingen man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je praat anders wel als een klein kind. Wat zie jij aan de haartjes dan, die worden wel vaker bruin als de wiet klaar is of als je em droogt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je praat anders wel als een klein kind. Wat zie jij aan de haartjes dan, die worden wel vaker bruin als de wiet klaar is of als je em droogt.

schiet niet op dit eh? je bent volgens mij een slechte kweker gozer.

 

blijf weg als je niks boeiends te zeggen heb dan dat het goede wiet is, terwijl ik gekke shits voelde in mij lichaam. ongeacht hoe de wiet eruit ziet. het ging erom hoe ik me voelde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij post een foto en hebt het over de haartjes. Dus ik vraag je wat zie er aan dat niet hoort?

 

Zou kunnen zijn dat je slechte wiet had. Blow je vaker direct na het sporten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik blow al meer dan 10 jaar. Ik zie genoeg wat daar niet thuis hoort ;) Jij wilt ze niet zien is ook goed.Ik hou van schone wiet. Een shop in leiden die heeft schoonste wiet wat ik heb gehad tot nu toe. Goede kweker dat.

Edited by Brievengat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jij post een foto en hebt het over de haartjes. Dus ik vraag je wat zie er aan dat niet hoort?

 

Zou kunnen zijn dat je slechte wiet had. Blow je vaker direct na het sporten?

 

Het gaat niet om haartjes, het gaat erom het was vieze smerige troep en ik moest het jullie laten weten. voorj e eigen gezondheid. Als je wilt roken please go ahead. Waarom zou ik liegen ik hou van goede wiet net zo veel als ik van lekkere schone brood hou. Ik blow meestal na het trainen yeh. Als iemand hier post slechte wiet ik geloof hem of haar direct. waarvoor zou ik daar op in gaan, we moeten naar elkaar luisteren vooral als het gaat om gezondheid. Deze slechte kwekers zorgen dat de overheid alle shops gaat sluiten vroeg of later.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

dat is een grote schande'

tis verdomme net een stuk veredeld glas met wietgruis overgoten kerel !!!!

de kalisanikof der over zal ze leren met die fucking bruine haren man .

kan je na het trainen wel een hartanfal van oplope man .

fucking slechte die kwekers man . :likken: :vape: :likken:

 

ps schrijf een brief aan de wietombudser en doe em op de bus

tis oek nie pluis met die gruis heey joh

Edited by macerror
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

dat is een grote schande'

tis verdomme net een stuk veredeld glas met wietgruis overgoten kerel !!!!

de kalisanikof der over zal ze leren met die fucking bruine haren man .

kan je na het trainen wel een hartanfal van oplope man .

fucking slechte die kwekers man . :likken: :vape: :likken:

 

ps schrijf een brief aan de wietombudser en doe em op de bus

tis oek nie pluis met die gruis heey joh

 

Ja precies melding vn maken, Ik heb tegen die mannen gezegd praat met je kwekers ik ben geen idioot. Letterlijk tekeer gegaan in de shop. En iedereen staat in de rij als zombies te kijken niemand is actief. Dat komt door die troep wat ze roken. Maakt ze zombie dat vinden ze lekker. Ik was ook zo totdat ik jullie zo'n beetje leerde kennen.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

hasj wel goed daar ?

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

hasj wel goed daar ?

 

:vape:

 

yoo

 

Ik weet niet, je kan beter naar Miami gaan voor hasj. supernoob heeft ook wel gelijk. meeste shops heeft vervuilde wiet. Ik vind we moeten dat niet accepteren en altijd deze gasten duidelijk maken. Klant is koning eindstand. In Leiden is een koffieshop groenewoud die heeft een wiet genaamd Joop. De wiet is niet verzwaard en het ruikt lekker fris en oogt schoon heeft mooi donkere gezonde groen kleur. En slaat hard met veel cbd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je nou cbd of thc

Maar goed'; heb je geld terug ontvangen (kan niet anders met zo'n grote mond) en wat heb je daarna verder gerookt

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff 1 vraagje, je hebt 5 planten en kunt jezelf niet voorzien van een rokertje?

 

Je rookt heel veel of je doet iets niet goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan op de foto ook niet zo 123 wat zien. Maar dat valt ook niet mee, dan is een vergroting nodig. Een loep bijvoorbeeld of een macro lens of stand op je camera. Heb je dat en kan je een close up maken? Zo dichtbij en scherp mogelijk?

 

En het groene woud is op zich ok heb ik gehoord van een maat van me. Hij haalde daar altijd crystal en amnees. Maar bestrijdingsmiddel zitten overal op. Gister nog een artikel in de highlife gelezen. Zo uit het hoofdje, 80% van alle wiet uit de shop bevat bestrijdingsmiddel. Daar is een limit voor opgesteld door de overheid welke te vinden is in kruidengeneesmiddelen richtlijn. In dit onderzoek was de helft van de samples bespoten met een hoefveelheid die boven de toegestane limiet is. 1 sample bevatten een verboden middel.

Conclusie Highlife MAgazine, "vervuiling in wiet geen risico voor de gezondheid"

 

Kan jouw fysieke en geestelijke (heftige) reactie ook komen doordat het sterke wiet is, je weinig energie had door het sporten en mogelijk ook wat te eten nodig had om de energie weer aan te vullen.

Ik had gister toevallig hetzelfde met een Mazar kruising. Oorsuizen en draaierig. Dat was vlak voor het eten, ik had de hele tijd in de keuken staan beulen en was hongerig.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit met gif bespoten toppen heb weggedaan. Stekken die ik krijg zijn vrij, en als ik er wat op zie dan spuit ik in de groei.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ff 1 vraagje, je hebt 5 planten en kunt jezelf niet voorzien van een rokertje?

 

Je rookt heel veel of je doet iets niet goed ;)

 

+1

 

Je komt hier klagen dat je slechte wiet hebt gekregen in de shop, vraagt om een mening en gaat vervolgens mensen veroordelen als ze die geven...

En alsof dat nog niet voldoende is ga je een lid met in mijn ogen voldoende ervaring zeggen dat hij beter kan ophoepelen als hij niks zinnigs te vertellen heeft.

Je komt hier net kijken dus hou je gemak en toon 'n beetje respect.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik voelde me hyper na die 2 hijsjes alsof ik fcking aan de coke zat ofzo tintelingen in me hoofd en op me tong. chemische vieze smaak in me mond. pff

 

 

Volgens mij heb je al die vorige keren nooit gemerkt dat je vervuilde wiet rookte uit de CS :yummy:

 

Supernoob kan nieh kweken :jump: :wave:

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol tegen Supernoob zegge dat ie' niet kan kweken. Wat is dat hier met die nieuwe members :D

 

Wil jouw hok wel eens zien.

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daar ben ik ook benieuwd naar :rofl , als je met 5 planten nog niet voor je eigen rokertje kunt zorgen heb je nog heel wat te lezen/leren.

En dat ze bij de meeste shop's rommel verkopen weten we allemaal......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mannen aub ga naar geeltje en koop 50,- van die troep en rook je zelf kapot. Zeg die Marokkanen maar niks. wees een mietje :) En over die 5 planten tja wat is 5 planten, ik rook met me vrienden niemand hoeft ervoor te betalen. als het op is, is het op. En over die onzin over new member. Ik heb dit niet gepost om met jullie te lachen. Ik hou jullie een tijdje in de gaten. En ik geniet van de indoor kweek sectie. Maar deze post is geen amusement. Het gaat over oplichterij praktijken en ik tolereer dat niet.

 

lostchild ik hou je kweekjes tijden in de gaten, altijd respect voor jullie gehad en ook voor supernoob, maar jullie praten nu alsof jullie dat naar geeltje heb gebracht en zelf die wiet hebben vervuild. Ik heb geen respect voor kwekers en koffieshophouders die zo praten en denken. Ik zoek schone wiet daar wil ik goed geld voor betalen. Mooi verslagen maken is nice maar wat heb je daaraan als je goed gekweekte wiet zo slecht en vies beland in de zakken van de consument. En we moeten maar alles accepteren in onze land eh. Van vieze smerige bespoten wiet naar vluchtelingen tot een werkelijk nucleaire oorlog met Rusland.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En sowieso heb ik respect voor jullie, ik excuseer me voor mijn felheid tegen de members hier. Ik vind we moeten sterk staan in dit. We moeten allemaal op 1 lijn zijn. Hippies stonden sterk en ze hielden allemaal van wiet. Wij houden ook allemaal van wiet maar we zijn verdeeld ondanks dat we allemaal internet hebben tegenwoordig en smart telefoons. Zulke shops boycotten zou zo gelukt zijn als we sterk stonden samen. Dwing ze om te stoppen met vieze wiet aan ons verkopen.

 

Als vakman, supernoob lostchild wie dan ook zou posten vieze vervuilde wiet shop in Leeuwarden, Ik zou het direct geloven en uit de buurt blijven. foto was niet eens nodig geweest. Ik zou zeggen bedankt mannen bedankt wietforum de groeten met die shop.

 

Echt een rotterdammer lol. Rustig maat gewoon niet meer gaan kopen daar.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...