Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

werie

Stroomuitval

Recommended Posts

Binnen 3 weken wordt er hier aan het elektriciteitsnet gewerkt. Dit wil zeggen dat de stroom overal 6 uur lang wordt uitgeschakeld.

De heesjes staan dan al 2 weken in de bloei.

Ga dit grote problemen opleveren qua stank? Zoja..hoe kan ik dit het beste maskeren?

 

Bvd

Werie

Share this post


Link to post
Share on other sites

En om hoeveel watt gaat het dan?

Je kunt een kleine aggregaat huren, die heb je al voor 2 tientjes voor een dag ;)

 

 

Vakman

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoeveel haasjes gaat t om?

Ik kan me voorstellen dat t met een paar haasjes geen kwaad kan zolang je de kweekruimte goed afgesloten houd, maar met een loods vol wordt dat n ander verhaal.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

meuren die dingen al zo hard na 2 weken dan?, rond die tijd beginnen de eerste bloeiverschijnselen toch nog maar net?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga voor dat agregaat zoals @vakman al zei.

Neem wel een stille diesel dat is 1500 toeren anders heb je met 3000 toeren 70 decibel voor je buren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga voor dat agregaat zoals @vakman al zei.

Neem wel een stille diesel dat is 1500 toeren anders heb je met 3000 toeren 70 decibel voor je buren.

 

Uit zijn verhaal maak ik op dat het alleen om de afzuiging gaat, dan heb je aan zo'n draagbare voldoende.

Of een goeie accu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke autoaccu (of 2) + omvormertje 12-230v kom je een heel eind mee als je er alleen een afzuigertje op laat draaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 verschillende kamers..dus ook 4 verschillende afzuigingen

 

Aggregaat zou een optie kunnen zijn al zijn die dingen, ligt ook aan de grootte natuurlijk, vrij zwaar. Aangezien het de trap op moet zou dat wel eens lastig kunnen worden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie dat er ook kleintjes zijn.

Denk dat dat de beste oplossing zal zijn ivm het uitsluiten van eventueel risico.

 

Capo, ze staan dan 2 weken in de bloei..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Werken aan t stroomnet waar jij een rijtjeshuis vol hebt staan.. en dat oplossen met generator..

 

Ik zal wel een doomdenker zijn maar had daar niet zo n vertrouwen ingehad als jij laatste run op die locatie of ga je gewoon nog verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aggregaat/generator lijkt mij ook vragen om aandacht... ik zou toch een wat meer stealthy oplossing zoeken.

En anders gewoon alle hokken goed dichthouden, met 2 weken bloei meuren ze nog niet door de muur heen en 6 uurtjes zonder lucht verversen lijkt me ook nog geen drama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies.. verkleed jezelf als een ouwe hippie de hele dag beetje met een jointje rondlopen daar en wierrook veel wierrook :)

 

Beetje zoals armand... geen haan die dr naar kraait

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmz oke wist niet dat die dingen zoveel lawaai maakten. Hahaha beetje rond hangen als armand gaat het ook niet worden. Goed dicht houden lijkt me dan de enige over gebleven optie. En dan maar bidden dat het goed komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmz oke wist niet dat die dingen zoveel lawaai maakten. Hahaha beetje rond hangen als armand gaat het ook niet worden. Goed dicht houden lijkt me dan de enige over gebleven optie. En dan maar bidden dat het goed komt.

 

Dat lawaai valt bij die kleintjes reuze mee, en dat bidden gaat zeker niet helpen :likken:

Maar idd 6 uurtjes zonder afzuiging overleven ze ook wel, en dat meuren zal idd nog wel meevallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien je hele pand/verdieping op onderdruk zetten via 1 afzuiger?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien is het mogelijk om gebruik te maken van de trek van je schoorsteen, als je die hebt, op de 1 of andere manier.

 

Of een aantal krachtige pc fans op een dikke accu, zoiets als hier te zien is. Kost wat, maar dan heb je ook wat, sowieso handig om achter de hand te hebben voor het geval je ooit ineens zonder stroom en met 4 heftig meurende hokken zit.

 

De Noctua NF-A14 industrialPPC 3000 PWM:

http://www.youtube.com/watch?v=ThsuBvPkGcc

 

Of deze, de 24V - 2000RPM uitvoering, mogelijk iets stiller:

http://www.youtube.com/watch?v=47RcXB1VuMg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gekozen voor 2 accus incl omvormers

Dit zou moeten lukken heb ik van betrouwbare bronnen vernomen.

 

Bedankt voor de tips iedereen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er mis met een generator als ze de stroom afsluiten als je aan het klussen bent heb je stroom nodig zal toch tijdens de werkuren zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...