Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
henkknecht

Gout Bs2 50Ml Op 6 Liter Water.

Recommended Posts

Aangezien de (bs2) de EC niet verhoogd en de gout (GB) grondbasis voeding wel heel snel en makkelijk. Heb ik er even maar 50ml erin getyft op 6 liter water voor 4 plantjes in week 3 bloei. Jaja, ik ben nog zwaar amateur. Verder probeer ik 5x meer te geven dan het voedingschema aangeeft van de gout (bs2). Vraag me af of het werking heeft of ik de planten nu nek met overvoeding. Zie wel, leer me les wel. Vorige keren aan het voedingschema gehouden en last van tekorten gehad, dus dat schema... Prut is het.

 

Enige mening of bekritisatie, graag. Daar zijn we hier voor.

 

De EC verhoogd niet omdat de bs2 een biologische lijn is en de GB een mineralen. dun dun dun...... Ga maar 5x meer biologisch erin gooien volgende voeding gift. De EC staat nu 1,8, week 3 bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom ineens zoveel, je kan ook gewoon beginnen met een dubbele dosis.

Je kan je wel redelijk aan het schema houden, dan moet het wel goed komen.

Beter iets minder geven dan meer.

 

Ik heb met Gout prima ronde's gedraaid.

 

Maar ik denk dat je probleem vorige ronde's geen voedingstekort was maar eerder een blokkade door het een of het ander.

Als ik mag gokken zal het komen omdat ze te nat gestaan hebben.

 

Als je wilt leren, houd dan even een kweekverslag bij, dan krijg je genoeg tips om een goede ronde te kunnen draaien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andere keer zet ik het wel even met een kweekverslag neer, wou nog een mooie foto toestel kopen. Tja, ik zat te kijken na hoeveel de EC werd verhoogd door de BS2, na hoeveel ml. Op een gegeven moment zat ik op 50ml, had ik het ze maar gegeven..... Hoe dan ook voelt het falend aan, maar ben benieuwd naar de reactie van de planten negatief of positief.