Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

yves rocher

Plantjes Lichtgroen

Recommended Posts

Hallo mensen heb pp staan en ze staan nu 1 week in de bloei maar heb het gevoel dat ze wat aan de lichtgroene kant zijn heb de temp met licht aan 28 gr en uit 16 geef plagron a b voeding heb de ph op 5.8 en kweek op cocos nou heb ik ze 4 dagen geleden water gegeven en ze staan nog steeds vochtig heb 600 wat lampen en verilator boven de plantjes hoop dat jullie me kunnen helpen gr een beginner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ze nog gezond groeien en ze zijn wat licht zou het ondervoeding kunnen zijn.

Maar het kan ook overvoeding zijn of foute pH in het medium zodat er een blokkade is.

Ik heb geen ervaring met cocos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok alvast bedankt heb bij mij gallery ook een paar fotos gepost misschien dat dat iets meer duidelijkheid geeft alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_45746_18691_274105.jpg

 

wel handig als je ze dan ook laat zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk iets te weinig voeding. Op cocos mag je wel wat meer voeding geven. Wat is je EC ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt wist niet hoe ik fotos kon plaatsen

Daarom heb ik ze maar in de gallery neergezet EC weet ik niet

Daar ben ik niet bekent mee PH op 5.8 maar had gevoel dat ze teveel

Water krijgen omdat sommige bladeren hangen en daarom dus ook moeilijk

Voeding op kunnen nemen

 

Ze staan nou 1 week in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter je pot optillen om te bepalen of ze water nodig hebben ipv 'hangend blad'.

Volgens mij komt je probleem omdat je teveel water aan het geven bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb precies hetzelfde probleem met anderhlave maand bloei.