Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Testament

Nog Bruikbaar Of Weggooien?

Recommended Posts

20160128 222001



20160128 221849



20160128 221840




Beste leden,
Dit zijn spullen die ik nog liggen heb uit mijn vorige woning, laatste kweek die ermee gedraaid werd dateerd van 2008 ondertussen.
Nu vroeg ik mij af of deze spullen nog bruikbaar zouden zijn of zijn ze te verouderd om nog op te kunnen vertrouwen? Het zou natuurlijk wel een deel kosten besparen moesten ze nog bruikbaar zijn maar veiligheid komt op de eerste plaats.

Mvg
Testament

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zelf heb je wel permissie ze te zien...

 

Wij niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Precies, ff je albuminstellingen op openbaar zetten... dan kunnen we teminste zien wat je post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotos doen het!

 

 

Ik zou de hele boel in de bak gooien, die oude magneet vsa's zuipen naar gelang de leeftijd steeds meer stroom, een 10 jaar oude 600 watter trekt zomaar 900w of meer uit het lichtnet.

Een nieuwe vsa of evsa verdien je zoinzo snel terug op je stroomkosten, en dan praat ik nog nieteens over het brandgevaar van oude rommel zonder bekende historie gebruiken...

 

Die fancontroller zou je ff kunnen testen of ie t nog doet, maar dat is ook een low-budget ding van een paar tientjes.

Als je het aandurft om hem te gebruiken prima, ik zou het er niet op gokken want als hij het begeeft zit je gelijk zonder afzuiging en frituur je je planten

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een ouwe rotzooi

 

Net daarom dat ik ff bevestiging zoek dat ik die dingen best niet meer ga gebruiken, leef in huurwoning en wil uiteraard geen vuur krijgen met een groentetuin in de kelder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wijs plan!

 

Voor die paar tientjes dat een nieuwe vsa kost niet lopen klooien... je verdient t toch in no time terug

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...