Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Lavender

Geen Service Na Foutlevering 1000Seeds

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik weet niet of dit de juiste sectie is, maar vond er zo gauw geen geschikte voor. En aangezien ze ook kweekspullen verkopen en dus naast seedshop ook growshop zijn... ;-)

 

Voor een vriend heb ik bij 1000seeds 10 zaden deadhead og besteld. Regular, niet goedkoop, want 80 euro afgetikt. Ex verzenden.

Geleverd wordt de Larry og en dat is wat anders dan besteld.

Een mail daarover wordt beantwoord in de trant van: "de deadhead was niet meer op voorraad, een fout van de website; we hebben volgens de leveringsvoorwaarden een vergelijkbaar zaad gestuurd. daar ga je vast blij mee zijn."

 

Niet dus... en een antwoordmail daarover van mij aan hen (ik wil ze niet, ik wil ze retourneren en mijn geld terug) wordt niet meer beantwoord. Ook een herhaling daarvan wordt niet meer beantwoord. Een zeer slechte zaak, zeker als je weet dat ik er afgelopen jaar herhaaldelijk wat besteld heb.

 

Iemand tips wat hier nog te doen is? En zijn er betere ervaringen met 1000seeds.info?

 

Grt, Lavender

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de FAQ (punt 4) staat dat als een zaadje niet op voorraad is, ze een vergelijkbare versturen van dezelfde breeder. Slaat natuurlijk nergens op, maar blijkbaar hun manier van handelen.

 

Ik zou ze blijven mailen dat je souvenir zaden niet de juiste zijn, of ff naar Spanje o.O.

 

Probeer anders eens onder een andere naam te bestellen, zonder betalen, en daarna een mail sturen. Wie weet reageren ze dan wel ineens.

 

Jammer van de service die ze leveren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel altijd op wietzaadjes.nl. Heb eens gehad dat een paar zaadjes niet ontkiemden. Mailtje gestuurd en kreeg ter compensatie gratis zaadjes van ze. Heb nooit problemen met ze gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slechte zaak dus,geldgraaiers.

Gewoon niet meer bij hun bestellen,maar bij iemand die service verleent.

Dat heet een winkel runnen,service geven voor klanttevredenheid.

 

Dankjewel voor het sharen,ik zal er niet gaan bestellen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha FoolOnTheHill, als alle planten die ik heb er eentje gehandicapt is, vind ik dat geen dealbreaker. Heb erger meegemaakt. Plus dat dit plantje nog wel een kans van slagen heeft. Overigens doelde ik met 'geen problemen' op hun service en bereidheid om alles voor de klant te doen. Ik ben zelf namelijk helemaal klaar met die dure zaadleveranciers die belachelijke prijzen vragen en vaak (niet altijd) een houding hebben van 'voor jou 10 andere klanten'. Bij wietzaadjes bestel ik 10 zaadjes van hun huismerk voor 35 euro en heb daar nooit spijt van gehad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha bij Sannie heb je al voor €22.50 per 10 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raar dat ze zomaar iets anders sturen als wat je besteld niet op voorraad is.

Als iets niet op voorraad is moet dat gewoon aangegeven worden bij het bestellen.

Lijkt me dat als dit niet gebeurt dat ze je dan vragen of je een een bepaalde vervangende soort okee vindt.

 

Ookal staat het ergens in de voorwaarden, je hoeft daar helemaal niet mee akkoord te gaan.

Een vervangend product moet van exact dezelfde kwaliteit of beter zijn maar dat kan je nooit garanderen met organische producten.

Je kan volgens mij gewoon de overeenkomst ontbinden. Dus product terug sturen en geld terug.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 1x bigbuddha cheese besteld bij wietzaadjes.nl,

kreeg er 6 freebees huismerk bij,super lemon haze gekozen,

plantjes zelf gingen wel goed,100% ontkieming,enz...

Maar niets van lemon te bespeuren,dus ja.....

Je krijgt iets maar wat is het ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd zoals big mart zegt en anders gewoon aangifte doen van oplichting.. desnoods met radar of opgelicht of peterr rr erachteraan hang ze aan de hoogste boom

 

Suc6

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vriend van me is even t web aan het afzoeken geweest. Blijkbaar meer klachten over deze toko... en als je t al terugstuurt, krijg je je geld niet terug. Inderdaad de laatste keer dat ik daar wat besteld heb. Overigens zijn de zaden die ik voor mezelf koop een stuk goedkoper en die hebben mooie opbrengsten. Meestal gewoon via een nl shop inderdaad, daar kun je tenminste nog mee overleggen als er wat mis zou gaan.

Weer een les geleerd ;-)

 

En we kweken vrolijk verder :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt beter voortaan eerst even hier kijken: http://en.seedfinder...dbanks/reviews/ Die shop waar jij besteld hebt is idd een van de allerslechtste zoals je kunt zien.

 

1000Seeds is listed as "fake" at the SeedFinder. This means you will get overpriced or re-packed gear (if you are lucky), industrial hemp seeds - or nothing! Be careful if you plan to order in one of this shops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het gelezen. Te laat ;-) hoewel de eerste 2 of 3 zendingen allemaal wel goed gegaan zijn.. blijkbaar geluk gehad dus.

Er staan veel te veel reviews over niets geleverd, geen geld terug, geen reacties, verkeerde zaden. Oplichters dus... ik heb mijn leergeld betaald en heb in ieder geval wat zaden die ik niet ken. Wie weet wat er uit komt ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bij wietzaadjes.nl 20 besteld eentje onsproten de rest was shit.

 

Ik bestel altijd op wietzaadjes.nl. Heb eens gehad dat een paar zaadjes niet ontkiemden. Mailtje gestuurd en kreeg ter compensatie gratis zaadjes van ze. Heb nooit problemen met ze gehad.

 

heb er 20 besteld kwam er een van uit mailtje gestuurd totaal geen service.wietzaadje dus nietzaadje oplichters

 

Ik bestel altijd op wietzaadjes.nl.

Heb nooit problemen met ze gehad.

 

En dan krijg je zoiets:

 

gallery_45026_18682_70989.jpg

heb er 20 besteld kwam er een van uit mailtje gestuurd totaal geen service.wietzaadje dus nietzaadje oplichters

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja... gewoon op een goed adres vers zaad kopen. Liefst van eenechte breeder, Sannie is er één van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad nietzaadje.nl,beetje jammer voor je pik.

 

Helemaal triest dat ze je niet helpen,zijn het zulke centen snaaiers daar dan?

 

ze kunnen je tenminste serieus te woord staan toch? dat vind ik tenminste...

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietzaadjes.nl is toch niet zo slecht? Wil geen reclame maken ofzo hoor maar ze verkopen gewoon green house seeds. Huismerk nog niet geprobeerd dus daarover kan ik niet oordelen. Wel snelle levering en goede verpakking.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel als het souvenir kwaliteit is :rofl

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

mwoah, niets anders dan lovende woorden over wz.nl en hun service. Contact was super en kreeg t volledig vergoed ook al had ik van GHS ook al nieuwe gehad. Waar ik beetje mijn vraagtekens bij heb is iemand die speciaal een account aan maakt om zoiets te zeggen.. 1 post en dan een shop afzeiken .... :innocent:

...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier ook geen klachten over de service van wietzaadjes.nl. Enige wat ik jammer vind is dat ze geen regulier zaad verkopen, dat heeft toch wel m'n voorkeur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...