Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Joerike

Outdoor Begin

Recommended Posts

Het iedereen

Ik ga voor de eerste keer meerdere planten buiten zetten

Ik heb de keus voor in volle grond of potten wat is het voordeel en nadeel

En met wat moet ik rekening houden

Moest volle grond beter zijn hoe kan ik ze dan in bloei trekken want dan zou ik ze rapper in het donker moeten krijgen dan dat de zon onder gaat

Je ziet ik weet niet goed wat ik moet doen dus graag veel uitleg

Danku iedereen en alles over buiten kweek mag je me uitleggen alle hulp welkom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel zo aardig om jezelf eerst voor te stellen en dan zo te zien heb je nog niet zoveel gelezen. Bekijk de outdoor sectie en lees die topics eens staat een heleboel info.

Edited by billmurray

Share this post


Link to post
Share on other sites

alo

 

ik zou zeggen doe de helft in potten en de andere helft in de volle grond .

dan kun je wat eskpierementeren .

zo zou je alvast kunnen beginnen een paar gaten te graven voor je outdoor plantgat te verijken met mest .

lekker diep doorspitten leef je uit !

als je begint met een paar superautoos heb je na enkele maanden al wat te roken .

dat scheelt want dan is de druk van de ketel .

dan ga je een paar voegbloeiers zetten en een paar late knallers kun het hele jaar paffen sucken en stomen

en je bent nog hoger dan de bomen .

 

ggm :likken:

 

ps : mocht je een oneffen getal gaan kweken dan niet nartuulijk want dan zit je met een halve plant

Edited by macerror

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga komend buitenseizoen ook buiten planten.

Ik doe ook zoals Mac aangeeft een deel in potten en een deel in de volle groen.

En ook vroegbloeiers en laatbloeiers en enkele autoflowers.

 

Van alles wat om maar veel te leren en de oogsten te spreiden.

 

Voordeel van potten gebruiken is dat je ze relatief makkelijk kan verplaatsen mocht het erg nat weer worden op een verkeerd moment.

Je zal namelijk maar zeer veel erg mooie volle toppen hebben die tegen oogst aan lopen en dan een volle week of langer regen ...... heel naar voor je bloemetjes.

Dus ik zou zeggen de laatbloeiers voor de zekerheid in grote bakken en eventueel op wieltjes. Wel zo parkeren dat er geen rippert mee weg rijdt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voordeel van potten gebruiken is dat je ze relatief makkelijk kan verplaatsen...

 

Geniaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel zo aardig om jezelf eerst voor te stellen.

 

Weer zo'n eentje, gvd wat heb ik daar een teringhekel aan ik kan er niks aan doen.

Klikspaantjesgedrag noem ik t maar...

 

Voorstellen.. Voor wat!!!? We zitte op een forum idioot weet je nu opeens wel wie het is.

Moet je nu echt per se lezen "ik ben Piet en ik kweek wiet".

 

Achtereinden zijn jullie die dit elke keer roepen. En dat hele voorstellen wie heb dat in t leven geroepen niemand leest dat. Dan krijg je weer hoi piet, welkom piet, veel plezier piet.. Hele subforums vol met dit domme gezever

Jostie onzin. En dan nog te bedenken dat er al meeerderetopics met fatsoenlijke inhoud gewoon worden geslote omdat ze geen weerwoord hebben omdat de argumenten de mods tekijk zetten hier..

 

Forum is achteruit aan t gaan, jammer!!

Edited by HackTheSystem
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hackthesystem:

hmpf,niet echt last van.....

Mensen moeten niet zo zeuren,daar is het leven te kort voor :whistle:

 

 

 

Het is inderdaad leuk om verschillende soortjes in je tuin te pompen,dan heb je altijd wat lekkers te paffen.

Edited by Collie Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt helemaal wat je zecht hack the system forum is inderdaad achteruit gegaan...

Komt denk k omdat er sinds een jaar of 2 veel van die echo trippetjes online zijn gekomen die alleen voor hun eigen gewin gaan...

 

Nu ook weer een heel stuk geschreven zonder ook maar iets nuttigs te melden

Het staat je gewoon vrij om niets te schrijven net als je vrij bent om naar een ander forum te gaan als het hier zo slecht is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach man, Jullie zijn toch geen stelletje flikkers hier of wel dan.

 

Laten we het een beetje normaal houden al die kneusjes die voor mod willen spelen en mods die het leuk vinden om inhoudelijke topics te sluiten nou lekkere boel hier aan het worden.

 

maar jij agent vind het leuk om je als tegenpool op te stellen op het moment dat er inhoudelijk word ingegaan op bepaalde zaken zonder overtreffende argumenten te noemen dus bij voorbaat verwerp ik je post nu bij deze. Hetgeen vrij te zijn in welk forum ik verkies om mijn posts te deponeren is niet noemenswaardig en draagd wederom niet bij aan wat dan ook.

Bij deze staak ik ook op tijd de discussie voor ik mn tijd ga verdoen met je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...